Ik open hierbij het nod lijstje voor de week van 16 tm 22 juni 2015 M'n iPad was leeg, bovenstaande lijstje niet helemaal af. Maar zodra d'r meer dames zijn, maak ik wel ff een nieuwe. Of d'r moet een andere dame zijn die d'r erg handig mee is 😇 Ik ben voetstap, bijna 35 jaar oud. Moeder van een kabouter van bijna 7. Kabouter komt uit een eerdere relatie. Voor kindje nummer 2 zijn we gestopt met anti conceptie in okt 2011. Inmiddels zijn we voor de 2e ronde mmm gegaan. Die uitslagen komen eind mei binnen. In het verleden is bij mij pco vastgesteld. Ik ben veel afgevallen en hierdoor is de pco verdwenen. Waarom het niet lukt weten we dus op dit moment niet.
Hoi meiden, Mag ik ook meekletsen, mijn NOD is 17 juni weer, ben gisteren ongesteld geworden. Dacht echt dat het raak was, maar helaas wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ben nu trouwens wel heviger ongesteld en echt megakrampen dan anders, wellicht heeft er toch iets gezeten? Of kan dit niet? Mijn gegevens voor de lijst: 34 jr, 2e kindje, ronde nr 2
Halo meiden Ik kom hier ook graag bij. Vandaag is mijn menstruatie begonnen. 3 maal is scheepsrecht hoop ik. Voetstap ik hoop dat je snel uitslagen hebt. Andere meiden weer succes!
Ik kom allemaal meiden van de vorige club tegen hopelijk deze ronde raak dames! Ik ga deze maand beginnen met ovulatie testen.. Denk dat ik begin met testen 7 dagen na mn laatste menstruatie dag.. Duimduimduim
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (3): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 17 juni (2): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 18 juni (0): 19 juni (0): 20 juni (0): 21 juni (0): 22 juni (0): Datumloos (1): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Totaal: (6) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (3): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 17 juni (2): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 18 juni (0): 19 juni (0): 20 juni (0): 21 juni (0): 22 juni (0): Datumloos (1): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Totaal: (6) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (3): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 17 juni (3): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 18 juni (0): 19 juni (0): 20 juni (1): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 21 juni (0): 22 juni (0): Datumloos (1): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Totaal: (8) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Welkom iedereen, ben nu niet meer alleen 😇 Hopenlijk blijven er deze maand veel zaadjes plakken 👍 Ik ben in een dip beland, erg verdrietig dat het nog steeds niet gelukt is. Ik kan het bijna niet meer opbrengen om door te gaan 😢
Dat vind ik zo triest om te lezen... Ik hoop van harte dat het raak is voor jou deze maand. Wij zijn nog niet lang bezig, dus ik kan me niet inbeelden wat het moet zijn voor jou. Ook als het voor mij niets wordt komende maand, ik zou er echt heel heel blij van worden om jouw naam in het roze te zien in ons lijstje! Ik zal alvast voor je duimen!
Ja erg begrijpelijk voor jou want jullie zijn wel lang bezig voor kindje maken. Hoop ook voor jullie als wanneer ben je wel geraakt!
18 juni.. Sorry was dus toch nog wat vergeten.. Ik duim enorm voor je voetstap! Jullie zijn idd enorm lang bezig.. Ik hoop ik hoop ik hoop voor je!!!