Ok net (lekker handig zo laat) zwt gedaan, en ik zie een heel licht iets wat ik niet eens op de foto krijg. Zou ook een indroger kunnen zijn want het is amper te zien. Ok ik ga nu echt pas maandag weer testen! Beetje krampen en rugpijn dus ongi zou zich ook kunnen aankondigen.
Ik vroeg me hetzelfde af, maar ik blijf het nog even nemen. Kan gewoon tijdens zwangerschap...maar weet niet of het toegevoegde waarde heeft.
Hier net ook het eerste rood gespot. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden eerlijk gezegd. Van mijn eerste 2 kids ging het zwanger worden toch zo veel gemakkelijker en zoveel sneller.
Balen nummertje 3 en Eline. Hier erg onzeker aan het raken. Vanmorgen nieuwe testen gedaan, kV en action. De streep is er zeker nog niet donkerder op geworden en misschien zelfs lichter. Ook op de action is het goed zoeken, maar hij staat er heel heel licht. Wat lastig dit wachten. Ik weet het hcg verdubbeld iedere 2 tot 3 dagen en eergisteren was hij nog wit, maar ben graag eigenwijs en deze ronde helemaal heb ik gemerkt. Ging de tijd maar verder.
Kon het toch nog niet geloven dat het echt zover is, dus vanochtend een digitale CB test gedaan Duidelijker gaat het toch echt niet worden denk ik..
Gefeliciteerd Esther, dat lijkt me zeker duidelijk, bij mij deed hij dat niet. Lekker genieten! Wanneer was je nod? Ik zag je nl niet op de lijst .
Genieten ga ik zeker doen! Mijn nod is morgen. Het klopt dat ik niet op de lijst sta. Ik krijg dat via mijn telefoon niet voor elkaar.
Wauww super gefeliciteerd!! Hoe lang hebben jullie er over gedaan?? Lekker genieten nu!! Hele fijne zwangerschap !
Dikke shit... Balen hoor!! Het is een vreemde maand voor iedereen! Maar Daar wordt het gevoel niet minder van...
Esther gefeliciteerd! Hier ook test gedaan en omowit Als ik zondag en maamdag druppel bloed heb gehad en dinsdag iets meer. Wanneer zou ik dan uberhaupt posi moeten kunnen testen? Woensdag??
Ben er ziek van...vanmorgen weer getest met kv en action. Beide omowit. Ik ga nooit meer testen voor nod!! Ben er zo klaar mee! Temp is ook gezakt met 0.2 😢😢
He juul, hoe kan dat nou? Je streep was best heel duidelijk en je had er 2 gedaan. gisteren kwam de streep ook pas met 5 minuten (de afleestijd!), kwam die nu ook niet gewoon later? Hier ook onzeker hoor. Action test was echt heel ernstig turen en de kv test was ook licht, ik dacht eerst ook lichter dan gisteren. Nu het opgedroogd is en ik ze naast elkaar hou lijkt het ongeveer hetzelfde te zijn. Juul, weet je zeker of je urine geconcentreerd was? Ik duim nog voor je Juul, ik geef de moed nog niet voor je (en voor mezelf) op.
Tja, lastig te zeggen, ik zou voor de zekerheid vanaf de maandag rekenen voor de start van je ovu testen (althans als je die doet)
Menstruatie komt echt beetje op gang nu..Dus zal morgen doorbreken. In ieder geval weer regelmatige cyclus van 27 dagen en op naar de volgende ronde... Dus meiden..Denk er goed over na als je voor nod gaat testen. Je ziet wat er kan gebeuren...