Voorzichtig gefeliciteerd DitBenIk! Zag m op mobiel zonder inzoomen. Balen Voila Hier gaat mn gevoel weer alle kanten op. Dan weer symptomen voor zwangerschap, dan voor ongesteldheid. En de meeste kunnen voor beide.. Nu 7dpo. Wachten duurt lang!
Ja he picasso.. Pff het duurt echt lang. hoop dat ik binnen een aantal dagen toch nog een streepjestest heb.. Ik zit 5 dagen voor Nod als mn luteale fase weer 12 dagen is.
ik moet afwachten maar de pijn is sinds gister weg. Wat het geweest is geen idee. Maar ik heb sinds gister avond roze afscheiding en m'n temp is vanmorgen gedaald dus dat betekend volgende ronde
He meiden..... Ik zit ee even helemaal doorheen! Gister roze afscheidng en m'n temp is gedaald. Ik ben zo bang dat het nog heel lang gaat duren net als bij de jongens. En ik weet echt niet of ik elke maand die teleurstelling nog trek. Ik ben er echt kapot van. Zo gehuild...... En dan zijn er zoveel om ons heen. Collega van m'n man ook dat wijf zuipt rookt is verslaafd aan de neusspray pleegt zomaar een abortus want oeps deze maand komt het niet uit en ja hoor maand later weer zwanger! En wij doen Zo ons best!!! 😢😢😪 sorry ik ben echt even helemaal van slag. 😔
@Ditbenik: dat is best een duidelijk streepje! Super! Ik hoop dat er nog meer voorbij komen. @Mamavand: dikke knuffel. Het is ook gewoon lastig iedere maand die teleurstelling.
Wauw!! Die ziet er goed uit!! Spannend!! Ik ben vanmorgen meteen gaan plassen 😉 Test morgen weer, als t dan nog nodig is. Dan ben ik 1 dag voor NOD denk ik.
Aahw DitBenIk! Dat is een duidelijk streepje hoor gefeliciteerd! Ik ga woensdag of donderdag testen. Succes meiden!
Ditbenik: gefeliciteerd !! Wauww wat een feest! Mamavand: het is ook enorm oneerlijk... Ik hoop dat het snel voor je mag gebeuren! Heel veel liefs!! Zijn er nog meer testers?
Voorzichtig gefeliciteerd ditbenik. Ik zag het streepje wel meteen en ben een slechte guurder. Mamavand. Vreselijk die mensen. Hopelijk komt jouw tijd ook snel. Hier twijfel of ik nog ga testen vandaag. Heb om 6 uur al geplast, beetje water gedronken en zit nog 5 dagen voor nod. Voelt wel allemaal anders dan anders deze maand. Vannacht ineens enorm jeuk aan mijn tepel Ik word dan helemaal gek van mezelf.
DitBenIk; jeejjjjj wat gaaf!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!! MamavanD; het is soms zo oneerlijk allemaal! Dikke knuffel voor jou...
Meiden, ik zit in twijvel of ik moet testen vandaag. Ben 2 dagen voor mn NOD, heb al 2x geplast en alleen een koppie thee gedronken om 8 uur... Als ik nou niks meer drink, en een test doe? Welke test zouden jullie aanraden? Cb?
Even bijgelezen! Bea, ditbenik een voorzichtige jippie!! Hopelijk lopen Ze mooi op! Ik ben niet thuis dus kan niet testen, verwacht ook donderdag m'n nod pas dus zou wel heel vroeg zijn.. Krijg er wel zin in zo met die streepjes 😀 Gister wel best wat wijntjes gedronken. Ben met m'n man een nachtje weg en lekker de kroeg in gedoken. Voelt ook heel stom om niet een wijntje te drinken als je helemaal niet weet of t raak is. Maar nu denk ik toch... Mmmm. Weet dat er nog geen bloedband is, maar is t toch slecht? En hoe doen jullie dat meestal? Mamavand zo oneerlijk! Ik zie ook de stomste mensen de ene baby na de andere krijgen (en maar klagen) en de grootste schatten waarbij t maar niet mag lukken.. Probeer te genieten van je twee kindjes, hopelijk vrolijken ze je wat op vandaag! Hou je taai!!
Ja meiden dat ga ik ook zeker proberen! Om me op te trekken aan m'n twee kanjers..... Het is wellen erg lastig lost laten voor mij omdat ik hormonaal zo erg op van alles en nog wat reageer! Dus tja... Dan ga je automatisch toch denken! Zo vervelend! Nou na we zien wel we hopen maar dat het niet al te lang duurd! En ik hoop voor de andere meiden dat jullie allemaal op roze mogen'