@alle nieuwsgierigen. Dit was mijn tweede ronde met tarwekiemolie. Ik slik die van g&w. Ik heb niet getemperatuurd en was van plan om geen ovulatietesten te gebruiken. Maar op een bepaald moment wilde ik het toch weten en deed ik 1 test. Die was net wel of net niet positief. Volgende ochtend alweer een stuk lichter. Dag voor en dag na die test geklust. Niet vaak, maar kennelijk genoeg. Geen idee of jullie er iets mee kunnen, want het gaat bij iedereen natuurlijk weer anders
Ik mag ook op rood, succes voor iedereen die nog in afwachting zit en hopen op een meer vruchtbare april maand
Ja bizar toch...ik ga toch wel beetje mijn hoop vestigen op die 3 testen waarop een streep stond... En dat die CB gewoon nog te vroeg was. Hoe is het met jou??
♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (10) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (6) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 maart (8) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos. (1) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 55 wachtbankje (30), zwanger (4), ongesteld (17), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (3) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Hoi meiden! Sorry, heb niet alles bij gelezen vandaag.. ik ga morgenvroeg weer testen ipv zondag! Ben zo klaar met die onzekerheid.. morgen weet ik of het goed zit of niet (tot dan toe).
Ook voor mij 2e ronde met tarwekiemolie. En heb ovu testen gebruikt van sensitest en CB digitaal. Dag ervoor geklust en op de dag van positieve ovu test.
Gisteren had ik denk ik ongesteld moeten worden. Toen had ik een duidelijk streepje en daar laat ik het bij. Ik ga geen extra testjes meer doen. Eerder deze week was ik een beetje misselijk. En nu voel ik weinig.
Ik hoop zo dat jouw streepje dan echt een stuk duidelijker is! Ik zag je andere topic en het loopt wel heel langzaam op. Dat schijnt op zich ook wel eens voor te komen. Maar een mooie dikke streep is wel zo fijn.
Ja maar daar moet je je niet druk om maken. Die kwaaltjes komen en gaan...ik spreek uit ervaring haha. Heb nu als enige beetje speldenprikjes die ik vd week eerder heb gehad en wat geel met afvegen... Het zal wel...ik wacht nu tot zondag!
Jullie hadden al heel wat afgekletst sinds vanmorgen. Ben er niet helemaal bij met mijn gedachte (hoe zou dat toch komen), dus reageer niet overal meer op. Dames die vandaag op rood kwamen, balen, ik hoop dat het snel raak is. Juul, wat zei jij nou tegen mij vandaag?? De cb test heeft meer hcg nodig, dat was om mij te geruststellen, ik geef je de opmerking dus even terug . Dan een vraag over de omstandigheden: ik was extra vroeg met mijn ovu testen begonnen omdat ik na de curretage een cyclus had gehad van 21 dgn en ik wilde hem de volgende ronde niet missen. Al vrij vlot vind ik mijn eisprong (weer een cyclus van 21 dgn), heb mijn vriend geappt of hij die dag thuis kwam gezien mijn test (hij was bij mijn schoonouders ivm lammertijd), hebben die middag de kinderen buiten laten skeeleren (zijn al pubers) en hebben het in de middag, avond en volgende ochtend gezellig gehad. Die dag was mijn ovu test inderdaad ook weer negatief. Verder niets, behalve dat we beiden vitamines slikken. Daarnaast kan het zijn dat ik nog extra vruchtbaar was na de ma. Op de vrijdag van mijn positieve test had ik toevallig ook mijn hcg laten prikken. Die was toen nog 5, precies de waarde die maximaal mag zijn wil je ei kunnen springen. Ik ben nog erg voorzichtig omdat het streepje zo licht was. Eerlijk is eerlijk, dat was in december ook 2 dgn voor nod. Daarnaast wel steken in borsten en steekjes in buik. Ook af en toe vlagen last van mjjn rug. Ik zal blij zijn als we een paar dagen verder zijn. Toevallig wel volgende week vrijdag afspraak bij gyn ivm nacontrole curretage, dus die kan meteen kijken of er wat ontwikkeld (als ik niet ongi word ik de tussentijd).
Ik heb die grote gele pot van de Tuinen. Die hoef je maar 1x per dag te nemen. Doe ik altijd direct na het eten Kruidvat heeft ze niet meer...
Zwangeren gefeliciteerd! Rode meisjes: bah. Niet leuk! Probeer hier niet te vaak te kijken en dat is redelijk gelukt Ik zit inmiddels 12 dpo. Gister testdrang maar geen testen in huis. Ik voel ook helemaal niks. Niet van een naderende menstruatie maar ook niks anders. Nog 2 dagen wachten en dan hopelijk meer duidelijkheid.
Leuk en spannend tegelijk lees ik. Maar echt hoopvol! Cb echt meer hcg nodig dus komt vast goed. Succes komende dagen! Ik baal best wel, maar ach in 1x raak was ook wel te mooi om waar te zijn geweest 😊
He bah nog meer rood! Dat de rest van de lijst maar roze mag worden! Die steekjes heb ik ook in m'n onderbuik. Normaal heb ik die ongeveer 2 weken voor m'n NOD, en dan zijn ze wat heftiger (denk ovulatiepijn). Heb het de afgelopen rondes nog niet zo vlak voor m'n NOD gehad
Nee, npg niet. Maar dat is nu echt een kwestie van tijd. Morgen of overmorgen komt t wel..dan geef ik nog ff door dat ik op rood kan.