Ik heb me er vorige ronde in verdiept, omdat ik dacht dat ik dat ook had. Meestal is een innestelingsbloeding zoals jij het beschrijft. Het komt toch ook voor dat het oud bloed is en dan is het meer bruin. Het enige wat ik toen kon vinden was dat het weinig is en dat het kort duurt, maximaal 2 dagen ofzo.
Nee het was bij mij bruin en ik hoopte op innesteling, maar het bleek toch menstruatie te zijn die 2 dagen erna goed doorbrak. Ik twijfelde omdat dit 5 dagen voor mijn nod gebeurde en ik normaal heel regelmatig was.
Ik heb pas 13feb nod, dus lijkt me vroeg voor vooraankondiging van menstruatie. Nou ja ik weet het ook niet...heb een topic aangemaakt
Ik had bij mn zoontje wel wat rozeverlies bij innesteling maar dat was btje halverwege lf geloof ik. Hier niet echt symptomen, ook minder mee bezig door de situatie thuis (terugkomen van ml's epilepsie en zoontje is ook niet fit). Of miss is dat juist n symptoom want tijdens vorige zwangerschap had ik ook n enorme rust en soms zelfs onverschilligheid.. heb wel ook onstilbare trek maar dat had ik vorige cyclus ook al btje. Vet irritant. Net 20kg afgevallen, die mogen er niet bij..
Dat heb ik inderdaad ook sinds gisteravond, een soort spanning zit erin ofzo. Ik weet alleen niet goed of het een teken is van een zwangerschap of van een naderende menstruatie bij mij. Kan me goed voorstellen dat je nerveus bent.. Dikke knuffel meis!