NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hey nextstep

Das toch helemaal niet raar! Ik heb nog geen test met uberhaupt een streepje maar kab me voorstellen dat je bang bent dat het misgaat.
    Hopelijk dalijk met nod een super donkere knaller voor jou!
    Probeer voor nu ff te relaxen en te genieten van wat je al hebt! Stress is voor niemand goed!

Je kunt niet meer doen dan afwachten en goed voor jezelf zorgen

Xx dikke knuffel

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Helemaal eens met hierboven! Amper wat van gemerkt voor nod (achteraf een paar kleine dingen zoals snel verzuurd die ik daar aan toegdicht heb) begon allemaal pas na 6/7 weken en toen big time.. Dus voor nod niet misselijk geen zere borsten niks. Dus hoeft echt niet! Ik denk dat je juist heel positief mag zijn: zo vroeg al twee streepjes!

Hou je taai!

3. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Lief... ☺️ Ik gun het ons allemaal heel erg!

Soms hoor je wel eens dat tarwekiemolie juist je cyclus in de war schopt... Dat kan ook nog...
    Maar ok... Die streepjes zijn wel een feit, al worden die testen dus blijkbaar als niet heel betrouwbaar bestempeld ..

Ik test over 2 dagen weer idd!
    Mijn schoonouders vragen of we vanavond sushi komen eten... Zal ik dat doen?

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Je hebt pas een bloedband met je vrucht na 4 weken geloof ik dus dat zou moeten kunnen
    Aan de andere kant zou ik t persoonlijk niet doen denk ik. Zeker als je al lichte streepjes op de test hebt

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nexstep je kan nu nog wel eten hoor..... Je hebt nog geen bloedband. Maar je moet hewoon je eigen gevoel volgen: ik vond het altijd prettiger het niet te doen.... Maar kwaad kan het nu nog niet hoor.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Krista succes bij de dokter!

7. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik neem wel de warme hapjes 😌 Maar even geen rauwe vis..

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Probeer anders de vegetarische of die met gefrituurde te eten. Dat mag sowieso (toch?)

9. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij kan dat geen kwaad, gaat vooral om de rauwe vis. 🐟

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Heel subtiel alleen de rolletjes met krab of komkommer nemen ipv rauwe vis, dan valt het minder op :) *Nu heb ik ook zin in sushi :D*

En het geeft helemaal niet dat je je nu zo onzeker voelt.. Gooi het er hier maar lekker uit, dat lucht op. Daar zijn wij voor! *dikke knuffel* Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes ook pas tussen de 6 - 7 weken. Van te voren had ik echt nergens last van, niet eens pijnlijke borsten! Het verschilt per persoon en per zwangerschap :)

11. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik die rauwe vis ook ff laten liggen... Maar doe waar jij je goed bij voelt.
    Ik denk dat ik vanavond ook trek heb in een wijntje...terwijl ik zelf nog helemaal niks weet, ben ik wel voorzichtig :D
    Maar denk dat wijntje niet veel kwaad kan. Ik zie wel...

En trouwens je hebt veel keus met sushi...lekker die rijst hapjes met komkommer en zeewier etc...lekker van genieten! :)

12. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    En die onzekerheid is heeeeeeel begrijpelijk!!
    Iedereen zou flabbergasted met een positieve test zijn...
    Ik geloofde het pas nadat ik die CB test in handen had; 1-2 weken zwanger :D
    En het echte besef komt waarschijnlijk pas na de 1e echo!!

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik zit mezelf nu ook helemaal gek te maken. Ik heb deze ronde ook zo'n goed gevoel erover en nu denk ik ook van alles te voelen. Ofja, ik voel het natuurlijk ook wel echt maar ik denk meteen dat het van een zwangerschap is.. Mijn borsten doen echt pijn bij aanraking en ik heb de hele middag steekjes en krampjes in mijn onderbuik. Daar zit behoorlijk wat spanning in wat naar mijn lies trekt... zou het zo zijn of maak ik me alleen maar gek? Ik wil zondag met testen echt niet weer teleurgesteld worden, dus ik probeer me echt in te houden en alles te relativeren. Alleen ben ik daar nu op dit moment even heeeel erg slecht in..

AAHHHHHH :( Stomme onzekerheid!

*Zo. Dat is eruit!*

14. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff nu wil ik dus ook Sushi!!!!! ;)

15. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Samen sushi eten? Bij ons in de stad hebben we ook sushi met banaan :D:D:D

16. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieuuwwwww gatverrrr! Gebakken banaan...dat is dan wel weer heeeuul lekker!!
    Zullen we vanavond met zn allen sushi gaan eten?? :D :D

17. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    😂😂 hahaha

18. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begint steeds spannender te worden met al die testen!

Meiden bij de HA, sterkte en hopelijk goed nieuws.

Ik heb ook nog steeds zo'n gek gevoel in mijn baarmoeder, net een bal en ietsiepietsie gevoelige borsten:(

19. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

It's a date! Hahaha!

Ik heb die met banaan nog nooit gehad.. ik hou eigenlijk helemaal niet zo van banaan, alleen bijna rijpe bananen en bananenbrood :D

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik wil ook sushiiiii aaahhh haha, aanstekelijk werkt dit 😉

Deel Deze Pagina