NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussion in 'NOD forum' started by jongemama1, Feb 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een afspraak hebt Krista! Ben eens benieuwd wat je HA zegt.. Heeft trouwens iemand ervaring met de early testen van KV? Dus niet die van 2 voor 5, maar die testen van kV die een + geven. Ik heb die zojuist gehaald😁 Ik ga zaterdag een testje doen 😊 Nu ze hier liggen heb ik al de drang om een test te doen.. Ben nu 8 a 9 dpo..

2. whuz

whuz Bekend lid

Oct 20, 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lola3: volgens mij geven die plustesten nog wel eens een vals resultaat. Een dun lijntje dat niks is. Zelf geen ervaring mee.

@krista: fijn dat je morgen terecht kan. Ik denk nergens specifiek aan, maar zeker als je zwanger wilt worden dan is dit wel iets om goed uit te zoeken. Misschien is er op het moment iets niet in orde. Hoeft niet gelijk iets heel ernstigs te zijn. Ik hoop in ieder geval dat er snel een einde komt aan jouw onzekerheid!

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik zou de testen die een plusje aangeven juist wat later gebruiken, zodat je ook zeker duidelijk het plusje kunt zien. Ik zie ze vaker in het test-gedeelte voorbij komen maar daar vind ik ze altijd zo onduidelijk.. ik zou eerst testen net de KV2v5 :)

Krista: Fijn dat je voor morgen een afspraak hebt kunnen maken! Ik ben ook benieuwd wat er aan de hand is en wat de huisarts zegt.

4. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Wow wat gaat het hard!!
    Nu ik 6000 berichten over testen zie ben ik ook wel heel benieuwd. NOD 10 maart maar misschien dat ik een ovu test er tegenaab gooi.
    Toch nog 60 liggen haha

Hier zijn alle klachtjes verdwenen. Alleen beetje maagzuur maar heb ook rommelig gegeten afgelopen dagen. Dus wederom verklaarbaar

5. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Wow wat een hoop berichten. Moeten erbook nog dames werken?? Haha

Hier alle klachten weg alleen beetje maagzuur. Misschien vanavond eens ovutest. Gewoon eens kijken if die omowit us. Voor zw test is nog te vroeg. 10mrt nod

6. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Haha ik heb toevallig vandaag vrij :) Normaal kan ik ook nooit zoveel mee typen! Op het werk heb ik amper tijd om m'n telefoon te checken laat staan al jullie berichten bij te lezen en te reageren ;)

Hmm ok nou dan koop ik de volgend x de gewone van kv. Ik wilde graag Eem early test kopen en bij die van kV kreeg je er twee :)

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Tussentijds bloedverlies is helaas helemaal niet zo ongebruikelijk en lang niet altijd reden voor medische ondersteuning... Er kunnen honderden verklaringen voor zijn, maar goed, voor de zekerheid langs de ha kan geen kwaad, ik denk alleen niet dat hij echt iets gaat doen...

8. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk hé :p

Spannend al die testjes die voorbij komen de komende dagen!!

Ik zou die KV early ook niet zo snel doen...vind die plusjes maar vaag.

Heb net een mail gestuurd naar zwanger&kids, heb de 29e 2 testen besteld en ik had ze dinsdag al in huis moeten hebben. Maar niks gehad nog.
    Ze hebben geantwoord dat ze 2 nieuwe gaan opsturen. Erg netjes!! :)

9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Wat wil je hiermeeen nou zeggen? Dat Whuz te oud is om een kind te krijgen?
    Ik vind t juist een prachtige leeftijd!

10. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

Jan 17, 2016
    645
    255
    63
    Female
    Hangt ook van je vitaliteit en fitheid af denk ik. Ik zie mijn vader (58) zelfs nog wel met mijn toekomstige kleine voetballen als opa, dus is ook per persoon weer anders.:)

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    precies, dat ligt aan de persoon, niet aan de leeftijd... De ene is nog heel fit en fief op zijn 50ste en de ander niet...

Ik ben zelf pas begonnen toen ik 30 was.. tja, ik heb niet het idee dat het oud is, mijn man wordt volgend jaar 40, die vind zichzelf wel oud worden, maar het is maar net hoe je er zelf in staat...

12. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent zo oud zoals je je voelt :)
    Leeftijd is maar een getal... ben zelf 36 en mijn vriend bijna 37. We voelen ons nog 23 :D

Mijn moeder was 17 toen ze mij kreeg.. heb nu een hele jonge mams, ook leuk hoor!

13. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

Jan 17, 2016
    645
    255
    63
    Female
    Voor degenen die nog een pendel willen: zag net dat romyatilla vanavond gaat pendelen (zie haar topic).

14. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag het ook echt net voorbij komen! Vanavond kun je dan pas pb sturen toch?

15. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

Jan 17, 2016
    645
    255
    63
    Female
  16. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou benieuwd haha. Sta altijd wel voor dat soort dingen open...niet dat ik er onwijs in geloof, maar vind het wel grappig :)

17. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Whahahaha die bananen met pindakaas!! Geweldig!!
    Ben nog steeds beetje van slag van die test ... Geloof het eigenlijk gewoon niet! Ben 36 en zit in ronde 14 voor de eerste. T streepje staat er toch echt nog steeds! Heeeel bizar!!

Ik en mijn testje zijn vandaag onafscheidelijk 😜😜

18. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh dit is toch geweldig!!! Ik snap die band tussen jou en die test wel :D
    Morgen weer testen??

19. whuz

whuz Bekend lid

Oct 20, 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me niet beledigd hoor door de opmerking van Mamavand. Dat is gewoon haar ervaring. Ik ken genoeg bijna vijftigers die hele leuke dingen met hun kinderen doen. En ja, ik ben wat ouder. Ach we zien wel hoe dat loopt.

20. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zaterdag zou beter zijn maar weet zeker dat ik me morgen niet in kan houden!

Share This Page