Ik heb ook Kruidvat 2 voor 5. Kan misschien ook nog te maken hebben met dat ik halverwege de dag test? Heb al meerdere geplast hiervoor. Willen jullie anders even mee kijken naar de test?
Zoetekoek; heb het ook maar van internet geplukt KV waarde van 8? Hmmm weet het niet hoor. Ik zie ook niks erover staan in de gebruiksaanwijzing. Normaal staat het erbij.
Juul1979 ja ik heb die al eens voorbij zien komen op internet. Mijn info heb ik ook maar gewoon hier ergens gelezen haha!
Ja ik zie ook vaag een streepje, ik zou morgen ochtend weer even testen of als je geduld hebt overmorgen even testen is het misschien duidelijker te zien. Maar als dit binnen de afleestijd is, dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd ☺️
Krista1990 Ik ben een mega slechte tuurder, maar ik zie het lijntje ook! morgenvroeg zou ik nog een testje doen, met ochtendurine.. spannend zeg!!
Is dat nodig dan?? Nee geintje hebben wel wat meer gedaan. 2 dagen voor nod vind ik prima streven. Dus dat zou 8 maart zijn maar zou eigenlijk gewoon tot nod willen wachten of zelfs idd de 12e.
Whaaaa eerste posi test!! En dat 1 week voor het nod clucje echt begint haha. Ik zie het streepje ook! Gefeliciteerd!!
Sorry dames want ik ben sinds vandaag weer terug hier sinds ik hier een nieuwe NOD lijst heb aangemaakt pff ik loop heel erg te ver achter haha. Ik zal iets over mezelf vertellen. We proberen al na vele rondes baby te krijgen en sinds 10 februari zijn we toch in de medische molen gegaan voor het meerdere onderzoeken zijn zaad was al een week geleverd en onderzocht. Sinds vandaag hoorden we dat dokter "semen" noemde.. betekend dat hij laag volume en laag beweeglijke zaadjes heeft... ik begin thuis te googelen wat het nog meer kan betekenen voor ons: voorgoed onvruchtbaar of kunnen we nog wel een baby krijgen met hulp van zoals iui ivf icsi enzovoorts... we hebben afspraak op vrijdag staan dus horen we het nog meer hoe het zit en we moeten ook meerdere onderzoeken laten doen zegt dokter. Pfff we zitten er erg mee... wel blij dat we toch in de medische molen zijn gestapt. Mmm betekent toch de medische molen?
Krista dit ziet er echt goed uit hoor! Je bent de eerste met een posi test uit de groep. Voorzichtig gefeliciteerd 🌷