NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zag laatst ook een leuke. Die hadden hun ouders koptelefoon opgezet met muziek en moesten ze liplezen.... En die man riep steeds je word opa! En na 10 x had hij het door en zei die wat??? Echt? Dus dat vond ik ook wel grappig

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, nog geen idee hoe ik het ga vertellen. Denk dat ik m'n dochtertje dat laat doen 😊 Die verteld al maanden aan iedereen dat mama een baby in de buik heeft (super gênant) Geen idee waarom. Denk dat ze dat graag wil. En dan kan ik zeggen dat het dit keer echt zo is haha.

Bij één van m'n beste vriendinnen moet ik het wat subtieler aanpakken. Zij heeft niet zo lang geleden gehoord dat ze geen kinderen kan krijgen. Althans, zij waarschijnlijk wel, maar haar man kan ze niet verwekken. Ze weet wel dat we bezig zijn, maar wil er dan niet een groot feest van maken bij haar. Wil haar uiteindelijk wel vragen of ze bij de bevalling wil zijn zodat ze het toch een keer van dichtbij kan meemaken.

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik ook gezien! Echt heel grappig!

4. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Pindakaas is toevallig wel een heel serieus symptoom hoor!! :p hahah (hoop ik tenminste)
    Vandaag ook opeens een stortvloed aan waterige/ beetje gelige afscheiding .. Help!!

Wbt al die pillen.. Laten we voorop stellen dat niemand t echt NODIG heeft. Het is extra en kan veel goed doen maar vroeger hadden ze dat allemaal niet hoor! En toch lopen wij ook al op deze aarde rond.
    Doe voor jezelf wat goed voelt want uiteindeljk is het mentale stuk vaak doorslaggevend. Hoe vaak hoor je niet dat mensen na jaren mmm zwanger worden op t moment dat ze hebben besloten er mee te stoppen!?

Laten we deze maand gewoon allemaal lekker roze testen. Met of zonder b12.
    Eet gewoon pindakaas!! 😉😂

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Geen idee hoe we t onze ouders gaan vertellen. Lijkt me wel echt fantastisch!
    Kijk vaak die YouTube filmpjes van pregnancy anouncements... Snif! Lekker emo

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb wat losgemaakt met mijn pindakaas....

Vorige keer hebben we het gewoon verteld aan de (schoon)ouders tijdens een bezoekje. Geen gedoe verder, behalve lekkere taart. Ze zijn sowieso wel blij met het nieuws.

@Leentjeislief: wat een mooie gedachte om je vriendin bij jouw bevalling te laten zijn.

7. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een keer een grappig filmpje gezien van een stel dat de hele zwangerschap verzwegen had dat ze een tweeling kregen. Die gezichten van hun kraambezoek! Geweldig. Ook mensen die ze via Skype (of zoiets) eerst hun ene kind lieten zien en daarna de andere.

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡

8 maart (13)
    jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm)
    suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz
    bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12
    natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6
    lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6
    nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2
    ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk
    amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3
    missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8

9 maart (8)
    ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig!
    Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs

mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5
    vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2
    ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma
    curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3
    nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz
    teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5

10 maart (8)
    bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3
    joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7
    nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14
    wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2
    zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2
    whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5
    hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1

11 maart (3)
    hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm)
    nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7
    voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1

12 maart (6)
    vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk
    ljj - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2
    angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3
    kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8
    goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13
    mart - 2e kindje - ronde 1

13 maart (5)
    lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13/ronde 7 na ma (mmm)
    trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm)
    luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1
    picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2
    pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 na ma, totaal ronde 7

14 maart (6)
    cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10
    henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk
    blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15
    mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7

Datumloos. (1)
    eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 51

wachtbankje (37),zwanger (0), ongesteld (0), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!)

je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

9. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik heb de lijst even naar voren gehaald en aangepast, de nieuwe dames staan erbij en ik heb iedereen van 8 en 9 maart op het wachtbankje gezet. Mocht dat nog niet het geval zijn, laat het me maar even weten, dan pas ik het aan.

