NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde haha. Verwarming staat op 22.5 :D
    Nou moet ik wel zeggen dat ik bijna altijd wel koude handen/voeten heb hoor. Dus dat wil denk ik niet zo veel zeggen bij mij.
    Maar dat gloeiende koppie valt me gewoon op...en heb ff gegoogled en lees het wel vaker hahaha! Ach...ik weet t ook allemaal niet :p

2. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi spannend! Welke test heb je in huis??

3. Voila

Voila Niet meer actief

Zo spannend! Ik keek net even bij de andere Nod-pagina's en daar staan al zoveel meiden op roze.. Hopelijk is dat bij deze lichting ook zo 👌🏼

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar zeggen jullie wat over het koud hebben. Ik zat vanmorgen toevallig te denken dat ik misschien moeilijk zwanger word in de winter. Ik ben namelijk echt een enorme koukleum. Zo erg dat ik altijd verkramp. Onbewust zet ik dan veel spanning op m'n lichaam. Heb in de winter ook altijd m'n schouders en nek vastzitten.
    Weet niet of dat een mogelijkheid is hoor, maar zou me niks verbazen als ik in de zomer ineens zwanger word. 😊

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Nextstep, ik zie ook een lijntje!!
    En dat op 8dpo!
    Hoop voor je dat hij mooi gaat oplopen.
    En natuurlijk nog vele mooie roze streepjes voor de rest :)

6. Voila

Voila Niet meer actief

Ik hoop dat mijn pendel uitkomt deze maand!! 😍

7. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ik heb alleen kv testen en een paar cb voor m'n nod eventueel... Ik begin echt nieuwsgierig te worden! Vooral omdat ik geen noemenswaardige klachten heb! Had gisteren lage rugpijn, maar nu niet meer. En eerder deze week krampen en steken in m'n buik. Gisteren hele waterige afscheiding, maar ook dat is vandaag over. Het is nu wit. Tsja ik ben nog niet zo lang bezig, dus ik heb ook geen idee!!

8. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Jaaaa me 2!!

9. Voila

Voila Niet meer actief

Ojaaa allebei maart en jongen!! Duim duim!

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ja idd Viola en Zoetekoek, ik hoop het ook!
    Ik heb er 3 voor deze maand :$ Zou mooi zijn haha!

Vandaag 9/10 dpo.. ben zoooo benieuwd! Heb sinds gisteravond meer een gespannen gevoel in mijn onderbuik.. ben benieuwd of het een symptoom is of dat mijn lichaam zich klaarmaakt voor een menstruatie..?
    Hoe dichter ik bij m'n nod kom, hoe meer ik op symptomen ga letten. Had nog zo met mezelf afgesproken dat niet te doen :D En de testdrang begint steeds meer te sluimeren ;)

11. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niks van die pendels...hoe doe ik dat? Ik wil dat ook :D :D

12. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik heb ineens heel veel witte afscheiding. Wit, romige. Wat kan dat betekenen????

En hoe pendelen jullie.

13. Voila

Voila Niet meer actief

Ditbenik- haha wat leuk, 3 keer scheepsrecht he? ;) doe gewoon een testje kan best! Ik word serieus ook echt zenuwachtig voor iedereen. Luister maar niet naar mij hoor haha

14. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was je te laat voor HA? Had ik ergens gelezen hier volgens mij...

Die witte romige afscheiding heb ik ook...maar ik heb dat altijd na mijn eisprong, dus ik weet niet of het iets zegt.

15. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ik klik op forum en dan helemaal onderaan de pagina bij diversen staat 'pendelen'. Dan kan je zien wie er actief is en kan je eventueel een abbo nemen. Dan kan je een pb sturen naar iemand die pendelt en zij voorspellen aan de hand van je naam en geboortedatum wanneer je zwanger wordt en wat het geslacht is.

16. Voila

Voila Niet meer actief

haha zoetekoek jouw antwoord is duidelijker

17. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ja, zooooo stom!

Ga er misschien toch maar vanuit dat 10 maart m'n NOD is....
    M'n verjaardag. Misschien is het toch nog raak.....

18. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er geen 1 actief nu met pendelen...heb pb gestuurd naar Chantal huppeldepup... :)

Krista, dat zou een geweldig verjaardagskado zijn!!

19. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hallo dames,

Wow wat zijn jullie ontzettend aktief :D
    Net ff 20 pagina's bij moeten lezen :$

Hier gaat het met de rug ietsjes beter. Nog wel steeds 3x daags diclofinac en 4x daags 2 paracetamol, en de chiropraktor heeft goed zijn werk gedaan voor eerst. Ik kan weer enigszins mijn bed uitkomen :D

Hier nu op 9 dpo en mijn temperatuur blijft nu al 2 dagen op 37.3 steken op dag 19 had ik een daling naar 36.7 en vanaf dan gestegen naar 37, kleine daling naar 36.9 en daarna gestegen naar 37.2 en 37.3. Afscheiding is nu wit en beetje room/crème achtig voelt het aan. Heb nog steeds zo'n zeurderige weeïge steken net boven mijn schaambeen en ben waarschijnlijk misselijk vanwege de pijn in de rug.

K zou er een testje tegenaan kunnen gooien maar wacht eigenlijk liever even af.

20. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oooooh meiden! Ik heb even terug gelezen en krijg mega test drang!! Nod is pas 10 of 11 maart dus slaat nog nergens op haha! Gelukkig dit weekend weg, kan ik ook niet testen 😜 De predictor early en de kv2v5 liggen wel al klaar. Voel van alles in m'n lijf, maar probeer te relativeren. Zondag Testdag vind ik wel heel grappig! Krijgen we hier een testjes parade haha!

Nextstep ik zie m hoor! Hopelijk gaat ie oplopen! Voor zo vroeg en al iets zien lijkt me een goed voorteken..

Deel Deze Pagina