Ik ga morgen maar weer testen. Laatste keer was vorig weekend en toen was hij negatief. Ik verwacht nu eigenlijk ook niks anders 😉
Nee lieverd. Gisteren nog weer een testje gedaan, maar negatief! Ben wel bloed chagrijnig vanavond... Dus wie weet.... Zit op dag 84 nu... Zal toch wel een keer ongesteld worden?
Pffff jeetje mop wat lang zeg...! Ja je zal vast binnenkort ongesteld worden lijkt me! Heb je van de dokter nog iets van een max aantal dagen gehad wanneer je naar hem of haar terug moet komen? Of kijk je het nog even aan?
Ik 'mag' pas over 3 maanden terugkomen... Dus begin juni... Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn (of zwanger, want dat kan natuurlijk ook 'gewoon'.)
Balen Krista, duurt het lang zeg! Joan, alles kan! Gisteren al op echo, viel weinig te zien. 3 mm maar vlakbij de rand van mijn baarmoedermond. Meteen 2 gyns erbij. Hcg geprikt en ik zit op 115, net aan 4 weken denken ze (doorklussen na gemiste menstruatie heeft dus blijkbaar voor een bevrucht gezoegd). T word in iedergeval wel een gecontroleerde zwangerschap, omdat ze twijfels hebben bij de locatie.
Balen Krista, dat worden nog lange maanden dan. Drvm, spannend de komende tijd. Wel fijn dat je meteen onder controle staat, geeft bij mij in ieder geval altijd net even een zekerder gevoel dat het goed in de gaten gehouden word. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Nou.... Ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar ik denk/hoop dat het doorzet vandaag. Heb krampen, hoofdpijn & ben chagrijnig, meestal tekenen dat het op gang komt.... Laten we het hopen. Kan ik tenminste door!
Volgens mij heb ik vandaag een knal ovulatie test gehad. Zal straks een foto uploaden... Heb jullie mening nodig!
Ben benieuwd! Ik heb ook gewoon posi ovu gehad nadat mn menstruatie wegbleef, en toen ben ik dus ook wss zwanger geraakt. Gewoon doorklussen dan!