NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohhh het begint spannend te worden met al die symptomen!

@Juul Klinkt wel echt als een innestelingsbloeding! Ik hoop daar iedere maand op haha maar tot nu toe nog geen druppeltje te bespeuren hier 😉

Zo spannend wie straks allemaal zwanger zijn!

2. Voila

Voila Niet meer actief

Ik ben zo moe. Slaap lekkker allemaal!

3. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welterusten Voila! 🙋

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweet dreams Voila!

Ik had net toch wat raars. Ik ging beneden afsluiten om naar bed te gaan voel ik ineens wat lopen van onderen. Ik denk ach, gewoon weer wat afscheiding, op zich niks geks. Maar geobsedeerd als ik ben (nadat m'n ei is geweest) toch maar even ondergoed checken. Zit er echt een best wel flinke natte vlek. Echt waterig zoals in de vruchtbare dagen zeg maar. Heb dat nooit eerder gehad. Ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is, maar wil mezelf ook niet gek maken. Had wel wat steekjes in m'n baarmoeder vandaag, maar heb ik volgens mij wel vaker gehad.
    Nou ja, we zullen het wel zieN. Moet zeggen dat de testdrang hier nog niet aanwezig is. Kijk wel heel erg uit naar m'n NOD!

5. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Lekker slapen Voila en de rest! Ik duik ook m'n nestje in!😴

6. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Dat had ik dus gisteren!! Vandaag is alles weer normaal. Ben benieuwd of je het morgen ook hebt! Voor nu: lekker slapen.

7. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik had dat van de week dus ook! 1x en daarna dus nog maar heel weinig afscheiding, vandaag weer zo goed als droog...

Naja... Afwachten maar!! Welterusten iedereen!

8. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Pfff wat een nacht. 4x eruit om te plassen.
    Verder zeurderige buikpijn en pijn in onderrug.
    Zit pas op 3 dpo.

9. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ladies klets ze vandaag! Ik ben de hele dag werken en kan tijdens het werk amper op m'n telefoon kijken, dus zal vanavond vast een hoop moeten bijlezen! Fijne dag allemaal! 🙋

10. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Goedemorgen! Al testers? Kom maar door met die foto's.

Hier liever geen decemberbaby hoor! Zoontje is dan al jarig en nog al die feestdagen, vet druk. In mijn appgroepje van zp (met moeders die tegelijk uitgerekend waren met mij een dik jaar geleden) zijn er meerdere die opnieuw kinderwens hebben en die deze twee maanden pauze nemen van klussen om geen tweede decemberbaby te krijgen. Dat doen wij niet, duurt al lang genoeg. Maar hoop deze maand nog wel net ff wat harder dat t gelukt is..

11. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ja hier ook echt hoop voor nov baby.
    Als het niet raak is, is het kindje ook in dec van harte welkom maar dan wordt het wel chaos. Ml lief jarig en nog paar verjaardagen. St klaas en kerst.

We wachten het af.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb het bij de jongste gehad. En ik heb het laatst ook twee keer gehad maar was toen niet zwange . Ik had veel afscheiding met roze bruin!

13. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook niet veel over te zeggen denk ik. Ga ook echt nergens vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. Temperatuur vanmorgen weer omhoog, zit nu op 37.2. Hopen dat het zo blijft ;)

In de vorige ronde zag ik dat die 3 dagen voor nod langzaam omlaag ging....

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

t noorden Friesland

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dat is heel goe teken! Wanneer is je NOd??? Maar trmpsteiging is vaak positief ! Mits je aan het einde van je cyclus zit. Bij mij daalde hij ook altijd 1/2 dagen van te voren!

16. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies...zolang die maar hoog blijft :D
    NOD is pas 13 maart...dus nog ffies geduld!

Ik komt trouwens uit Rotterdam ;)

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij daalt ie pas tijdens menstruatie dus ik kan niet echt iets opmaken uit m'n temp helaas.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik kan weinig plannen. Kwa maand...... Bij mij zijn beide kids eerder geboren..... Dat had ik achteraf ook niet gedacht. M'n oudste zou in juni moeten en was mei en de jongste ook begin juni en ook in mei. Dus..... Echt plannen lukt niet bij ons😂

19. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee blijft ook lastig en is pas achteraf te zien... Kon dat maar dat je het vooraf zou kunnen zijn hahaha! Zou alles een stuk makkelijker zijn!

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja idd dat zegt nu dan nog niks...... Helaas. Als hij nou d'r 12 nog zo hoog is dan maak je goeie kans. Maar las nu bij andere dames dat hij pas daalt tijdens menstruatie! Bij mij wel altijd minimaal 1 dag ervoor!

Deel Deze Pagina