NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen.
    Heb woensdag mijn NOD. Dus zo'n 10 dpo dan.
    Heb er niet zo'n positief gevoel over deze ronde.
    Heb wel van alles gevoeld in mijn buik, en heb pijnlijke zijkanten van mijn borsten. Maar dat heb ik volgens mij wel vaker na de eisprong, voor de menstruatie.. Dus tja.. :(

2. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen voelde ik mijn baarmoeder weer heel goed. Een soort constante spanning. Ook mijn borsten zijn wat gevoeliger. Goed teken voor mij. Heb nooit menstruatie klachten, behalve dat ik chagrijnig kan zijn.:D

Ik kom ook uit de buurt van Nijmegen.

3. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal gesproken heb ik zo'n streep 1 dag voor een positieve ovu test en anders zijn ze altijd allemaal wit...voor en na het ei....

Bijgevoegde bestanden:

4. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat hormoon schommelt. Dat zegt niks dus. Pas als je rond je NOD zit en je hebt echt een knaller dan zou je zwanger kunnen zijn.

5. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging er al een beetje vanuit ja... dat wordt dan gewoon afwachten :)

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier net veel afscheiding met bruin erin en ineens ook buikpijn. Lijkt erop dat ik een aantal dagen te vroeg ingesteld ga worden. Sinds wij proberen zwanger te worden is mijn cyclus een zootje. Vorige maand 34 en als dit doorzet kom ik op 21 of 22 dagen uit.

7. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begint jouw menstruatie altijd op deze manier?

8. cisuM

cisuM Actief lid

9 nov 2015
    184
    64
    28
    Vrouw
    Logopedist & freelance zangeres
    West-Brabant.
    Hier opgegroeid in Rotterdam! Nu woon ik in West-Brabant, ook een heel andere mentaliteit.
    Rotterdam blijft toch echt nog altijd mijn stadje! :D

Hier nog steeds geen kwaaltjes (nu tussen de 2&4 dpo denk ik....). Wil volgende ronde starten met tempen mocht het nu niet raak zijn. Heb dan hopelijk wat meer duidelijkheid over wanneer m'n eisprong precies is.

9. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rotterdam zit ook in m'n hartje hoor :)

Maar gebruik je geen ovu testen? Want met tempen weet je pas achteraf als je ei al geweest is.

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ah nee Whuz ik hoop het toch echt van niet :( Op hoeveel dpo zit je nu? Ik ga heel hard duimen dat dit toch echt iets anders betekend...

Leuk om hier ook ovulatietestjes te zien haha! Ik heb er gisteravond ook eentje gedaan, negatief uiteraard :D Ik zit nu op 10/11 dpo.

En vannacht voor de 3e keer op rij gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had, dit keer een clearblue met wekenindicator haha! Misschien dat ik er toch te veel mee bezig ben :D Trouwens, vanmorgen heb ik er totaal niet aan gedacht om te testen haha! Morgen wordt een pittige dag om de testdrang te overwinnen hihi!

Ik kom trouwens uit Limburg. En nog een leuk weetje: ik ben bananenbrood aan het eten :D écht waar :p

11. cisuM

cisuM Actief lid

9 nov 2015
    184
    64
    28
    Vrouw
    Logopedist & freelance zangeres
    West-Brabant.
    Nee gebruik (nog) geen ovutesten. Vriend en ik willen er niet té veel mee bezig zijn en het nog een beetje op z'n beloop laten. Ook met mijn afstuderen enzo. Zitten ook (pas) in ronde 4, heb voor mezelf stiekem al een beetje besloten als het na ronde 6 (dus een half jaar) nog niet gelukt is dat ik dan met ovutesten ga beginnen :).

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Balen whuzz, hopelijk valt t mee!

Als je jezelf nu gek loopt te maken miss beter een zwangerschapstest doen Juul?

13. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie begint heel vaak met wat bruin en roze.
    Ik zit nu op 8/9 dpo. Dat zou wel heel vroeg zijn maar ja soms doet je lijf gek.

Ik heb jaren in Rotterdam gewoond en nu woon ik er ook nog vlakbij.

14. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelderland is dus goed vertegenwoordigd hier 😉

Haha DitBenIk,lekker hoor! Vergeet de Pindakaas niet!

15. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn telefoon maakt altijd ingesteld van ongesteld. Haha. Was het maar zo makkelijk dat je gewoon wat instellingen aan kon passen om zwanger te worden.

16. Amsje90

Amsje90 Actief lid

16 jan 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook Whuz! Gisteren ineens bruinige afscheiding (9 dpo) met krampjes! Ook te vroeg.
    Hoop dat het een innesteling kan zijn, maar ben er ook bang voor.

Ik woon ook in de buurt van Zwolle!

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel raar van dat bloed Whuz. Zou wel heel vroeg zijn voor een menstruatie. Hopelijk is het wat anders.

Hier is de afscheiding weer normaal. Blijf het toch raar vinden. Het was echt heel veel en waterig. Nou ja, we zien wel. Merk wel dat ik nu een beetje meer hoop heb, maar na de teleurstellingen van afgelopen maanden durf ik er niet teveel waarde aan te hechten.

18. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou echt nog veel te vroeg zijn. Zit 9 dagen voor nod. Vind het eigenlijk ook wel een interessant experiment...om te kijken of de ovu testen nu oplopen :D

19. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Studie is wel belangrijk idd! Goed van jullie... Gelukkig hoef ik niet meer te studeren..moet er niet meer aan denken :p

20. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Whahaha ja idd!! Die hoek ja!

Ja mijn 2 heuvels doen zeer vandaag! Beetje brandend gevoel of zi. Ben ook niet lekker. Warm moe en hoofdpijn. Buikpijn blehh
    Gister eigenlijk nergens last van en heb echt goed geslapen. De heuvels waren wel weer gekrompen trouwens. Lekker tegendraads

Ben benieuwd!!

Hoe is het iedereen zn eigen heuvels??

Deel Deze Pagina