Aaaaaaaah ik zit nu echt in een dilemma. Maandag door de rug gegaan, Dinsdag en vandaag niet eerder uit bed kunnen komen na 2 paracetamol en 1 diclofinac. En nog is de pijn niet te harden. Nu van de arts te horen gekregen ik kon zware medicatie krijgen met morfine, maar dat heet voor mij geen borstvoeding meer geven en waarschijnlijk dus ook geen zwangerschap. Maar op dit moment kan ik mijn zoontje niet eens uit bed of de box tillen. Ik vind dit echt een hele moeilijke keuze en weet niet wat ik moet kiezen. Vanmiddag moet ik naar de chiropraktor en hoop dat hij er nog wat aan kan doen. Met mijn zwangerschap van mijn zoontje geen voortekenen gehad van zwanger zijn. Pas vanaf week 6 wist ik het op de tests na dat ik echt zwanger was. Kreeg namelijk last van de zwangerschapsziekte HG en met 7 weken lag ik met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis. Hier 2 dagen aan het infuus gehangen. Tot 16 weken zwanger hier last van gehad, 8 kilo afgevallen en had een vanishing twin.
@krista: jeetje wat klote zeg... Had ik niet gedacht! Hoop voor je dat alles snel weer een beetje normaal wordt... @missreddragon: pfff dat is een lastige keuze denk ik! Hopelijk dat het vanmiddag wat beter gaat! Ik had zonet trouwens een plasje heldere/waterige afscheiding met wit in het midden. Echt raar, heb ik anders nooit. Iemand die dit herkent? Zit nu op 8 dpo.
Maar dat witte is toch geen vruchtbaar slijm? Dat is toch doorzichtig en/of melkachtig? Heb ik vaak na mn ei als het vruchtbare slijm weer minder wordt.
Even vraagje...ik vind het altijd interessant als er wordt gezegd.... DPO. Weten jullie allemaal precies wanneer je eisprong geweest is? Want vanaf dat moment kun je zeggen ....aantal dagen DPO, toch? IK weet wel altijd wanneer ik mijn LH piek heb, maar mijn eisprong voel ik niet altijd...
Nee, heb alleen de foto nog! Heb de huisarts net gesproken. Moet er morgen om 08.00 uur zijn. Ze wil een test doen daar.
Ik voel het altijd heel goed. Gisteren om 13.00 positieve ovu test en weeïge buikpijn en gisteravond mn ei rond 19.00 flinke steken en dan is het over.
Ik temp nooit, gebruik alleen ovulatietesten. Toen ik een positieve ovulatietest had en de dag erna niet meer, dacht ik dat ie was gesprongen.
Ik doe het wel een beetje op de gok, na eerste posi ovu test dan blijf ik testen tot ie weer lichter word, vaak is dat precies een dag later. Ik voelde afgelopen keer een beetje menstruatie krampjes dus ben er toen maar vanuit gegaan dat ik mijn eisprong de dag na de posi test had.
Je kan natuurlijk aanhouden bij positieve ovu test dat je ei binnen 48 uur springt dus dan kan je ook schatten. Laat je er 1 dag naast zitten.