Ik weet trouwens niet zeker of dit de juiste versie is, ik kwam een paar keer een berichtje tegen dat sommige eraf waren of er juist weer bij waren gezet. Als er iets niet klopt, laat me dat ook weten dan pas ik dat ook aan :)

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hahaha jaaa lekker pindakaas eten met een glaasje granaatappelsap hahaha :D

Oh ja al die geboorteaankondigingen op youtube.. zo geweldig! En dat filmpje waar Whuz het over heeft heb ik toen ook gezien, erg mooi. Die reacties van de familieleden waren prachtig! Ik ben er eigenlijk nog niet echt over na aan het denken.. dat durf ik nog niet hihi!

Trouwens, testen jullie allemaal samen met jullie partner? Ik zou zelf alleen maar testen als hij erbij is, hij is net zo nieuwsgierig en verlangend als ik :)

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    9dpo of 10 dpo zou je best al een posi resultaat kunnen hebben hoor! maar ja, het hoeft niet...

Wij gaan over 10 weken 4 weken op vakantie, dan zou ik dus 12 weken zwanger zijn. Ik wil dit keer echt wachten met vertellen tot 12 weken. Misschien dat ik zelfs wacht tot na de vakantie, en dan misschien een leuke foto announcement maak op het strand:) maar goed, dat moet het wel raak zijn nu:p

12. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Is wel het mooist ja! Samen de spanning delen. Mijn vriend gaat alleen komend weekend weg voor een week skiën.. Denk niet dat ik kan wachten. Hopelijk dit weekend al een mooie test. Ben dan 10-11 dpo..

Denk trouwens dat mijn NOD wel iets naar voren moet, meestal heb ik een LF van 12 dagen. Dus dan zou mijn NOD de 8e zijn.... Dan hopelijk zeker een mooie test in t weekend.

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Een foto zat ik ook aan te denken ja! Mijn schoonouders willen nog altijd een leuke foto van ons om neer te zetten. Lijkt me leuk om op die foto een shirt aan te hebben waar op staat dat ik mama wordt en mijn vriend papa. Kijken hoe lang het duurt voordat ze het zien haha.

14. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje. Ja je kan niks zeggen of doen om het verdriet weg te nemen en dat lijkt mij dan een mooi gebaar. Misschien kijk ik daar op dit moment nog het meeste naar uit bij een eventuele zwangerschap. Het moment dat ik haar dat vraag. Voor mijn gevoel kan ik dan eindelijk iets voor haar betekenen. Als ze wil mag ze van ons ook de navelstreng doorknippen.

15. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey dames, zo na mijn (vermoedelijke) menstruatie constant last van afscheiding. Best nat beneden. Sorry beetje onsmakelijk.
    Ik ga over ongeveer anderhalf maand op vakantie voor een maand, dus mocht de volgende ronde lukken ga k er zwanger heen en anders lekker in het buitenland proberen zwanger te worden.

16. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik sta er nog niet tussen!

17. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zere borsten.... Check!

Opeens ook gewoon.. Weet nou niet of dat een goed teken is want dat heb ik altijd een week voor NOD.. :)

18. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    hihi geeft helemaal niks hoor! :p Zo zijn we allemaal anders. Vorige maand heb ik alles onder een vergrootglas gelegd omdat ik zoooo graag wilde. Dat doe ik deze maand maar niet. Ben ook vrij rustig er onder en probeer het zo veel mogelijk te relativeren. Ik ga wel pas testen op mijn NOD, dan weet je het maar zeker haha :p

19. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Hallo lieve dames! Ik reageer niet veel maar ben wel een actieve lezer :) hoop zo dat iedereen binnenkort zwanger is!

Heb op cd 21 een bloedtest laten doen om te achterhalen of ik een goeie eisprong heb gehad. Uitslag was een progesteronwaarde van 86. Hoort minimaal 30 te zijn zei ze. Hoop dat dit een goed teken is.

Zijn er meer dames die een bloedtest gaan doen of hebben gedaan? Vind het allemaal best spannend!

20. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik test eigenlijk altijd alleen. Vorige keer had ik een heel lief minishirtje gekocht en dat ingepakt voor mijn vriend toen hij 's avonds thuis kwam. Dat shirtje hebben wij op een plekje in huis aan een minihangertje gehangen waar normaal geen andere mensen (visite, familie) komt. Ons kleine, mooie geheimpje.

Mijn vriend stond er wel op dat hij de dag erna nog een test van een goed merk mocht halen om het echt zeker te weten. Terwijl ik al twee testjes had gedaan just to be sure.... Mannen. Haha.

Deel Deze Pagina