Andere manieren van temperatuur meten zijn niet accuraat genoeg. Daarom zeggen ze ook altijd wanneer je koorst wilt meten dan het liefst rectaal ipv met een voorhoofd of oor thermometer.
Over een half uurtje naar de chiropraktor.... Hopelijk kan hij mij vam deze pijn afhelpen. Ben d'r kapot van.... slaap slecht en het voornamelijkste ik kan mijn zoontje niet eens tillen.
Hahahahahahahahahahha! Oh m'n god Juul!!!!! Ik weet niet wat jij allemaal in je mond stopt..... 😂😂😂😂😂
Trouwens even weer iets serieus tussendoor. Als je een onregelmatige cyclus hebt.... Wat gebruiken jullie daar nu voor om dat weer 'normaal' te krijgen?
Hè ladies, ik lees wel mee maar kan t even niet opbrengen overal op te reageren. Mn man heeft na jaar aanvalsvrij te zijn geweest ineens weer last van epilepsie. Heb m gisteren schokkend in bed gevonden zn studie gaat nu wss langer duren (ipv december afstuderen) en miss moeten we ook onze kinderwens voorlopig heroverwegen 😢 Ps. Als iemand mij nu herkent door dit verhaal aub btje discreet zijn..
Volgens mij helpt teunisbloemolie...heb er zelf geen ervaring mee, maar lees het veel. Ik zelf gebruik alleen die tarwekiemolie. Elke maand netjes 27 dagen..maar weet niet of dat door die olie komt hoor
Hahahahahahahahahahha! 😂😂😂😂😂 anders ik wel! Goeie afleiding... Moet zo naar de tandarts.
Wow half uurtje niet kijken en tig reacties De beloofde bmmm Bij mij ligt hij laag. 1 tot max 1,5 vingerkootje naar binnen zeg maar. Udd vrij hard maar topje toch nog wel zacht en voelt slijmie en nat haha Hoe je hem kunt voelen? Als je met vinger naar binnen gaat en je draait wat rond voel je ineens iets hards. Had nooit goed opgelet bij biologie dus heb mn man paar jaar terug ook wel eens gevraagd of hij ook een gezwel voelde haha. Ff later was het weg. Nu weet ik dus wat het is en waarom die weg was hihi
Nou heb even een inwendig onderzoekje gedaan hoor! Ik voel redelijk diep (3/4 vinger) een soort gladde bol .. Daarop voel ik iets dat een opening zou kunnen zijn maar t is niet open. Puntje lijkt idd wel hard, al vind ik het allemaal vrij zacht daarbinnen. Dusssss ... Nou ok... Dat dus... Geen idee wat het zou betekenen ofzo 😜 Heb trouwens wel t idee dat 'die bol' wel eens lager heeft gezeten... Want het gevoel dat ik had toen ik er aan zat krijg ik ook wel eens als vl naar binnen komt..(met zijn banaan 😜 en dan niet in mijn mond 😂 )