He krista lees nu net jou post. Heel veel sterkte meid...... Ik hoop dat de gyn woensdag toch met ander nieuws komt...... Maar het wachten is waardeloos! Sterkte en knuffel.
❤️❤️❤️❤️ Jullie zijn lief!!! Ik ben alleen maar aan het Googlen. Moet ik ook echt niet doen!!!!
Natuurlijk meid, gooi alles maar lekker van je af. Voel je daarna zeker weer een stukje beter. Ik zelf heen niet erg veel vriendinnen. En dan werken deze forums val ook heel goed om even van mij af te praten.
Meiden toch vind ik het raar. Twee testen uit verschillende verpakking. Met zo tweede vage witte lijn. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat de donkerste met ochtend urine is. En dan ander met tweede urine. Ik heb zo nog een keer gespoeld! En ik heb echt maar 4 druppels urine gebruikt..... Dus ik weet het niet waarom ze zo raar zijn. Ik wil nog een keer een foto met jullie delen.... En dan wacht ik rustig tot maandag!
Ja natuurlijk. Wat belachelijk!! Pffff mannen..... Maar even serieus. Als je ha denkt aan een bbz moet er ZSM actief ondernomen worden. Dit kan heel gevaarlijk zijn. Ik zou aandringen op ZSM onderzoek desnoods bij de spoedeisende. Bbz kan echt gevaarlijk zijn. Heel erg raar dat ze je naar huis stuurt
Jeetje Krista. Nog geen duidelijkheid. Ik hoop dat je bij de gyn in ieder geval wijzer wordt. Dikke knuffel. En wees niet al te hard voor je vriend. Dat maakt het rotgevoel vaak alleen erger. Wees wel duidelijk over je gevoel. Hij mag best weten dat je teleurgesteld bent. Sterkte. Ik ben ook nog wel even online. Vriend heeft dienst in de sportkantine en ik zit in het halfdonker te wachten tot mijn kindje in slaap valt. Voorlopig smijt ze nog vooral met haar knuffels. Kan nog wel een uurtje duren.
Heb je al gegoogled? En waarom spoelen met water. Ik weet dat meer vrouwen dat doen, maar dat staat nergens in de handleiding. Daar kun je de test ook weer mee 'verprutsen'. Heb je veel afleiding dit weekend?
normaal Gesproken als het een indroogstreepje zou zijn. En je druppelt er 2/3 druppels water in dan zou dat weg trekken. En heb je bevestiging dat hij vals is! Maar omdat ze blijven staan heb ik die bevestiging niet! Ja we hebben wen druk weekend dus komt goed. Kan alleen haast niet lopen van pijn in rug liezen en onderbuik!
Mamavand : http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/207641-witte-streep-kruidvat-2v5.html Hier las ik wat oude berichten over een witte streep. Ik zou hem als ongeldig beschouwen.
Zit niks anders op dan wachten MamavanD. Ik denk idd ook dat het ongeldige testen zijn. Ik ga dit weekend echt nog niet testen hoor. Nog veel te vroeg. En sowieso niet met mijn zenuwachtige vriend erbij haha! Zijn er nog meiden die morgen gaan testen??
Ja he vind dit ook de leukste groep! Echt gezellig! Ik ga morgen een testje doen. Wel die vervelende early kV test haha maar ja hij moet op 😉 Pijnlijke borsten beginnen langzaam af te nemen .. Heb ik altijd als ik richting ongesteldheid ga 😟 @Juul: wanneer ga jij testen? 😊
Dit is zeker een leuke groep hier. Allemaal leuke en lieve meiden... Lola; oehhh spannend! Hopen dat die borsten geen teken zijn. Ik ga maandag op zn vroegst testen...maar dan eigenlijk nog veel te vroeg hoor. Ik laat het wel weten