♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (3) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje 09. (4) Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 10. (6) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Linda109, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje 11. (3) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (5) Ismi2006, 27 jaar, 3e ronde, 3e kindje Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje 13. (3) Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje 14. (6) Juf1987, 28 jaar, ronde 8, eerste kindje * Chats, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (30) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
@noa wat zie je het dan ineens veel zeg die (vroeg) een bbz hebben gehad. Hoe zijn jou cyclussen ongeveer nu dan? Ik kom trouwens ook uit 87, maar ben nog 27 hihi @ladyloen: bedoelde met verplicht nummertje ook niet dat als 1 van de 2 niet wil hoor.. Meer zo van: ok.. We willen graag een beeb, dus "het moet even".. Dat werkt dus echt niet gelukkig ook niet echt last van rond het ei De tijd vliegt alleen zo ontzettend!! En heb ook zo geen geduld ! Pfeww haha
Goedemorgen! Nog steeds het grieperige gevoel, slaap als een blok en m'n temp is iets omhoog. Ben benieuwd wat hij de komende dagen doet..
Dankje dinsneymama @ petrsj... Cyclussen zijn weer precies het zelfde als voor de bbz. Tussen 30 en 32 dagen.
Dat is fijn Noa, dat je cyclussen weer hetzelfde zijn. Bij mij is het even een rommeltje geweest, hopelijk gaat het nu weer goed. Ik ben ook van 87 trouwens en ook nog een paar maandjes 27 Petrsj, geduld? Wat is dat?
Cyclusdag 17 en een tweede en laatste follikelmeting gehad. (De rest doen we deze ronde met testjes) Vanmorgen zaten de follikels op 26mm en 20mm. Best blij dat ook die tweede nog meegegroeid is! Hij gaat waarschijnlijk mee springen voorspelde mijn gyn. Dubbele kansen dus deze maand. Heb ik al eens eerder gehad dus ik maak me geen waanbeelden..maar toch stiekem fijn.. Goede kans dat ze morgen springen dus. Mijn ovulatietestje is nog aan het opdrogen en er komt een streepje. De knaller verwacht ik in de loop van de dag nog.. Heerlijk..lekker eens een vroege ovulatie deze ronde. Ik zet hem op morgen tenzij ik vanavond nog geen knaller heb.. Even afwachten nog. Hoe gaat het met de rest? Nog meer eitjes aan het springen? Temperatuur was hier vanmorgen weer wat hoger dus ook duidelijl een dipje gehad.. Benieuwd wat ie morgen is..
Dat geduld hebben is dramaaa haha. Wisten we maar wanneer het zou lukken he. Ben wel tijdje flink onzeker geweest. Nu heb ik zoiets van "komt vanzelf, er is geen oorzaak voor de bbz gevonden". Maar dat wachten erop duurt zoo lang. Ik verwacht mn ei het weekend.
Julia, wat fijn meid! Vroege eieren en dubbele kansen, wat wil een mens nog meer?! Hier nog niets bijzonders te zien op de ovulatietesten, maar de vorige keer ging het ook van niets naar een mega knaller in een dag, dus dat zegt niets. Ik heb al wat veranderd slijm gespot, dus mijn ei verwacht ik in het weekend. Dat zou ik wel heel fijn vinden, want dan lijkt mijn cyclus weer redelijk normaal. Noa, dat probeer ik mezelf ook maar voor te houden. Geen oorzaak gevonden, gewoon pech, komt vanzelf. Maar soms, grrrrrr, dat wachten iedere keer, ik haat het haha.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (4) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * 09. (3) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 10. (6) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Linda109, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje 11. (3) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (5) Ismi2006, 27 jaar, 3e ronde, 3e kindje Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje 13. (3) Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje 14. (6) Juf1987, 28 jaar, ronde 8, eerste kindje * Chats, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (30) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Wat fijn Julia!! dubbele kans nog wel! Goed zo! Hier nog geen posi ovutestjes maar ik weet zeker dat hij in aantocht is. Misschien morgen, anders zaterdag. Nog ff goed gebruik van maken!
Geduldig zijn is ook niet mijn sterkste kant jammer genoeg... Is echt stom dat er maar 1 kans is per maand om het te doen lukken, tijdens die vruchtbare week speelt er altijd wel een stemmetje in m'n hoofd die zegt dat we het zoveel mogelijk moeten gezellig maken ook al zou ik er op een ander moment niet op aandringen Hoezo er niet mee bezig zijn dat kan echt niet volgens mij
LadyLien, ik had het er gisteren met mijn vriend nog over. Dat ik er soms gek van word, maar dat het echt een 'denk-niet-aan-een-roze-olifant' dingetje is Ik zou er dolgraag niet mee bezig zijn, maar ja, dat lukt dus niet...
Mooie test Julia!!! Het kan idd ineens van niets naar iets gaan hoor , had ik ook Deze foto heb ik gister gemaakt , bovenste is van eergisteren middag , de middelste van gister middag en de onderste 3 uurtjes later, hij kan opeens zomaar gaan knallen!!!
Maar hoe weet je dan eigenlijk wanneer je moet gaan testen? Mijn ovutest van vanmorgen is een stuk duidelijker dan die van gister, maar bij lange na nog niet positief. Moet ik er dan vandaag nog 1 doen? Heb wel echt last van steekjes enz..
Misschien ben ik kippig, maar ik zie geen streepjes? Ik zou zeker nog niet 2 keer per dag gaan testen, dat is zonde van je testen. Die van Rissie gaan echt van niets naar bijna knal. Dus dat zou het moment zijn om 2 keer per dag te testen als je wilt. Ik heb vorige ronde gewoon 1 keer per dag getest en na de knaller niet meer. Ga ik nu wel doen trouwens, omdat ik denk dat mijn ei pas 2 a 3 dagen na mijn test echt gesprongen is. Had dus misschien de dag erna nog meer een knaller kunnen hebben.
Ik had trouwens een mega vage ovulatietest net. Ik gebruik de midstream van 123, en normaal gesproken loopt die test meteen mooi vol met donkerroze vloeistof wat dan weer langzaam wegtrekt. Net kon ik het roze amper zien en de controlestreep kwam ook amper tevoorschijn. Dacht dat het een foute test was, dus weggelegd. Ik pak de test net weer (45 min. later) en heb toch een mooie controlestreep en een dun testlijntje. Ik ben nu niet thuis, maar ik doe vandaag nog wel een test, want deze vertrouw ik niet meer haha.