Ja vakantieganger, ik snap je hoor! Hoop voor jou (en alle anderen hier) dat het volgende maand raak is!!
Hallo! Ik wil me ook graag bij deze NOD groep aanmelden! Ik ben vandaag ongesteld geworden dus mijn nieuwe NOD is op 8 maart. Baal er enorm van maar goed niks aan te doen. We gaan weer voor een nieuwe ronde. Ik ben 29 jaar, eerste kindje en ben sinds vandaag in ronde 6 beland. Kan iemand mij op de lijst zetten? Bij het vorige groepje lukte mij dat ook niet.. 😟 alvast heel erg bedankt!
Ja Suze, ik kan me goed voorstellen dat als je al zolang bezig bent het je echt niet uitmaakt in welke maand het kindje komt. Ik vind mezelf nu nog in de luxe-positie verkeren dat ik die voorkeur wel heb. Inderdaad kan een kindje ook nog te vroeg of te laat komen en zitten we alsnog in december. Dan hebben we gewoon dikke vette pech en zijn we niet minder blij met het kindje 😄 En uiteraard hopen we op een gezond kindje, maar ook dat is relatief. Want wat is "gezond"?Mijn dochtertje is geboren met een longafwijking, maar we houden net zoveel van haar als wanneer ze gezond was geweest. Misschien zelfs wel een beetje meer 😊 Daarom vind ik dat toch altijd een beetje een lastige uitspraak (hoewel ik de bedoeling zeker begrijp hoor, zou het zelf alleen niet zo snel meer zeggen) 😉
♡♡ NOD-lijst 8 t/m 14 Maart 2016 ♡♡ 8. (9) Jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (MMM) Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na MK Bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MoederWensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22/ronde 19 na MK Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 9. (0) 10. (4) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 Wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11. (2) Mart - ?? jaar - 2e kindje - ronde 1 Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 12. (2) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na MK LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 13. (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13/ronde 7 na MA (MMM) 14. (1) CisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos. (1) 4dogs82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-dag (dus twee- of driemaal!) Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
4dogs, ik vind het jammer dat ik je hier zie en hoop dat je gauw een baby mag krijgen! Succes allemaal, hopelijk worden onze wensen gauw vervult!
Ik meld me helaas ook weer. 5e ronde, 2e kindje nod 12 maart Ik moet nog even kijken wat er deze maand gaat gebeuren. Ik wil eigenlijk geen novemberkindje. Maar je hebt er ook weinig invloed op, want het kan eerder of later geboren worden. Bij ons is echt ongeveer alles en iedereen al in november jarig. Nu moet ik mezelf er nog even overheen zetten om het niet erg te vinden om eventueel nog een jarige aan het rijtje toe te voegen. Ik heb een nare perfectionistische kant waardoor ik het af en toe lastig vind om de dingen te nemen zoals ze zijn/komen. Gelukkig ben ik de enige in mijn omgeving die er last van heeft. Met mijn kindje ben ik juist heel relaxt, maar iets voor mezelf plannen... pppffff.
Ja oké, dat absoluut is wat overdreven, maar liever niet nee. Ik begrijp wel dat dat voor jou moeilijk voor te stellen is als ik je onderschrift lees. Toch ligt het voor mij anders. Ik word altijd erg geleefd die maand en schiet al in de stress als ik alleen al aan december denk. Ik hoop dat je dat ook kan begrijpen.
