Heb gisteren weer een ovu test gedaan, uitslag was precies hetzelfde als de dag ervoor, 2e streep was even donker. Vandaag mijn nod, en ik durf niet te testen erg he. Borsten zijn de laatste dagen wel iets gevoeliger geworden, heb dat normaal vanaf een week voor nod en wordt dan weer minder als de nod naderd. Heb wel af en toe menstruatiekramp maar dat ebt ook weer weg. Ook al een paar dagen last van maagzuur, en moet vaak naar de wc, maja als ik ongi moet worden moet ik vaak ook meer naar de wc. Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik heel graag testen, maar aan de andere kant ben ik misschien bang voor een teleurstelling. Ik denk dat ik beter kan afwachten of ik ook echt overtijd ga, vooral nu ik het treurige verhaal van Juul lees.
Ach wat lees ik nu... Klote zeg veel sterkte! Ik ben bang dat ik ook door kan gaan naar de volgende ronde. Net bij het toiletbezoek wat roodverlies
♡♡ nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (10) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 evaelisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (5) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) 12 maart (6) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 semmie18 - 2e kindje - ronde 1 13 maart (6) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na ma juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 maart (8) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 nodje - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 7 drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 datumloos. (1) krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 buiten de lijst. (0) totaal: 56 wachtbankje (26), zwanger (6), ongesteld (20), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (3) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/quote][/quote][/QUOTE]
Balen Ditbenik. Ergens was je er al bang voor omdat je testen niet opliepen. Ik vrees dat ik jou ook achterna ga Ditbenik. Mijn testen lopen niet op en zijn echt een minimaal teststreepje, dus begin te vrezen dat het ook die kant op gaat. Nu nog geen tekenen van menstruatie, maar dat zal dan net als bij jou later op gang zijn. Ook de steken in mijn borst en buik zijn beduidend minder. Ik begin met het ergste rekening te houden. Althans met mijn verstand, mijn hart wil er nog niet aan. Ook Mamavantiemo, balen, hopelijk meer geluk in de volgende ronde.
Ik was vanmorgen nog niet ongesteld en heb met 2e urine toch maar een test gedaan en tot mijn grote schrik verscheen er een 2e streep!! Alleen getest en mn vriend is de hele dag weg!! Oh ik zit te zweten om mn stoel
Behoorlijk duidelijke streep, zeker voor een 2e urine. Gek dat je vrijdag dan nog niet positief was. Maar (voorzichtig) gefeliciteerd.
Zwangeren gefeliciteerd. Meiden die ongesteld zijn geworden, balen! Zag ook meiden die een positieve test hadden en toch ongesteld zijn geworden. Wat ontzettend rot zeg. Hier geen nieuws, niet ongesteld maar ook geen positieve test. Mijn lichaam rommelt de laatste tijd. Hoop dat het niet al te lang duurt voordat mijn menstruatie door breekt. Misschien zie ik een aantal van jullie in de volgende ronde. Succes allemaal!
Oh, ditbenikik, dat is zo naar als dat gebeurt. Een beetje rood kan misschien nog wel, zolang er maar geen klontjes bij zitten. Ik ga heel hard voor je duimen! En ook voor Pat. Lief, das toch best een mooi streepje ja. Gek dat er vrijdag niks te zien was, maar misschien werkt urine van uren oud minder? Geen idee eigenlijk. In elk geval voorzichtig gefeliciteerd! Hier gaat het beter. Bruinverlies is minder en gebeurt alleen nog als ik kracht zet (hoesten, niezen, toiletbezoek). Ik weet niet waarom, maar ik heb er zoveel meer vertrouwen in. Ben alleen aan het klussen thuis en merk dat ik echt wel voorzichtig moet doen. Zodra ik teveel doe heb ik last van mijn buik. Dan komen de rugklachten ineens goed van pas, want die gebruik ik nu als smoes om steeds even rust te nemen.
Thx meiden! Net bij het toiletbezoek een paar hele kleine stolsels verloren, plus wat irritante zeurende krampjes dus ik denk eigenlijk dat het voorbij is. Moet ik dit tellen als cd1? Of nog afwachten? Wat is wijsheid?
Ik ben een dag overtijd. Geen zwangerschapstesten in huis en mag ook niet testen. Maar heb nog wel een ovulatietest. Die heb ik dus gedaan en bij het doorlopen knalde die al. Kleed ik me net uit om te gaan douchen heb ik een donkere rand van circa 1 cm om mijn tepelhof. En sinds vannacht een trekkerig gevoel in mijn buik. Dus??!?!?! Toppunt van mezelf gek maken, want dit is ronde 1 en onze eerste kwam met behulp van de mmm.
Haha wauw, klinkt hoopvol. Waarom mag je niet testen als je een dag overtijd bent?? Ik zou het gewoon doen. Al helemaal met al die symptomen en die positieve ovu.
Klinkt goed, maar waarom mag je niet testen? edit: lees nu dat je man het niet wil. Kun je niet morgen een test halen en dat voor jezelf houden? Ik test licht positief sinds vrijdag en heb het mijn vriend nog niet verteld. Niet omdat ik het geheim wil houden, maar omdat ik hem het verdriet wil besparen als het niet op loopt. De miskraam in januari was erg heftig en met de 8 miskramen van zijn zus in het achterhoofd heeft hij het er extra moeilijk mee.