Hmmmm jammer! Ja, er vanuit gaande dat ik ´gewoon´ 1 menstruatie heb overgeslagen natuurlijk he..... raar lijf! Blehhhh ben misselijk van die kies. Mag mijn tanden niet poetsen 2 dagen lang Zo´n vieze smaak in mijn mond..... Misschien helpt een banaan in mijn mond tegen de misselijkheid...... hahahahaha.
Je mag je tanden niet poetsen 2 dagen?? Waarom is dat dan? Ben tandarts assistente geweest, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord haha! Die banaan helpt zeker!! Is voor vele doeleinden LOL
Ja dat is zeker heel bijzonder...heb daar nooit zo in geloofd...totdat ik hem tegen kwam, iets meer dan 2 jaar geleden nu. We zijn ook echt maatjes...en dat heb ik in het verleden nooit echt gehad!
Beterschap met je rug. Volgens mij kun je van diclofenac ook behoorlijk misselijk worden. Ik heb dat in ieder geval wel gehad toen ik het slikte. Weet je wanneer je wel wilt testen?
Ik ben natuurlijk in jou ogen nog piep jong! Maar wij gaan door uiterlijk tot januari dan word ik 30 is het dan niet gelukt laten we het los! En gaan we nog meer genieten van onze kanjers. Ik ben bewust een jonge moeder. Ik kom zelf uit een gezin van 5 en m'n broertje was een verrassing m'n moeder was toen 38 toen hij geboren werd. Maar ik heb van dichtbij gezien dat m'n ouders eigenlijk gewoon te oud waren. Konden veel dingen niet hebben. En zoals samen voetballen of zwemmen ofZo... Daar had me ma echt geen zin meer in toen ze 49 was en m'n broertje 10.
Ga je niet meer naar de ha? Als ik jouw maand januari zie dan heb je wel heel veel bloedingen gehad. Volgens mij kan het dan echt geen kwaad om toch nog een afspraak te maken. Je slaat ook niet zomaar een menstruatie over. Pas goed op jezelf hoor! Laat de dingen niet zomaar op z'n beloop als het om je gezondheid gaat.
Echt nog nooit gehoord dat je daarna je tanden niet mag poetsen...maar het zal wel dan Ik weet alleen dat je daarna ff niet mag spoelen. Nou dan toch maar die banaan erin meid
ik persoonlijk vind het bizar dat jou huisarts jou ermee laat lopen!!! Al helemaal omdat je normaal een goede cyclus hebt en dit voor jou dus abnormaal is. Ik zelf had dit ook niet genomen en had weer gebeld en aangegeven dat je een plek eist voor het weekend! Tussentijds bloed verlies is toch niet goed
Ga toch weg met die pindakaas Woehahaha!! Ahhh fijn Krista, dat je morgen toch nog terecht kunt! Je moet echt op je strepen gaan staan bij die artsen...
Verstandig en geloof me mocht je zwanger zijn of in de toekomst een kindje krijgen dan moet je ook nog heel wat keer voor jezelf opkomen! En als je eigen gevoel zegt dat het niet goed voelt! Dan klopt dat vaak altijd!