Jammer Whuz dat je je ook weer moet melden hier Ik begrijp je wel hoor, ik heb dat met december. Dan staat de m'n agenda al zo overvol met verjaardagen en feestdagen. Dat kleine beetje invloed dat ik daarop heb wil ik dan toch uitoefenen en ik ben juist iemand die heel makkelijk de dingen neemt zoals ze komen
Ach ja, ieder z'n ding toch? Hoef je je echt niet voor te verantwoorden hoor Eerst hopen op een novemberkindje :-D
Jaaaaa, dat zou super zijn, Zoetekoek!! (Eigenlijk vind ik november ook een vreselijke maand, maar ik wil niet kieskeurig zijn )
Haha tja ik vind voorjaar het mooist, maar ik wilde niet nog langer wachten. Van het najaar vind ik september en november dan nog het mooist. Wij hebben erg veel jarigen in oktober en december. In elk geval hoop ik dat ik snel zwanger ben, al ben ik daar nog niet zo van overtuigd na het lezen van zoveel verhalen! Maar goed, we gaan er gewoon voor
Dat hoop ik ook voor je. En voor iedereen hier trouwens, mezelf incluis Ik vind November vaak zo somber en dan duurt het nog zo lang voor het weer voorjaar wordt. Anderzijds, mijn dochter is van eind mei en die heeft tot nu toe elke verjaardag regen gehad. Wat weer betreft heb je toch geen garantie. En in november is er natuurlijk de mogelijkheid op sneeuw op je verjaardag. Dat is dan wel weer leuk
Jaaaa en lijkt me zo fijn verlof in de zomer Maar ach, lekker kroelen met een kleintje bij de kerstboom ook niet mis. Ik laat t op z'n beloop en als t niet lukt kan ik tegen mezelf zeggen 'is ook beter niet jarig in nov/dec' 😂😉
Ja, zo'n heel klein babietje met kerst is wel makkelijk natuurlijk. Hoeft de familie het eerste jaar nog geen extra zitplaats te regelen en je loopt nog niet te klungelen met fruit hapjes enzo. Verlof in de zomer is inderdaad wel lekker hoor. Ik ging toen begin mei met verlof en eind september weer begonnen. Wat dat betreft kun je je kind het beste in mei/juni plannen (grapje natuurlijk). Was wel leuk omdat toen ook de olympische zomerspelen waren en EK voetbal. Hoefde daar niks van te missen (hoewel dat EK snel afgelopen was).
Idd, we hopen ook dat volgende maand krijgen we mooie nieuws.. Maar ik heb ook contact met fertiliteitsarts. Omdat volgende maand wordt al 6 maanden bezig, dat de fertiliteitsarts gaf 'n advies voor ons over 6 maanden proberen als spontaan. Of nog keer opnieuw 6 maanden vanwege ik had "tevroeg" miskraam van 5 weken (afg 21 dec '15). Daarom ik vraag gewoon aan fertiliteitsarts over deze onderwerp..
Nou Dogs, ik zou het niet accepteren als ze je weer naar huis sturen om het 6 maanden te proberen. Je bent al zo lang bezig en staat nog steeds met lege handen. Laat ze jullie maar goed onderzoeken hoor!
♡♡ NOD-lijst 8 t/m 14 Maart 2016 ♡♡ 8. (9) Jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (MMM) Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na MK Bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MoederWensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22/ronde 19 na MK Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 9. (0) 10. (4) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 Wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11. (2) Mart - ?? jaar - 2e kindje - ronde 1 Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 12. (3) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na MK LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Whuz - ?? jaar - 2e kindje - ronde 5 13. (1) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13/ronde 7 na MA (MMM) 14. (1) CisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos. (1) 4dogs82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-dag (dus twee- of driemaal!) Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Sorry voor de details maar ik ben precies aan het doodbloeden! Zo erg heb ik mijn ongi nog nooit gehad, zoveel bloed! Je zou denken als je meer dan een week te vroeg je ongi krijgt je ongi ook minder is. Niet dus! Whuz: Welkom trouwens! Veel succes deze ronde
Ik ben dus echt al jaaaaaaaaaaaaaren in november jarig en volgens mij heb ik echt nog nooit een witte verjaardag gehad. En ik ben zelfs nog in de tweede helft van november jarig. Dus dat is echt geen extra pluspunt van jarig zijn in november. November is eigenlijk een hele stomme maand om jarig te zijn. Voorjaar of zomer zou een stuk leuker zijn, maar dan zijn we alweer heel wat maanden verder en dat hoop ik dan ook weer niet. Kerst vind ik niet zo heel erg. In mijn familie vieren we dat sowieso niet zo heel uitgebreid.