Geen probleem! Daarna mag je bij de meeste luchtvaartmaatschappijen vliegen tot een week of 30, maar overleg dat (wanneer je dus rond de 25 weken bent) altijd even met de desbetreffende maatschappij.
Zo, menstruatie zit er weer op. Op naar de vruchtbare dagen. Ik ben nog niet zo heel veel rondes bezig en als ik zou mogen kiezen, dan koos ik november als mijn minst favoriete maand. Ik doe er deze maand niet extra mijn best voor (dus geen ovulatietesten enz), maar ik doe er ook niks aan om te voorkomen dat ik zwanger word. Mocht het wel zo zijn, dan is een novemberkindje ongelofelijk onpraktisch ivm 100 verjaardagen in die maand, maar zeker niet minder welkom. Uit ervaring weet ik dat novemberkindjes wel hele leuke kindjes zijn. Hihi.
Dogs..... Wat jammer. Maar idd wel Verstandig. Heel veel succes wanneer jullie weer gaan proberen zwanger te worden. Liefs
Ik heb zojuist een ovulatietest gedaan en die gaf lichtjes een tweede streep. Houd dit in dat het 1 deze dagen kan gebeuren? De eisprong dan? 😁
Nora, als je ze nog niet vaker hebt gebruikt zegt dat niet zoveel... Ik had bijna de hele maand een lichte streep en die werd dan iets donkerder 2 a 3 dagen, dan 1 dag net zo donker als de controle streep en dan weer 1 dag lichter en dan weer super licht zoals de rest vd mnd. De dag na de donkerste streep had ik mijn eisprong maar dit is niet bij iedereen zo, sommige hebben maar een dagdeel een donkere streep, dus die kunnen hem makkelijk missen en testen dan vaak rond 10u en rond 18u.
Bedankt voor je reactie. Ik had idd nog geen ovulatietest gedaan, dit is mijn eerste keer. Maar ik ben toch van plan om om de dag te "klussen" als safety net. En als k van de cijfers uitga van m'n cyclus dan heb k de 23ste m'n eisprong. Voor mij mogen de zenuwslopende twee weken bijna beginnen hahaha
Gisteren en vandaag bij mij weer een licht streepje, wel iets donkerder dan dinsdag maar zeker geen knaller. Die verwacht ik ook eigenlijk pas in t weekend. Ik heb me ook voorgenomen om sowieso om de dag het gezellig te maken.
Goedenavond Dames. Mag ik mij ook weer melden? Ronde 13 voor een eerste kindje, 38 jaar. De eerste testen voor mmm zijn in gang gezet.
Ik ook vandaag voor het eerst getest op cd 10, licht streepje. Verwacht ook mijn ei rond de 23e.. Ga de 22e naar Miami, zou leuk zijn daar verder te klussen hihi
@Mamavand: Misschien een rare vraag, maar hoe is het als er zo weinig tijd tussen de verjaardagen van je kindjes zit?
Gaaf Zoetekoek! Veel plezier daar. Kan me voorstellen dat dat het vrijen een stuk romantischer maakt 😊
♡♡ NOD-lijst 8 t/m 14 Maart 2016 ♡♡ 8. (10) Jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (MMM) Suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na MK Bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MoederWensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 IH88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MK 9. (4) Ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (MMM) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs Mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 Vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 10. (5) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 Wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 11. (2) Mart - ?? jaar - 2e kindje - ronde 1 Curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 12. (4) Vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na MK LJJ - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Whuz - ?? jaar - 2e kindje - ronde 5 Angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 13. (2) Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 13/ronde 7 na MA (MMM) TrotseMama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (MMM) 14. (5) CisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 Henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na MK Blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos. (2) 4dogs82 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (MMM) Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-dag (dus twee- of driemaal!) Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik vind het echt vervelend dat ik zo'n enorme twijfelkont ben. Ene moment wil ik zo graag een tweede kindje dat ik echt geen maand wil overslaan en het volgende moment zie ik alleen maar heel veel verjaardagen in november en voel ik heel erg dat ik niet nog een verjaardag in onze familie toe wil voegen. Eigenlijk maakt het ook geen bal uit. Het zijn maar verjaardagen maar bij de gedachte dat ik een tweede verjaardag van mijn meisje moet vieren terwijl ik 38 weken zwanger ben, zorgt nu al bijna voor zweet op mijn rug. Haha. Ik ben altijd heel goed in problemen bedenken voor ze er zijn. En als ze er zijn valt het eigenlijk altijd enorm mee. *muts*
He meis, natuurlijk mag je dat vragen. Wij hebben nooit bewust gekozen voor maanden om juist wel of niet zwanger te worden. Bij de oudste was ik 16 juni uitgerekend maar is te vroeg geboren op 21 mei de jongste was is 31 mei uitgerekend maar is 15 mei geboren. Vanuit geloofsovertuiging vieren wij geen verjaardagen😂 Dus ik heb daar geen last van. Maar ik zie de kans wel hangen dat ik nu weer pas na de zomer zwanger zal Worden en het dus weer een mei juni kindje zal worden. M'n gevoel zegt dat het nog wel even duurd voor ik zwanger ben.
Ik snap je gevoel wel.... Niet in het zijnde een maand. Maar ik heb ook dat ik het aan de ene kant heel graag wil. Maar als het hier weer lekker hechtisch is in huis en m'n man zegt Pffff ben blij als het 19 uur is. Dan denk ik doen we er verstandig aan?! Of hebben we het al druk genoeg.....😊 Ik twijfel ook zo vaak maar ik weet wel dat ik dat bij de jongste ook heel erg had maat toen ik zwanger was was het allemaal goed. Alhoewel het me toen ook wel eens aanvloog dat ik dacht doe ik het dan wel goed. Kan ik de oudste dan wel genoeg aandacht geven.... Enzo... Maar het komt goed echt waar
Zo CD9. Morgen begin ik met ovulatietesten. Niemand nog positieve ovu testen? En wat heerlijk naar Miami! Op zeker dat je zwanger terug komt hihi
Whuz voor alles is een oplossing. Je hebt vast bereidwillige vrienden of fam die dan helpen toch. Mijn dochter is van 2 november en wordt dit jaar 4. Tis wat het is maar ik heb geen luxe om een maand te verspillen. Tis alleen met de sint zo kort erna echt wel veel te veel. Maar goed nog een paar jaar dan is dat ook voorbij. Wij willen vanaf dit jaar vooral uitjes en vakanties geven en dan een kleinigheidje. Omdat ze zoveel krijgt ook van de familie met sint. Uitjes en familytime zijn belangrijker dan alle cadeaus die ze krijgen. Vind het zelf ook leuker om als gezin veel te kunnen.