NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

Ah zo doe jij dat. Gewoon je kat geen eten geven en doen alsof hij meer bij je wil zijn hahahah😂

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nou sorry maar ik heb nog niet 1 x eerder fel gereageerd? Dan mag je nu zeggen wanneer?! Jullie voelen je aangevallen omdat ik zeg dat ik na m'n 30'ste geen kinderen meer wil! Maar jullie mogen wel een keuze hebben maar ik niet?

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ga nu ook weleens met m'n ouders op stap, maar daar had ik op m'n 16e echt niet aan moeten denken haha!

4. Voila

Voila Niet meer actief

Komop zeg hou het ff gezellig

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja joh! Ik zal m maar geen banaan met pindakaas geven 😉

6. Voila

Voila Niet meer actief

Nee dan eet jij het op en heeft ie nog niks hahaha

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Graag!😊 Maar ik hou er niet van vals beschuldigd te worden. Ik reageer gewoon normaal en probeer op iedereen te reageren met vragen enzo..... Maar ben niet fel of gemeen geweest. Ik ben absoluut geen ruzie zoeker.... De mensen die mij privé kennen die weten dat ook. Dus dat ik nu word weg gezet als een ruzie zoeker vind ik nogal gemeen!

8. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Iedereen natuurlijk zijn/haar eigen keuze, dat is juist waar we het over hebben. En ik kan me de discussie over vitamine b12/foliumzuur nog levendig herinneren, vandaar mijn opmerking over jouw felheid.
    Maar zoals voila zegt, laten we het gezellig houden:)
    Het is niet nodig om op deze manier met elkaar te praten volgens mij, that's all i'm saying.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wij wisten bij onze oudste niet wat het werd maar m'n gevoel was erg sterk. Bij de jongste wisten we het wel. Als we nu weer zwanger mogen worden wil me man het niet weten! Maar ik wil wel alles in kleur. Dus we kopen gewoon alles dubbel..... Verkoop ik het geen ik niet nodig heb wel weer op Mp. 😂😂😂

10. Voila

Voila Niet meer actief

Het valt op omdat je zoveel pagina's terug ook al een aanvaring had met iemand en toen moest iemand jullie ook tot halt roepen. Naar mijn idee zei zoetekoek niks raars, maar jij reageerde gelijk met Pardon en de vraag naar hormonen. Het leek alsof je je aangevallen voelde. Misschien lijkt het zo en typ je gewoon nogal fel en heb je het zelf niet door hoe het over komt

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

daar was ik absoluut niet vel. Ik weet alleen dat dames die veel miskramen krijgen of moeilijk zwanger worden daar baat bij kunnen hebben. Uit dichtstbijzijnde ervaringen. Maar blijkbaar mag ik mijn mening niet geven. Als ik het links vind en jij rechts moet ik ook rechts anders ben ik fel? Beetje krom niet?

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh dus haar reactie was niet raar!?? Ik zei alleen dat ik zelf na m'n 30'ste niet wil! Zij reageerde met oh is ze dan te oud en wat wil je daar nou mee zeggen of iets in die richting. En geloof me ik zit al ruim 4 misschien wel 5 jaar op dit forum en nergens kun je iets van mij terug vinden. Ik heb nog nooit een woordenwisseling gehad.

13. Voila

Voila Niet meer actief

Nee hoor ik bedoel alleen dat je misschien fel over kwam terwijl je tegelijkertijd je mening wilde geven.

14. Voila

Voila Niet meer actief

Iemand nog zin in pindakaas?

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee😂😂😂 zit aan een appel en peer met m'n kleine vriendje.... Denk dat hij raar staat te kijken als ik er pindakaas op smeer.

16. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maar lust wel een banaan :p

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hebben jullie al verdiept in wat jullie graag willen kwa kinderwagen en babykamer enzo??

18. Voila

Voila Niet meer actief

In een forum kan iedereen zich wel eens net even anders uiten zoals jij of ik dat zou willen. Dat is het vervelende aan alleen maar typen en elkaar niet kunnen zien.

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wij gaan volgend jaar verhuizen. Dus wij gaan niet onze twee andere kids uit hun kamers jagen..... Dus de kleine komt bij ons op de kamer. Ik wil aan het einde van het bed tegen de muur de Ikea hemnes ladekast dan kunnen we die ook gelijk gebruiken als commode. Verder wil ik graag een wieg naast het bed. Met mooie hemel. Ik wil graag wieg Java. Is rotan wieg.....wat betreft kinderwagen wil ik of graag een mima xari of een bugaboo cameleon 3. Ik heb alles al uitgezocht zodra ik zwanger ben kan ik eindelijk gaan bestellen....

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dat klopt je hebt geen toon en gezichtexpressie..... Maar het was niet verkeerd bedoeld echt niet. Als dat zo overkwam bied ik daar m'n excuses voor aan

Deel Deze Pagina