Oh kijk, dat zijn reacties die ik graag lees Dat maakt het nog net even wat spannender. Alleen is mijn energielevel zo laag. Ben moe! Ik denk dat je er altijd wel uitkomt met dat plannen. Altijd even wat nadenkwerk maar vaak kom je er wel uit! Succes deze ronde! Wanneer ga jij testen?
Hihi ik wil je geen valse hoop geven hoor!! Ik ben uitgegaan van de laatste 2 maanden en die waren 25 dagen dus volgende week vrijdag op z'n vroegst, de maanden daarvoor was het steeds 28... Maar misschien stiekem donderdag omdat m'n vriend dan vrij is...
Oh zie al echte symptomem!! Hier helemaal niks.. Geen buikpijn niet opgeblazen helemaal niks Misschien met vlagen beetje gevoelige boobies maar dat heb ik rond deze tijd altijd. Kat kwam net wel weer bij mij liggen. Weer kop op baarmoeder. De andere was me achterna aan het rennen en als ik stilstond vond hij mijn spijkerbroek wel een geschikte krabpaal... Dacht het niet haha Ik wacht nog geduldig af
Ah leuk. Mijn vriend hoeft er niet persee bij te zijn.. Hij is daar veel te zenuwachtig voor haha. Ik ga hem verrassen als het zover mag zijn. Ik ben a.s zondag 9 dpo. Veel te vroeg natuurlijk maar ik heb allemaal goedkope dipsticks dus ik zal vast stiekem een testje doen
Ik doe het ook liever alleen...ook mijn vriend is enorm zenuwachtig haha. Dus lekker op volgende week vrijdag...want dan is hij er niet bij
Ooh spannend, ik ben erg benieuwd zondag! Ben al zenuwachtig voor jullie!! Vorige keer hebben we ook samen getest en een feestje gevierd! dat hopen we nu ook te doen!
Voila wat je omschrijft heb ik ook een aantal keer gehad... Toen ik zwanger was!!! Een scherpe steek alsof er een heel klein hard balletje in je onderbuik ligt. Spannend hoor! Bij mij komt onze jongste kat ook telkens op me liggen zodra ik op de bank zit! Bij mn vorige zwangerschap moest onze oudste kat niets van mij hebben, gromde steeds naar mij. Misschien merkte hij toen dat het niet goed zat, het werd uiteindelijk met 9w6d een MA. Deze keer is hij gewoon nog net zo lief als altijd 😊
Grappig ik weet van vriendin van mij.... Haar kat vloog haar steeds aan. Na enkele weken was ze als ze dood voor hem en heeft ze hem weg gedaan 2 weken later kwam ze erachter dat ze al 8 weken zwange was. Die kat had dat dus gewoon gevoeld!
Nu jij dit zo schrijft...schrik er echt een beetje van. Ik zit ff terug te denken...mijn rode kater was niet bij me weg te slaan tijdens te zwangerschap, wilde altijd bij mijn buik liggen.... MAAR er was een bepaalde avond, paar dagen voordat het mis ging bij mij... hij zat voor me en staarde naar mijn buik, alsof die gehypnotiseerd was....gewoon eng!! Heb hem nog nooit zo gezien... Wel bizar als ik eraan terug denk eigenlijk... misschien voelde hij toen aan dat het fout zou gaan.....
Haha wat een zenuwenpezen zijn het he? Ik vroeg het ook aan hem of hij erbij wilde zijn maar nee, hij hoort het liever van mij haha
Dat zou best kunnen Juul. Ik ken een kat die epileptische aanvallen voorspelt bij haar vrouwtje. Toch bijzonder dat dieren zo'n sterk instinct hebben. Heb ook weleens gehoord dat dolfijnen niet zijn weg te slaan bij zwangere vrouwen.
Ik voel een Nod-club bijeenkomst aankomen bij het dolfinarium. Wie neemt de bananen en de broodjes pindakaas mee?
Denk het niet Zoetekoek. Zowel mijn kater als mijn poes deden niets bijzonders toen ik zwanger was. Toen ik een flinke buik had ging de poes er wel graag tegenaan liggen, maar denk dat dat meer het "massagestoel-effect" was van al die beweging in m'n buik 😄
Haha ok dan houd ik het er eerst op dat de mijne er niet gevoelig voor zijn 😂Goed idee zo'n meeting dan zijn we er snel achter!