NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Ja Juul, zwicht je ook?? :D We hebben alle drie zondag onze nod :p

2. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zullen we alle 3 maar testje wagen dan :p
    Hebben dat maar gehad haha!

Pat wel spannend dat je de symptomen herkent. Ik had bij mijn meisje echt totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn...maar was het wel :)
    Dus misschien is dit ook een teken voor mij...juist omdat ik niks voel... Normaal voel ik namelijk van alles en dan is er niks :D

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Oh spannend morgen weer nieuwe testers!!

Hier nu ook steekjes in boobies en beetje in bm. Had ik ook voor mn soort van wel of niet ongi. Normaal heb ik dat nooit na mn ongi.
    Heel benieuwd. Begin nu ook beetje opgeblazen gevoel te krijgen.
    Misschien let ik ook wel veel te veel overal op.
    Ben ook elke dag misselijk tegen de tijd van avondeten. Dat valt gewoon te zwaar.
    Toch zo maar poging doen hihi

Zou wat zijn hey als ik volgende week alsnig posi zou testen! Durf echt niet te hopen maar doe het stiekem wel haha

4. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen !!!! Wie weet over morgen..!

Ben ik dan de enige dames? Ik test wel pas morgen avond... Zodat ik samen met vriendlief kan testen! Nog ff spannend...

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Spannenddddd! Ik had t hier ook verwacht maar nog niks te bekennen. Ook geen bruinverlies. Misschien toch morgen nod dan.. Maar je snapt: ik hou hoop!

Met zo weinig roze zou je zeggen dat wij nu aaaalllemaaal op roze zouden moeten gaan. Statistisch gezien. Vinden jullie ook niet? 😀

Krista: balen, geen leuke verjaardag zo.. Nou, dat t maar een des te mooier levensjaar mag worden voor je dan!

Iemand vroeg over testen met middagurine, dat weet ik eerlijk gezegd niet.

6. Srjj

Srjj Lid

12 okt 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2946 Srjj, 10 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2016
    Ja dat had ik ook bedacht. Ben ooit eerder zwanger geweest, toen ook kwaaltjes en getest, was ook negatief en bleek wel zwanger. We'll see. Was ook nog naar de wc geweest vannacht, dus dat kan t ook verklaren. We zien t wel, als t niet komt test ik zaterdag nog een keer :)

Iedereen succes met wachten / testdrang beheersen!

7. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh ook leuk met vriend erbij... Ik wordt zenuwachtig van de mijne..Dus liever alleen haha!
    Vang je je ochtendurine op morgen?

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Nee hoor lief, wss testen Juul, Pat, en ik met je mee. Ik al heel vroeg. Laat t voor achten ff weten wat t geworden is

9. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa! Ochtend urine in n potje, smiddags testen halen en savonds testen!! Tenzij ik toch ongesteld wordt natuurlijk !!

10. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL

Ooh gezellig!! Ben benieuwd! !!
    Ik tilde net mn zoontje uit de auto en een vette steek onder in mn buik als banden pijn... hmmz.. ik blijf een ballon voelen...

Jullie?

11. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Ik test ook voor acht uur! Spannend.

12. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie voelen allemaal van alles...ik helemaal niets verder :(

13. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Maar eigenlijk zou ik alleen moeten testen als mijn temperatuur hoog blijft toch...anders heeft het geen zin denk ik?

14. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik had wel al de hele ochtend veel gedronken voor ik testte deze middag, maar ik de k dat dat maar excuses zoeken zijn voor mezelf. Ik las hier dat iemand 1 dag voor NOD al een hcg van 128 had, dus mocht ik zwanger zijn, dan had het deze middag ook wel getekend denk ik.

K weet wel dat niet iedereen even snel hcg aanmaakt, maar toch...
    Ik vrees voor mijn 2 pendels deze maand

15. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Ik temperatuur zelf niet, maar wat ik er van begrepen heb dat als je temperatuur morgenochtend inene daalt dat dan je menstruatie er aan zit te komen, dan zal het niet zo veel zin hebben waarschijnlijk.

16. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt Pat... vanmorgen schoot die omhoog, afgelopen 2 dagen flinke dip in temperatuur gehad. Maar als die morgen weer gaat zakken, dan ga ik niet testen en wacht ik gewoon mijn menstruatie af, want dan weet ik genoeg...

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hoe gevoelig is de Kruidvat test? Die van 2 voor €5?
    Hoeveel dagen voor de nod zou je kunnen testen daarmee?

18. Estherbdb

Estherbdb Actief lid

5 mrt 2016
    123
    42
    28
    NULL
    NULL
    Oh spannend hoor al die testen morgen! Ik heb eigenlijk sinds gisteren nergens meer last van. Heel af en toe wat duizelig maar verder zijn alle krampen, misselijkheid verdwenen. Wacht denk ik eerst maar af tot nod (zondag)

19. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik ga proberen zondag pas weer te testen, en ik hoop echt dat de testen dan zijn opgelopen. Had vanmiddag na het werk beide testen (van eergister en van vandaag) met water bedruppeld en daarna deze foto gemaakt. De streep lijkt even donker maar wel wat scherper. Wat vinden jullie?

20. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    De onderste lijkt inderdaad scherper! Wanneer test je weer?

Deel Deze Pagina