Ik had dinsdag een positieve ovu test. Dinsdag op woensdag nacht best wel pittige steken in mijn buik (groeien van ei voor eisprong) dus ben er vanuit gegaan dat hij binnen 12-24 daarna gesprongen is. Woenssg was mijn test ook weer negatief. Woensdag avond heerlijk geklust.. (En de dagen ervoor ook natuurlijk)
Wat vreselijk balen zeg Krista! Hopelijk kan de HA je goed helpen morgen en krijg je meer duidelijkheid. Fijn of niet dat je zo vroeg al terecht kan. Laat je het weten? Oké... Misschien beetje vieze praat... Maar ik voelde aan m'n bmm net, ik zit op 8dpo en hij zit nu nog hoger dan rond de eisprong, kan er zowat niet bij. Hebben anderen dat ook? Vorige rondes kwam hij snel na m'n ei weer omlaag.
Ja oké...ik snap het Deze ronde was erg vaag bij mij. Had ook een forum geplaatst, maar misschien willen jullie ook ff meekijken. Ik had dus op 27 feb mijn ovu knaltest...maar kijk naar het temp kaartje...die ging op de 27e al flink omhoog, dus toen ging ik ervan uit dat mijn ei geweest is....
Je wast je handen goed en gaat met een vinger naar binnen, voel dan je bmm. Als je niet "vies" van je lichaam bent dan is het een handig iets om te doen. Bij onvruchtbare periode: Baarmoeder ligt erg laag en is gesloten Voelt hard aan net als puntje van je neus Bij vruchtbare periode: Baarmoeder ligt hoog en is open (je voelt dan een rondje/opening) Voelt zacht aan net zoals je lippen Na de eisprong: Baarmoeder zakt weer en wordt hard
Ik heb dat een keer uitgeprobeerd tijdens de onvruchtbare periode, dan hoort die dus laag te liggen... Maar ik heb echt super kleine handen korte vingertjes hahaha dus ik kwam er gewoon niet bij 😂 Dus helaas kan ik deze methode niet aanhouden.
Ah krista niet leuk!! Hopelijk weet je morgen meer. Bmm.. Geen idee.. Zo toch weer naar toilet. Zal eens voelen. Er wordt veel gekletst dames! Tis niet bij te houden Miss red hopelijk gaat het snel beter. Je zoontje heeft uiteraard ook aandacht nodig. Maar las dat je nog borstvoeding geeft. Kun je dan wel zwanger worden?? Meende altihd zolang je birstvoeding geeft je dan niet vruchtbaar bent
Ok! En hoe groot is je bmm dan? (Sorry echt nog nooit gedaan) en waar moet ik naar opzoek? Of spreekt het voor zich als je t voelt?
Meiden! Dit MOET ik echt even met jullie delen!!! Nederland krijgt de allereerste pindakaaswinkel! - Culy.nl Hahahaha
Je kunt ten alle tijde zwanger worden ook wanneer je nog borstvoeding geeft. Een kennis van mij heeft 1,5 jaar borstvoeding gegeven en toen ze zwanger werd wou haar dochter ineens niet meer aan de borst omdat het anders smaakte. Het is in vele gevallen wel zo dat wanneer je borstvoeding geeft dat je dan wel verminderd zwanger kunt worden. Dus je bent dan gewoon vruchtbaar.