Jaaaaa nextstep dat zou echt zo tof zijn! Snap helemaal dat jullie onafscheidelijk zijn!!😂 Ik zou hem ook continu bij me houden haha!
Nee dat zou ik ook niet kunnen... terwijl je weet dat het om de 2 dagen beter is! Whuz, hoe oud/jong ben je dan?
Ja hier net zo... Ik heb zelf altijd het idee gehad dat ik eerst een jongen zou krijgen, heel gek. En toen mijn eerste pendel 'maart jongen' zei, dacht ik toch even JA! Maar ach, zoals je zegt: het is grappig als het uitkomt. Maar ook een redelijke kans van niet
Hihi wie weet... Bij mijn vorige zwangerschap was ik ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn...ik wist het gewoon zeker!! Ook in de winkels keek ik eigenlijk alleen maar naar jongenskleding...heel apart... Maar het werd toch echt een meisje..had het compleet mis.
Bij mij speelt leeftijd alleen een rol wat betreft het zwanger worden, omdat mijn vruchtbaarheid daarmee waarschijnlijk afneemt. Verder maakt het me echt niet uit. Mijn moeder is inmiddels 65 maar loopt nog 3x per week hard, gaat regelmatig wandelen met vriendinnen, zit met m'n vader op dansles, volgt 2 taalcursussen, speelt 2x in de week bridge, past bijna elke vrijdag op mijn dochter, gaat minstens 1 x in de maand naar kleinzoon in België enzovoort. Ik snap soms echt niet hoe ze het bolwerkt, maar zo zie je maar dat het meer met de persoon te maken heeft dan met leeftijd.
Haha zulke verhalen heb ik vaker gehoord idd! Wie van jullie wil trouwens het geslacht voor de bevalling weten? Ben ik wel nieuwsgierig naar! Ben er zelf nog niet uit. Is ook van latere zorg natuurlijk
Ik ben daar te nieuwsgierig voor en soort van voorbereiden... Wij hebben niet eens kunnen wachten tot de 20weken echo. Hebben met 17 weken een pretecho laten maken Ook de volgende zwangerschap zou ik het weer doen!
Haha, dat had ik ook! Was echt even in shock toen ik hoorde dat het een meisje werd. Maar dacht al gauw:"Ach ja, lekker tutten is ook leuk." Maar moest wel even wennen aan het idee. Nu kan ik me niet meer anders voorstellen 😊
Hahaha wij waren ook echt in shock! Duurde wel 2 weken voordat ik het besefte...en vond het ook ineens superleuk!!
Van mij hoefde het niet persé. Leek me wel leuk om verrast te worden. Maar mijn man wilde het graag weten en ik vond dat ook prima. Uiteindelijk vond ik het toch wel heel leuk om het te weten, omdat ik daardoor nog meer een band voelde. Het kindje in m'n buik was een beetje minder abstract geworden.
pardon??? Ze gaf zelf aan dat ze niet weet wanneer of hoe wat ze zou stoppen of doorgaan. Ivm leeftijd en dat ze dat nog niet besproken had. Daarop reageer ik alleen dat ik misschien in de ogen van andere piep jong ben en nog lange tijd genoeg heb om kids te krijgen. Alleen dat ik zelf na m'n 30 ste niet meer wil. Jou reactie slaat echt nergens op. Laten we het maar houden op hormonen!
mijn ouders zijn vitaal nog super. En lichamelijk geestelijk ook. Alleen als opa heb je kids 1 dag per week maar geen 24/7 en ik heb zelf altijd gemerkt dat voor mijn gevoel m'n ouders te oud waren. Vandaar voor mij bewuste keuze jong moeder te worden. En na m'n 30 ste niet meer te willen. Ik zie het ook bij me zus is nu 38 4 kids oudste is inmiddels bij a 16 ik vind het geweldig...... M'n zus gaat gewoon mee opstap! Zo leuk!
Jaa ik wil het zeker weten! Ben nog in staat om bij 10 of 12 weken al te vragen of ze iets zien haha Hier frustrerende dag. Niks klopt. Grrrr Nog ff en dan lekker naar huis
bij m'n jongste echo laten makken bij echostudio kiekeboe en daar konden ze met 12 weken en 5 dagen duidelijk zien dat het een jongetje was!
EN OMDAT SOMMIGE DAMES ROEPEN: mijn klokje tikt ik ben al 35+. Dat is een keuze net als dat ik zeg dat ik na m'n 30 ste niet meer wil.... Maar omdat je 35 of ouder bent heb je mee recht zwanger te worden omdat je klok tikt? Dat slaat nergens op iedereen heeft voor haar zelf een keuze wil je kids of niet, als het dan lukt wil je 1 of 10! Allemaal keuzes. Ik zei alleen dat ik zelf na m'n 30'ste niet wil omdat ik zelf van dichtbij gezien heb hoe het dan gaat...... Als je 54 bent en je kind 16 dan willen ze echt niet dat je mee gaat op stap hoor! Terwijl de dochters van mij zus juist vragen mam, ga je mee??
Ik wil het we weten denk ik, bij mijn zoontje wisten we het ook. Ik houd niet zo van neutrale kleuren, ik wil een echte meisjeskamer of jongenskamer en kleding etc. Maar of ik dit keer weer een pretecho zou laten maken, weet ik niet...
Ik krijg vlinders in mijn buik nu jullie over echo's en het geslacht praten <3 Wat zou ik dat graag een keertje mee willen maken!
Jeetje, rustig maar... Weet je zeker dat het niet jouw hormonen zijn op dit moment? Ik vind jou regelmatig erg fel reageren als ik zo vrij mag zijn om dit te benoemen. En persoonlijk hoef ik later niet met mijn kinderen op stap, het zijn niet mijn vrienden of vriendinnen. Dat is niet het soort band wat ik met mijn kinderen zou willen opbouwen.
Mijn kat is hier niet bij me weg te slaan zeg! Maar ik denk dat hij vindt dat het etenstijd is Dus zal er maar niks achter zoeken 😄