NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo!

In het weekend zit ik nooit achter de computer en mobile vind ik waardeloos, dus heb heel wat gemist:p

Ik kan niet overal op reageren, maar probeer wat ik onthouden heb!

- Tarwekiemolie: in beide gevallen dat ik zwanger was, was dat de eerste maand dat ik begon met tarwekiemolie... ik ben dus nu gelijk weer begonnen:) bij mij heeft het goed gewerkt
    - Actiontest: Mijn ervaring is dat hij goed werkt, hij is alleen niet zo gevoelig... Ik zag een foto voorbijkomen: die is positief! gefeliciteerd! even een kv testje doen, die zal veel duidelijker zijn, maar mijn eerste positieve actiontest was veel lichter dan deze!
    - kwaaltjes: ik zit op 5 dpo, ik heb af en toe wat steekjes en zeurderig gevoel, en heel slecht geslapen en raar gedroomd, maar verder nog niks... bij mijn eerste zwangerschap had ik een week voor nod megazere borsten en ik sliep heel slecht, of eigenlijk niet... de laatste zwangerschap wist ik het al ruim vóór nod, ik had nog niet echt kwaaltjes, alleen onverklaarbaar bloedverlies waardoor een test deed, de kwaaltjes kwamen daarna pas, megazere borsten, maar echt zoals je nog nooit hebt gehad, alsof ze ontstoken zijn zo erg. misselijk, spugen, extreem moe en chagerijnig..

nog 7 dagen wachten, pffff ik denk dat ik dit weekend al een testje er tegenaan gooi, om de spanning er af te halen...

2. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nonma, jij maakt het ook spannend!! Die symptomen klinken goed ;)

Wat betreft die tarwekiemolie...heb het vorig jaar ook gebruikt in de 7e ronde en toen zwanger...weet niet of het toeval was :D
    Ben er nu ook weer mee begonnen, slik het gewoon elke dag en zelfs mijn vriend gebruikt het!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik denk dat ik rustig zou afwachten wanneer je nu ongesteld word. Misschien waren er bepaalde factoren waardoor alles een beetje van slag was...... Griepje of stress ander virusje..... Ik zou deze ronde als niks beschouwen.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik twijfel ik heb zelf al vaker zulke testen gehad maar bleken vals en ik vind het streepje grijze niet echt roze

5. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hier nu allemaal lichte steekjes onderin. Heel irri
    Mn knie doet ook pijn. Normaal als ik ongi moet worden maar dat zou korte lf zijn.

Hoop dat de rode duivels wegblijven :$

Toen straks ff maagzuur maar kan ook zijn dat ik laat heb gegeten.

6. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik duim voor je!

7. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik slik foliumzuur, maar ik zit te denken om tarwekiemolie te slikken. kan dit gecombineerd worden?
    Ik wil misschien ook stoppen met foliumzuur te slikken, ik heb een vermoeden dat m'n cyclus hierdoor van slag is.

8. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nora90: foliumzuur wordt juist aangeraden om te slikken als je zwanger wilt worden. Het zorgt ervoor dat de kans op bijvoorbeeld een open ruggetje bij de baby vele malen kleiner zal zijn. Je slikt dat niet voor je cyclus maar voor de gezondheid van je toekomstige kindje.

9. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nonma: ik vind dat wachten ook zo stom. Soms doe ik ook best vroeg een testje om het daarna weer los te kunnen laten.

@hinti: wat bijzonder dat je last van je knie krijgt in aanloop naar je menstruatie. Zo heeft iedereen wel wat.

@Nextstep: je hebt dat gevoel dat het raak is toch niet vanwege het feit dat je rijstwafels met pindakaas eet ineens. Hihi. Je bent met al die testjes in ieder geval goed voorbereid.

@krista: ik zie een streepje, maar hij lijkt inderdaad wel een beetje grijs. Ik hoop dat ie in het echt roze is en ie snel duidelijker wordt. Dan ben je ook van die onzekerheid af.

Ik ben vandaag in een enorme vreetbui. Ik wilde zelfs een handje snoep uit de bakken bij de drogisterij pakken net.

