Meiden ik weet niet wat ik van mijn test moet denken!!! Ik heb dit echt nog nooit gehad met Kruidvat testen. Ik heb dus ook de test inmiddels gespoeld en ook dan blijft het staat. Dit stond er binnen 5 minuten al! Heel vaag.... Graag jullie mening?!
Ik heb weer getest vanmorgen, kon me uiteraard niet inhouden. Heb een dipstick gedaan van z&k en had wederom een licht streepje!! Stond er binnen de tijd maar was niet duidelijker dan die van gisteren. Op een gegeven moment werd de test vlekkerig en heb ik er een paar druppels water op gedaan. Streepje bleef wel staan.. 😱
Ja nextstep ik zie em ook weer! Ik denk dat je morgen een iets duidelijkere streep te zien krijgt, aangezien HCG om de 2 dagen verdubbelt.
Had er trouwens een Action test achteraan gedaan (had ik ook nog liggen) met dezelfde urine en die was spierwit! Ok... 9dpo... Action test heeft meer nodig.. Maar toch.... Lekker zenuwslopend dit 😜
ja hij is wit! Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad met Kruidvat! Ik heb nog een test anders moet ik die ook doen?! Ik weet het niet vind het vreemd wel binnen de tijd?! Zo rare uitslag!