Ach Suze, ik begrijp dat wel. Ik wilde ook altijd jong moeder worden, maar meestal lopen dingen niet zoals je ze voor ogen hebt. Ik ben er inmiddels wel achter dat leeftijd ook maar een getal is. Sterker nog, ik denk dat ik nu vitaler ben dan 10 jaar geleden. Ik ben het eens met Missreddragon dat het beter is als de omstandigheden goed en stabiel zijn. Dat is voor een kindje veel belangrijker dan leeftijd. Het gaat er uiteindelijk om hoe jij als moeder bent en dat heeft niks met leeftijd te maken. Ik hoop vooral dat je na dat lange wachten snel zwanger mag worden 😊
Dan ben ik wel hele oude moeder. Ik werd op mijn 34e moeder en ben nu 38 en zijn voor 2e bezig. Inderdaad stabiele omstandigheden zijn veel belangrijker dan leeftijd. Zou willen dat ik nog 31 was. 2e kindje zal voor ons geen makkie worden aangezien ik in vervroegde overgang zit...
Dames daar hebben jullie helemaal gelijk in! Allerbelangrijkste zijn indd de juist leefomstandigheden! Bij ons zijn die nu zoals ik die altijd had willen hebben als we aan kinderen zouden beginnen. Nu we een tijdje bezig zijn met proberen denk ik "was ik maar eerder begonnen" maar ja dat is altijd achteraf 😊 Heidime het lukt mij ook nooit om me op die lijst te zetten, anders had ik het voor je gedaan! Er zijn vast andere dames die weten hoe dat moet ☺️
Hier hetzelfde, had ook graag gezien zo rond mijn 25e met kinderen te beginnen, maar ik heb ook geleerd dat het altijd anders loopt. Ik ging helemaal op in mijn werk en mijn vriend had nog geen vaste baan. Inmiddels zijn we 6 jaar bij elkaar en zijn onze omstandigheden veel beter. Ook hebben we meer rust (allebei laatbloeiers denk ik) waardoor ik nu echt het gevoel heb dat we er klaar voor zijn. Ik hoop dat het zo mag zijn dat we snel zwanger worden, ook ik word dit jaar 32. Het voelt gelukkig niet zo in elk geval hebben we met z'n tweeën genoeg genoten de afgelopen jaren, wat ik ook heel belangrijk vind.
Ik loop gelijk met jou op. Ook 4 dpo. Ik heb een licht trekkerig gevoel in mijn linker zij/lies. En heb last van een kort lontje, ha ha! Maar goed, is nog allemaal niks van te zeggen helaas Ik sta trouwens leeftijdsloos in de lijst, maar ik ben 32 jaar. Mocht er iemand de lijst aanpassen
Meiden, wat vind ik dit weer spannend. Zeer waarschijnlijk krijgen een aantal van ons op het einde van dit wachtbankje twee roze streepjes te zien.. Ik hoop van harte dat het er lekker veel meiden zijn deze ronde! Veel geluk allemaal, op naar een roze lijst ❤️
Grappig dat je dat zo zegt Het is inderdaad bijna wel zeker (lees de kans is heel groot) dat er een aantal van deze lijst zwanger zijn over 2 weken! Mooie gedachte om het weekend mee af te sluiten. Succes allemaal!
Pfff! Ik heb ineens enorme steken onder m'n linker schouderblad, uitstraling naar linker kant.... Iemand bekend mee?
Lieve dames Ik ben het echte oudje op dit forum. 39 jaar maar liefst en nu pas bezig voor mijn (vl heeft er al twee) eerste kindje. Ik voel me top fit en voor het eerst in m'n leven klaar voor het moederschap. Altijd met duizend andere dingen bezig geweest, reizen, feesten, werken etc. Dus tja, mocht het nog lukken dan ben ik 40 als het kindje wordt geboren. Ik voel me daar soms heel onzeker over, maar over het algemeen ben ik er wel ok mee
nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8. (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 9. (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10. (8) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 11. (3) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 12. (6) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk ljj - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13. (5) lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13/ronde 7 na ma (mmm) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 na ma, totaal ronde 7 14. (5) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 datumloos. (2) 4dogs82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) buiten de lijst. (0) totaal: 49 wachtbankje (23),zwanger (0), ongesteld (0), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hallo allemaal, Heb even getwijfeld of ik toch weer mee zou doen, maar daar ben ik dan! Ik ben 32 jaar, heb 2 jongens in bed liggen en 2 meisjes in mijn hart. Ik heb de afgelopen 3 maanden pre-pregnant gebruikt om mijn eicellen hopelijk te verbeteren in kwaliteit! Dus nu eerste ronde weer, 10 maart mag ik testen. Gister en vandaag wel wat meer last van mijn baarmoeder, beetje stekerig en kramperig. We zullen de duimen weer overuren laten draaien de komende weekjes.
Spannend eline! Ik lees je handtekening. Zijn jullie beide drager? Wat heftig zeg. Ik zie het ook als verrijking om later moeder te zijn geworden. Eat sleep work repeat is nou niet bepaald mijn levensideaal. Ons leven is riant en ik ben onafhankelijk! Zie de wereld en ontwikkel jezelf. Ja er zijn altijd roze streepjes, maar nooit de mijne....zucht. Maar leuk te weten dat van al deze dames zeker 20% zwanger is
Overigens geen idee of ik mijn ovulatie heb gehad. Mijn cyclus doet een beetje vreemd sinds het nieuwe jaar. Morgen hebben we afspraak in zkh voor uitslag bloed en semenonderzoek. We horen morgen hoeveel kans we maken en of ze ons willen helpen.
Al dames die op 5 dpo zitten en iets voelen?? Ik had vandaag voor het eerst veel krampen en steekjes in mijn onderbuik, zo nu en dan ook rond mijn navel. Iemand die dit herkent?
Ik zit vandaag ook op 5 dpo! Heb geen klachten tot nu toe! Af en toe beetje zeurderig gevoel links in m'n onderbuik en gevoelige borsten. Maar beide kwaaltjes heb ik iedere maand.. Dus nee nog geen andere kwaaltjes.. Ik herken je kwaaltjes niet. Wie weet een goed teken
Hier 4dpo en gister niet topfit.. Lage buikpijn. Kleine krampjes hoofdpijn. Buikpijn rond de navel. Hele dag opboeren maar dan ook echt alleen lucht. Geen smerige smaak ofzo. Ook pijn in mn rechter bovenbeen.. Misschien beetje grieperig dagje if zo
Hier 4dpo en gister niet topfit.. Lage buikpijn. Kleine krampjes hoofdpijn. Buikpijn rond de navel. Hele dag opboeren maar dan ook echt alleen lucht. Geen smerige smaak ofzo. Ook pijn in mn rechter bovenbeen.. Misschien beetje grieperig dagje if zo en mn borsten leken gisteravond ineens gevoelig..
Ik zit een beetje te twijfelen om mezelf van de lijst te halen. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat dit mijn menstruatie is geweest. Wel heel vreemd, maar goed. Het verklaart niet waarom m'n ovulatietest postitief was de 20ste en gelijk die dag dan m'n menstruatie begon. Mocht het alsnog een eisprong zijn geweest, dan heb ik die toch te vroeg gehad en val k alsnog buiten deze lijst. Ik zou dan de 5de mijn nod moeten hebben, en als k die niet krijg dan is het zeker dat dit toch mijn menstruatie is geweest. Maar ik houd jullie wel op de hoogte.