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Foliumzuur doet niets met je cyclus, dus dat moet je eigenlijk wel echt blijven slikken. Het is erg belangrijk voor de ontwikkeling van je kindje in het eerste stadium van de zwangerschap.

Tarwekiemolie kun je er geloof ik zonder problemen bij slikken, maar het kan je cyclus wel verlengen. Tarwekiemolie werkt juist goed voor de opbouw van je baarmoederslijmvlies, en voor de doorbloeding van de baarmoeder. Ik heb deze cyclus tot aan mijn eisprong teunisbloemolie gebruikt, daarvan wordt vaak gezegd dat het de cyclus kan verkorten of regelmatiger kan maken. Toeval of niet: Ik heb deze maand 2 dagen eerder mijn eisprong gehad, dus voor mij heeft het denk ik wel positief gewerkt :) Wel heb ik een stuk minder capsules geslikt per dag dan werd aangegeven. Op de verpakking stond: 3 capsules per dag. Ik heb het er in het begin bij 1tje gehouden.

11. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foliumzuur blijven gebruiken hoor. En dat kan makkelijk icm tarwekiemolie. Doe ik zelf ook... En daarnaast gebruik ik ook die zwanger compleet of zoiets van de etos :)

12. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oke dan weet ik dat, dan is et waarschijnlijk toevallig geweest dat m'n cyclus in de war is. Dan haal k binnenkort de tarwekiemolie ☺️

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat de kans groot is dat ik buiten deze lijst ga vallen.. :(
    Nog steeds geen positieve ovu test en eisprong. Met een lf van 11/12 ga ik 12 maart in ieder geval niet meer redden..

14. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    heel herkenbaar Hinti!! :$ ik heb ook al paar dagen steeds lichte steekjes in het gebied tussen navel en darmen. Vanmiddag ook in mijn linker lies. Verder nog geen andere kwaaltjes behalve dat ik echt al vanaf half 4 vanmiddag onwijs trek heb in van alles :p

15. Voila

Voila Niet meer actief

Evaelisa en hinti, hoeveel dpo zijn jullie dan? Ik ben pas 3 dpo en heb Super gevoelige/pijnlijke tepels maar dat kan ook nog een eisprong kwaaltje zijn aangezien het nog erg vroeg is.

16. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    ik ben nu 4/5 DPO. Hopelijk blijven die rode duivels weg... vandaag en gisteren ook 2x een lange, lichte steek in mijn vagina gehad, denk baarmoedermond. Tenminste... zo voelt het haha. Maarja wil ook niet op de zaken vooruit lopen...;)

17. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    In de buurt van je navel lijkt mij niks te betekenen. Voor je baarmoeder überhaupt in de buurt van je navel komt, ben je echt al een behoorlijk tijdje zwanger. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat steekjes in die regio iets zegt over een eventuele zwangerschap. Of heb je dat van andere vrouwen wel gehoord? Ik ben natuurlijk ook geen expert. Ik vraag het ne gewoon af omdat daar volgens mij niks zit wat nu al verbonden zou zijn met een eventuele zwangerschap.

Ik zeg natuurlijk niet dat je niet zwanger bent hoor. ;)

18. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    ik zei ook niet ter hoogte van mijn navel..ik zei in het bedied tussen de navel en darmen (ongeveer) en vandaag ook links in de lies. Ik zeg ook niet dat ik zwanger ben, we noemen allemaal alleen maar op wat we nu voor "klachtjes" hebben. ;) bedoel het niet verkeerd hoor...

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha ik snap je kanttekeningen whuz. Tis algemeen bekend dat je het eerste jaar nogal te hard van stapel kan lopen...no offence, maar ben er inmiddels immuun voor haha

20. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Uhm geloof 4 if 5dpo. Toch lastig dat tellen haha. Ik zou de 10e normaal gesproken ongesteld worden.

Ja mn knieën.. Heb dat tijd als ik ongi moet worden. Trekt het door vanuit mn bovenbeen.

Valt me wel op dat ik veel voel maar alles maar ff. Netif mn huishouding op hol geslagen is

Deel Deze Pagina