Oh ja tarwekiemolie Dat kun je hele zwangerschap slikken. Teunisbloemolie tot eisprong en dan weer mocht je helaas ongesteld worden. Teunisbloemolie kan de cyclus regelen. Tarwekiemolie voor baarmoederwand etc
Ik kon het niet laten. Ik voel niks wbt kwaaltjes ofzo.. Geen zere borsten, geen buikpijn, geen afscheiding.. Niks eigenlijk maar toch .. Ik weet het niet... Ben nu 8 DPO maar ook 5 dagen voor NOD en heb gewoon een testje gedaan. En nou leek ik ienieminie iets van een streepje te zien, kwam binnen de tijd. (Die horizontale streep kwam trouwens later pas, test is van 7.00 uur en heb nu net de foto toch maar even gemaakt om te delen) ... Ok ik wil t echt heeeeeeeel graag na 14 rondes maar lijk echt wel ietsjes te zien, zien jullie ook iets? 😊 Bekijk bijlage 493637
Hmmm ik moet zeggen dat ik em na t uploaden zelf niet echt meer zie op de foto... Ja ik weet t!! Het is veel te vroeg, maarja met 6000 testen in huis.. Ach. 😉
Wat voor test is dit? is dit niet de action ovulatietest? die met roze dop zijn zw testen toch? ik ga even turen, maar ik zie het niet direct...
Nou er lijkt heeeel licht een streep te zien ja... Dat is Action test toch?? Die heeft toch best wel wat HCG nodig. Spannend zeg!!!
Het lijkt idd alsof ik heel licht een streepje zie . Ik zou over twee dagen weer testen en als die donkerder word dan weet je het zeker ☺️
Misschien bewerken met 'negative me' appje of 'negative image photo' ?! Maar Action heeft echt meer HCG nodig dacht ik hoor.... Heb je nog ander merk??
Het is de gevoelige van zwanger en kids.. Ziet er idd bijna het zelfde uit als de ovu testjes van de Action.
Ik lijk heeeeeeeeeeeel licht iets te zien NextStep! Ik hoop het voor je meid! 14 Rondes is wel genoeg
Hoop ik ook! Maar op deze foto's zie ik t eigenlijk ook niet echt 😜. Dat appje heb ik niet maar de foto is ook wazig.. Zal nog es proberen em beter te krijgen.
Is dit de ultragevoelige van Z&K?? Deze?? https://www.zwangerenkids.nl/1-uiterst-gevoelige-zwangerschapstest-midstream Die krijg ik vandaag in de bus namelijk...die heeft maar 10 IU/L nodig
Nou de laatste hoor 😉😉😉 ik zie em op t origineel best wel, hopelijk na uploaden nog steeds. We blijven maar weer duimen, zaterdag weer een testje!! Bekijk bijlage 493640