Och germ juul Soms ff uurtje eigen plan trekken doet wonderen. Kun je nu ff tieren en mopperen en dan is het straks qeer prima Misschien is hij ook wel gefrustreerd en botst dat nu??
Dat denk ik ook wel ja... En ik geef ook gewoon toe dat ik ff niet lekker in mn vel zit. Normaal heeft ie er ook begrip voor, maar nu blijkbaar niet. Nou idd ieder zijn eigen plan trekken vandaag. Is ook echt ff beter dat ie niet om mij heen hangt. We hebben ook bijna nooit ruzie hoor.
Vind het wel eens jammer...soms denk ik dat ie het begrijpt en is ie poeslief, maar nu.... pfffff. Misschien vraag ik teveel begrip. Hij WEET dat dit me onzeker maakt, vlak voor nod. Hij weet het....
Euhm...ik heb net een zw test gedaan... omdat ik me verveel.... Maar is niet met ochtendurine, maar ik zie iets roze!! Ow my god!! Ik krijg dat ding gewoon bijna niet op de foto!! HELP!!!
Krista en Juul wat maken jullie het in eens spannend Juul foto!! Krista zet t door? Of misschien toch je eisprong?
Nee echt?! Ohh ik ben benieuwd, zou geweldig zijn! En wat vervelend van de ruzie het komt wel weer goed! Misschien da hij het deze ronde ook erg spannend is en bang is voor teleurstelling.. Neemt niet weg dat het ontzettend rot is 😘
Ik lijk wel iets te zien ja!! Spannend! Als je nu een paar uur niet drinkt, misschien dat hij straks duidelijker is? En anders morgenvroeg 😇
Ik zie het helaas niet, maar ben een slechte tuurder. jij weet wat je wel of niet er op ziet. Heel spannend. Over 2 dgn nog eens testen en dan met ochtendurine. duim, duim, duim.
Ik zie ook een lichte schaduw, is dit de 2v5 van kruidvat? Die lopen als het goed is snel op, dus zou dinsdagochtend weer testen als ik jou was! Wat spannend! Ik krijg nu ook testdrang(en nog meer fladderende vlinders) haha!
Dit is dezelfde die Nextstep had gedaan...z&k midstream. Het is niet grijs in het echt, maar roze... Er zit niks anders op dan wachten... Misschien morgenochtend of dinsdag nog eens... Ahhhh ik hoop zo dat dit waar is!!!!