NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ja dat stomme wachten altijd... ik heb een redelijk lange cyclus, meestal tussen dag 19-21 de eisprong en daarna een lf van 14-15 dagen.. Ik begin op cd10 met ovulatietesten en vanaf 10dpo gaat het dan wel redelijk snel tot de eisprong. Dan is het nog redelijk te doen omdat je dan nog enigszins controle hebt. Na de eisprong heb ik geen controle meer en dat vind ik niet fijn.. geen controle en geen zekerheid >_<

2. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Weet iemand hoelang een LH piek duurt? En neemt die piek
    direct af na de eisprong of gaat dat geleidelijk?
    Gisteren had ik om 13.00 een positieve test en nu vandaag maar
    een heel licht streepje.

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hahahahahahahahahahha

4. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar mijn weten 12 uur. Als ik een knaltest heb, is die de volgende dag alweer heel licht.

5. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Piek is bij iedereen anders
    Kan 12 tot 48 uur zijn naar mijn weteb

Ik moet ook echt 2x per dag testen. Bij mij lopen ze niet maar ineens bam eb volgende ochtend was die al bijna niet zichtbaar meer

Springen voel ik overigens niet

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze maand eigenlijk eens een keer geen testdrang. Totdat de eerste testjes hier in beeld verschijnen. Bij het eerste roze streepje wil ik het meestal ook weten.

Mijn lijf heeft zo weinig verschijnselen dat ik echt niet het idee heb dat ik zwanger ben. Wel fijn want met kwaaltjes kan ik mezelf aardig gek maken.

7. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Helemaal mee eens! Vind het verschrikkelijk dat wachten tot eisprong!
    Na mn ei lijkt het alsof de tijd wat sneller gaat. Je hebt dan gedaan wat je kunt doen en dan is het puur afwachten en hopen dat het raak is.
    Ach wachten vind ik altijd erg dus dat zal m wel zijn hahaha...

8. Vleermuisjesss

Ik heb dit ook haha! Ik kan me zelf goed beheersen om niet te testen, maar zodra ik andere zie testen kan ik ook niet meer wachten :)!

9. Vleermuisjesss

Dames doen jullie trouwens ook elke maand uitrekenen wanneer je "bevaldatum" is? Heb zelfs een app gedownload hahaha

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dat herken ik inderdaad ook van mezelf, wat jij hier schrijft. Deze keer heb ik ook een stuk minder testdrang, al is het verlangen naar een positieve test wel veel groter dan de afgelopen maanden. Vorige week hadden we 3 zwangerschapsaankondigingen binnen 2 dagen in onze vriendengroep, erg pittig. Denk dat het daarmee te maken heeft.

Maar precies wat je zegt: Zodra de eerste positieve testjes eraan komen, begint het bij mij ook heel erg de knagen haha! Als we nu met z'n alle afspreken niet te vroeg te testen :D

Maar aan de andere kant: Ik ben zo benieuwd naar jullie testjes straks!

11. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hihi yep :D Ik berekend dat trouwens altijd met de calculator hier op het forum.

12. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Haha uhm ja vibd het niet leuk tot ei want heb meestal vrij lange cyclus en dan duurt het eeeeuwen
    Maar als mn ei is geweest en zit op bankje vind ik ook niet grappig haha. Denk wachtbankje erger als op ei wachten.
    Nu is er van alles gebeurd en weet ik niet wat de status is. Voor het ei hoef ik me daar nog niet druk om te maken

Ik kijk idd ook altijd wanneer verwachte datum is. Echt heel stom maar toch iets dat ik denk yes! Weer iets om naar uit te kijken of zo

13. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt ook wel alsof iedereen om mij heen zwanger is :$
    Kan onwijs meeleven met iemand die net zwanger is, ben dan zelf ook helemaal hyper haha!
    Maar toch altijd ff denken; wanneer mag het bij mij raak zijn :)

Ik zit ook op de ladytimer App, erg leuk en leuke band met sommige dames. Elkaar een beetje moed inspreken en vreugde en verdriet soms delen...

14. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ladytimer app?? Nooit van gehoord haha

Wat is dat dan??

15. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heet die App 'ladytimer'. Kun je alles in bijhouden, maar dus ook chatten met dames die zwanger willen worden of net zwanger zijn :)

16. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Oh ja zie het! Ik gebruik my calender. Kun je ook gewicht etc in bijhouden. Vindt hem erg handig!

17. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik ook! Haha ben niet geobsedeerd, lijkt maar zo :D:D

18. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik heb testdrang :( :(
    Maar heb pas volgende week NOD.
    .
    Weinig nut dus.. Zucht..

19. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij het afvegen heeeeel klein beetje roze slijm.... En nu ineens zo'n weeïg zeurend gevoel in mijn buik... Zou toch nog te vroeg zijn voor eventuele innesteling??

20. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ohhhhhh spannend! Wanneer is je NOD?

Deel Deze Pagina