NOD-lijst 8 t/m 14 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik heb mijn plezierknop al een paar dagen niet aangeraakt!!!! :D:D:D

2. Krista1990

Hahahaha, nee was het maar zo'n feest! :D:D

Hahaha, ook herkenbaar :)

3. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb je gelijk de reden waarom die zeer doet... Hij trekt zich terug hahahahaha!!

4. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Whahahaha zou hetdat zijn?? Dan moet ik maar eens aan de slag.

Stom vraagje he, hebben jullie ook dat je nu niet echt sex durft te hebben bang dat als het raak zou zijn dat het vruchtje los kan komen??
    Ik ben echt zo een malle die zich drukt maakt over dat soort dingen..

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Eeuuhhh nee nog nooit gehad Krista haha!

En het vruchtje kan echt niet loskomen hoor, gewoon lekker sexen als je er zin in hebt.

6. Amsje90

Amsje90 Actief lid

16 jan 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van je Suze, dankjewel :)
    Nora, nee helaas.. Aan de hoeveelheid te zien, is dit toch echt m'n menstruatie.

7. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Krista ik herken dat wel hoor! Zeker rondom mijn eisprong staat alles op knappen daar beneden! Even stoom eraf en het gaat wel weer! Dussuh...veel plezier ;)

En hier ook geshopt en hardgelopen! Wie wil er een bakje energie? Hier heb ik over!

Tijdens het hardlopen een flinke plas slijm verloren, doorzichtig! Ik heb gelezen dat meerdere dit hebben gehad? Ik ben gelukkig van mijn buikpijn af!

En het ovulatie-test-onderzoek: ik heb geen idee!!

En ik zag nog een ovulatie test voorbij komen! Veel plezier vanavond!

8. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Menstruatiepijn is geen goed teken denk ik? Deze ronde weer niet raak..

9. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha je lijkt mijn vriend wel...die durft het niet aan om deze reden :$

10. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Hier nog alles weer rustig. Een paar dagen terug had ik bruinige afscheiding, maar dat is niet meer en ook de vlagen van misselijkheid zijn weg, geen pijnlijke boobies, dit had ik de vorige zwangerschap wel. Begin te vrezen dat het deze ronde weer niets is. Ook nog even een ovu testje gedaan en die is echt spierwit, dus ook nog niet echt hoopgevend, hij reageert nog nergens op. En ja, ik weet dat ik nog een hele week te overbruggen heb, maar ik ben gewend dat allemaal tijdig te voelen. Wilde even zo een predictor in huis halen, maar besloten dat nog maar even niet te doen, want dan ga ik veel te vroeg testen. Die haal ik dinsdag of woensdag wel.

11. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hahaha jullie zijn grappig!

Morgen Zondag Testdag? Ik ga duimen!

12. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahahahaha Krista plezierknop! Die heb ik nog niet gehoord haha! Zo vandaag de stad in geweest en flink geshopt, na de negatieve test :( vanavond een feestje, dat is fijn zorgt voor wat afleiding:)

@Juul ik vind het wel interessant om te zien dat je ovu testen steeds wat donkerder worden.. Ben heel benieuwd! Ga je maandag nog testen?

Alvast een fijne avond lieve dames ik ga me even soigneren :)

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Yup, ik ga morgen testen. Jij ook?

14. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ik ga ook maar weer testen morgen, al heb ik de hoop wat opgegeven voor deze ronde:(

15. Amsje90

Amsje90 Actief lid

16 jan 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha nieuw woord na bananen en pindakaas... Plezierknopje 😂 Heb er nog nooit echt pijn aan gehad Krista. Ben zo benieuwd trouwens naar morgen voor jullie (Testzondag ;))

16. Krista1990

Hahahaha.

17. Krista1990

Ik ga niet meer testen... Lijkt me misschien verstandiger woensdag af te wachten???

18. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh shoppen helpt altijd!! Verzacht de pijn een beetje voor even. Veel plezier vanavond meid!

Ik ga maandag testen ja...morgen weer ovu test :D

19. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien beter om woensdag af te wachten... Maar als jouw gevoel zegt dat je moet testen... Wie zijn wij ;)

20. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Wat zijn jullie heerlijk aan de klets meiden! :) ik lees heel veel mee, reageren die ik niet zo veel ivm mijn werk.

Krista wat een naar bericht! hopelijk krijg je woensdag wat duidelijkheid.

Ik zit nu op 8 of 9 DPO. Al enkele dagen kleine steekjes in mijn buik gehad (speldenprikjes) en een paar steken in mijn baarmoedermond (tenmnste, zo voelt het :p). Met vlagen misselijk en sinds vanmiddag een beetje zeurende pijn in mijn onderrug. Dat begon eerst rechts en zit nu vooral aan de linkerkant en is ook niet constant maar ook met vlagen. Wat hebben we toch ook een ingewikkeld lichaam he :p Ik heb als het goed is woensdag of donderdag mijn NOD dus ik ga ook dan pas testen. Ben wel heeel erg benieuwd naar al jullie testresultaten morgen ;)

Deel Deze Pagina