Je kunt ook een club openen in zwanger worden evt. Is hier idd gezellig. Veel geklets. Lees het wel bij hoor, maar veel reageren is nu ff lastig. Fijn dat je vriend thuiskomt en dat jullie vanavond niet meer weg hoeven Krista. Ben benieuwd naar de testjes van morgen. Man, ik heb sinds n kwartier oid af en toe super scherpe steken in mn onderbuik. Echt bij mn baarmoeder denk ik, iig waar ik normaal buikpijn heb bij ongesteldheid. Fingers crossed voor n beginnende innesteling. Ben nu ongeveer 5dpo dus is nog wel wat vroeg maar wie weet...
Inderdaad super gezellig hier, schiet regelmatig in de lach na alle bananen en pindakaas verhalen. M'n vriend kijkt me dan soms aan... Ehhh wat doe jij dan haha 😜
Joh, die steken zijn echt mn darmen niet hoor 😱 er gebeurt iets, Jeej! Nu maar hopen dat wat gebeurt ook goed gaat..
Nou, er wordt hier zeker veel gekletst. Echt niet bij te houden... Krista, wat een onzekere uitslag bij de ha zeg. Hopelijk is er woensdag geen bbm te vinden. Mamavand, wat en vreemde testen. En ook nog geen duidelijkheid. Hopelijk weet je maandag meer en is het goed nieuws. Nextstep, wat spannend zeg! Heb je geen andere testen in huis? Kruidvat 2v5 of zo? Daar is vast ook al wel iets op te zien nu. Want idd, over de zwanger en kids heb ik ook nog niet veel goeie verhalen gelezen. Hier nog steeds nul symptomen, behalve wat steken in bm. Normaal na eisprong altijd volledig pijnlijke en opgeblazen borsten. Krijg ik stiekem toch weer wat hoop. Ondanks gebrek aan klussen. 1 keer kan genoeg zijn. Wil iemand mij op paars zetten en naar 11 maart verplaatsen?
Zo hoort het...positief blijven!! Ik weet al een naam voor onze club; kippenhok 😂😂😂
Haha nou een kippenhok lijkt het inderdaad af en toe! Ik mag trouwens ook op paars in de lijst! Kan de lijst nu niet zo snel vinden, dus als iemand er mee aan de gang gaat, graag aanpassen
Nee geen kippenhok... Maar de bananenbende! 😂😂😂😂 Of de pindakaas smeerclub! 😂😂😂
Ik weet dat jullie veel verder zijn, maar wat zouden jullie vinden van zo een ovulatietest? Eisprong binnenkort of niet?
Ik moet er even bij zeggen dat ik vanochtend ook heb getest en die was stukken lichter dan deze. Deze heb ik net gedaan omdat ik wat activiteit in m'n buik voelde zo rechts onderin m'n buik...
Weetniet Nora. Bij mij werden ze deze ronde keren donkerder en weer lichter tot ie ineens een btje vanuit t niks knalde.. Maar hoop natuurlijk voor je dat je morgen een knaltest hebt!
Werkt het dan zo dat na een positieve test het dan 24 uur kan duren tot de eisprong daadwerkelijk plaatsvindt? Denk je dat die morgen positief zal zijn? Ik baal alsnog enorm dat ik afgelopen maand zo een verwarde cyclus had dus dat k daarom van voor af aan mag beginnen. Maar goed lekker knuffelen met manlief. En over twee weken hoop ik een positieve test in handen te hebben ☺️
Zo behoorlijke knaller, en die andere zijn zo licht nauwelijks te zien. Die van mij zijn normaal altijd wel te zien. Deze van mij was donkerder heb alleen getest omdat ik krampen in m'n buik heb en dacht van hee dat kan een teken zijn, en denk ook dat dat het is gezien de wat donkerdere test.