Nee ook nog steeds niks. Zooooooo vervelend. Ook bakken dat er bij jou ook nog niks is. Schijnt dat je idd en cyclus kan overslaan. Dus misschien maar blijven klussen ofzo.
He meiden wat vervelend zeg!! Duurt ontzettend lang bij jullie 😒 Mijn menstruatie lijkt op dag 3 al zo goed als over.
Joehoe!!!! Ben ik weer even.... ik zit op dag 76 vandaag. Pffff... Heb constant wat lichte krampjes vandaag. Heb hoofdpijn. ENORM pijnlijke tepels en een libido van een zeehond... of terwijl GEEN libido.... O & een blaasontsteking (wat ik nooit meer heb) en veel jeuk downunder.... Hoe is het met jullie meisjes?
Wat vervelend Krista al die hormonen! Inmiddels al doorgebroken? Hier nog niets, begin me zorgen te maken. Na de curretage 1 menstruatie gehad. Op controle deze maand zag alles er mooi uit, bms was goed opgebouwd, maar zit nu echt te denken aan dat ascherman en weet ik het allemaal pff
Nee nog steeds niets! 😬 M'n lichaam doet sowieso heel raar. Vrijdag op zaterdagnacht gewoon flauwgevallen.... 😓 Ascherman? Wat is dat?
Wat goed! Maar tegelijk denk ik nu huhhh?!?! NOD was 2 weken geleden? Had hij dan niet iets donkerder moeten zijn? Of een verlaat ei?
Dank! Ik heb werkelijk geen idee, ik testte tot vorige week gewoon omo wit. Late ei zou kunnen, heb pcos dus kan nooit zo vasthouden aan data.. Jemig wat gek dit!