Ik ben vandaag weer goedgekeurd door de gyn, volledig schoon. Hij durft niet te zeggen of er iets bevrucht was vorig weekend. Ik had toen ook zulke lichte testen die niet opliepen, maandag een bloedtest gedaan via huisarts, de hcg was maar 13. Op 26-2 was die 6. Arts geeft aan dat het niet wil zeggen dat het bevrucht was, na mijn menstruatie vanaf woensdag in ieder geval schoon. Hij heeft aangegevn dit maar als mijn echte menstruatie te beschouwen en hij verwacht dat ik weer mijn oude cyclus zal krijgen nu ipv de verkorte van 21 dagen. Voor de dames waar het maar weg blijft, succes.
Ik mag op roze...😁😁😁😁 ik heb net getest ik voelde me zwanger maar mijn lichaam zei andere dingen want ik vloeide deze week iets dus dacht eerst Hmmm toch weer die kl*te menstruatie... Maar het zette niet echt heel erg door en dan store het weer met vloeien en vanavond dacht ik test gewoon en whaaaaaa ik ben zwanger.......!
Pat1978, fijn dat alles er goed uit zag een schoon was. Kan me voorstellen dat dat rust geeft. Hoop dat je snel weer je orde cyclus oppakt. Of eigenlijk liever dat je volgende ronde zwanger bent. Succes. Nodje, gefeliciteerd! Wat een bijzondere gang van zaken zeg met een stoet mooie uitkomst . Een hele fijne zwangerschap! Hier Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Blijf wel soms steken houden, lage rugpijn en mijn tepels zijn ook wat gevoelig.
Pat1978 wat fijn dat alles schoon is! Nu nieuwe ronde nieuwe kansen!! @nodje wat goed, gefeliciteerd!! Ik weetdat het alle kanten op kan, maar m'n temp daalt nu ook al 3 dagen. Lijkt dus echt niet gelukt deze ronde. Ik zeg laatmaar losbarsten dan kunnen we weer volop aan de gang!
Nodje gefeliciteerd! Fijn Pat dat je nu wel doorkan.. Joan, hoop zo dat je toch een positieve test gaat krijgen.. Geen bloed heeft moed! Hier verder geen idee, zou nu op zn minste 11dpo zijn als ik mijn late positieve ovu's aanhou. Iig nog geen menstruatie.. Verder geen symptomen oid behwlve een weeig gevoel in mijn buik al de gehele week.
Drvm, heb je nog een keer getest? Jajo, jammert van je temperatuur. Ik temp zelf niet maart begreep inmiddels wel dat je temperatuur hoog moet blijven. Hier wel weer een test gedaan maar Nog steeds niks hoor. Word er moe van.
Wat balen Joan.. We blijven maar doorsukkelen zo. Ik heb het nu wel gehad, vorige zwangerschap had ik zulke heftige symptomen wat nu mist. Ik ga dan ook uit van een lange cyclus.. Heel erg balen. Vriend dringt nog wel op een test aan dus twijfel of ik zo naar de kv loop. Heb gewoon geen zin in weer een teleurstelling
Vervelend joan! Drvm zit jij niet aan de clomid met je pcos? Zie dat je enorm lange cyclussen hebt. Ik heb vaak liever dat ik weet waar ik aan toe ben (dus een witte test) dan dat ik het niet weet. Misschien geeft de test je wel rust.
@jajo, nope. Ik ben in december zwanger geworden terwijl we er eigenlijk niet voor bezig waren! Maanden ervoor liep mijn cyclus juist weer mooi naar beneden af. We kijken nu hoe het gaat en mocht het in aug nog niet gelukt zijn gaan we wel de molen in.. Hoest nu met jou?
Nou hopelijk heb je tegen die tijd al een mooi bol buikje! Jij had niet getempt toch? Nog niet ongesteld, denk dat dat morgen of dinsdag komt. Temp blijft laag, dat is hier altijd een voorboden dat m'n menstruatie er aan gaat komen. Toch heb ik heel sterk het gevoel dat ik voor juni zwanger ben. Dus lets hope so!
Dat van die teleurstelling ken ik ook heel goed. Maar ja, duidelijkheid is ook wel fijn. Hoe gaat het nu? Hier nog steeds niks. Het is wel een heel rustig groepje geworden zo hier hè. Jeetje. Jajo, hoe is het bij jou?
Jeetje joan, het laat lang op zich wachten bij jou he? Ik verwacht morgen ongesteld te worden, net al een beetje licht roze. Laat maar doorkomen zou ik zeggen
Fijn Jajo, lekker je volgende ronde in! Joan ik denk dat wij nog de enige 2 zijn haha.. Hier nog niets en gisteren een hele witte test, zwangerschap hoop heb ik niet meer dus wil graaaaqg ongi worden nu!
Laat zeker lang op zich wachten. Jeetje drvm, wat een gedoe hè. Hoop dat we snel ongesteld worden. Kunnen we op naar de volgende ronde. Jajo, op naar de volgende ronde! Succes!
Ja dat zou wel kunnen idd. Heb hem niet gevonden met ovulatietesten en was er mee gestopt omdat ik er klaar mee was. Ik heb vorige week zaterdag een druppel bloed verlies gehad. Dus dacht misschien innesteling ofzo. Maar dan had mijn test toch gisteren wel iets moeten laten zien? Ga nu woensdag weer een test doen. Maar heb weinig hoop. Ben bang dat er gewoon weer iets niet goed is. Mocht ik woensdag negatief testen dan ga ik contact opnemen met de gyneacoloog om te overleggen.