Niets is dom...als jij denkt dat je moet testen, gewoon doen!! Ik maandag op zn vroegst (en dat is eigenlijk veel te vroeg)
Ahhh lieverd!! Je kreeg ook wel ff heel heftig nieuws gisteren... Maar ik hoop toch dat dit jouw hormonen zijn!!
Ja, dat ook... En gisteren ook te horen gekregen dat het huis wat we wilde kopen, dat dat niet doorgaat. En maandagavond natuurlijk dat met m'n moeder... Allemaal teveel.... Of misschien toch m'n hormonen....
Ola, Ik heb wel wat teruggelezen, maar op mijn mobiel is het lastig om een heel verhaal te typen, dus ik ben even ego: Ik voelde me de laatste paar dagen erg emo, extreem zelfs, en beetje misselijk maar wel constant honger, dus zojuist toch nog een kv testje geprobeerd, maar hij bleef niet alleen om ooit, ik had ook wat bruinbrood slijm, erg ongebruikelijk voor mij op dag 26, maar ik ga er dus wel vanuit dat ik gewoon online wordt 1 deze dagen... Zal wel dinsdag zijn... Pfff laat het maar snel komen, want ik ben niet te genieten! Ik haat hormonen!!
Balen Nonma, dan maar snel de rode duivels he als je toch al denkt dat ze eraan komen. Je hebt ook wel aardig wat voor je kiezen Krista, dus gooi het er maar uit meid!
Ik heb weer veel voorbij zien komen, dus even reageren haha. Krista: Sterkte! Kan best begrijpen dat alles bij elkaar heel veel is. Nora: Fijn, die positieve ovutest! Veel succes in je volgende ronde Missreddragon: Wat een ..... opmerking! Lekker bij jezelf blijven en als jij de kindjes niet wil vasthouden, dan doe je het niet.
Oh wat balen dat er nog meer duiveltjes zijn.. Nora top dat je een nieuw ei hebt! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Krista das toch helemaal niet vreemd dat je emo bent. Soms is het ff teveel eb dan kun je beter uiten als binnenhouden dan wordt het pas echt spannend! Ik zal de nieuwr dames ook weer accepteren in de groep! Sorry voor kort en bondig maar net de boodschappen in de auto hihi. Nu lekker naar huis!
♡♡ Nod-lijst 8 t/m 14 maart 2016 ♡♡ 8 maart (12) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) suze29 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18/ronde 3 na mz bea88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 moederwensje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 natasja1234 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 lola3 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 ih88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk amsje90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 missreddragon - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Arankaa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 8 9 maart (8) ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 (mmm) 24/02 jarig! Jajo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10/ronde 2 na afbreken zs mamavand - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 vleermuisjesss - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 ditbenik - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5/ronde 4 na ma curitiba - 39 jaar - 1e kindje - ronde 3 nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz teuntje83 - ?? Jaar - tweede kindje - ronde 5 10 maart (11) bertxbirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 3 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 nextstep - 36 jaar - 1e kindje - ronde 14 wens09 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 zowie01 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 14 EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 whuz - ?? Jaar - 2e kindje - ronde 5 hinti - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eline - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 Mareco - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk 11 maart (4) hayat - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (mmm) nummertje3, 34 jaar, 3e kindje, ronde 7 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lief 26, 30 jaar, 2e kindje ronde 1 12 maart (5) vakantieganger - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3/ronde 2 na mk angel2005 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kroel - 36 jaar - 2e kindje - ronde 8 goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 mart - 2e kindje - ronde 1 13 maart (5) trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 16 (mmm) luckynumber4- 37 jaar- 4e kindje - ronde 1 picasso91 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 7/ronde 2 na MA Juul1979 - 36 jaar - 2e kindje - 2e ronde 14 maart (7) cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 danielle123 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 henke - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4/ronde 2 na mk blondie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 mamabrinky - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Nodje - ?? jaar - 2e kindje - ronde 7 Drvm - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Datumloos. (2) eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 (mmm) Krista1990 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 wachtbankje (39), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. heel belangrijk: Pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen nod-dag (dus twee- of driemaal!) je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Lekker janken hoor Krista. Bij kan dat ook opluchten. Spanning moet er ook altijd weer uit. Balen dat er al een paar dames op rood moeten. Niet leuk. Dikke knuffel voor jullie. Mijn bruine afscheiding van gisteren wad toch anders dan mijn gebruikelijke aankondiging van menstruatie lijkt wel. Er is geen roze bijgekomen. Dat heb ik normaal wel. Buikpijn is ook weer weg, maar ik heb wel nog heel af en toe een minibeetje bruin. Tot nu betekent het eigenlijk nooit iets goeds. Wachten is zo stom. Ik moet wel zeggen dat het beetje bruinverlies ervoor zorgt dat ik helemaal geen testdrang heb. Ik voel me altijd zo dom als ik daarna nog ga testen en ie weer omowit is terwijl ik gewoon weet dat mijn menstruatie eraan komt. Als ik dinsdag nog geen roze gezien heb en ook niet ongesteld ben, dan waag ik pas een testje.
Een hele rare vraag he..... Maar uhhhhh.... Hebben jullie wel eens pijn aan jullie 'plezier knop' (HAHAHAHAHA, wat een slechte benaming Kris!) Ik moest net fietsen, maar kon amper zitten! 😅
Whahaha krista! Heb je hem niet overbelast?? Maar nee heb daar nog nooit last van gehad Weet je wat ik nu wel heb. Ochtend nukkig en kort lontje en middag uber vrolijk!!