Temp is mooi hoog! Voel me nog steeds niet optimaal, maar het valt me daarentegen wel op dat ik het de laatste paar dagen heel warm heb in bed. Broek moet nu echt wel uit, anders zweet ik me de pleuris hahaha. Vind dit zo spannend!
Ja dat merk ik ook dat ik het warmer heb! Mag ik ook op de lijst zetten trouwens ? Miekje87, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde ( 1e ronde was vroege mk) ik schat mijn nod op 10 mei ( dan ben ik van plan om te testen, maar na mk is dat lastig in te schatten al heb ik op dag 15 mijn ei vermoedelijk gevoeld incl. zeer vruchtbaar slijm dus ga even uit van 30 dagen)
NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (10) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje 09. (5) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje 10. (8) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Linda109, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 11. (3) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (5) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 13. (3) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 14. (7) Juf1987, 28 jaar, ronde 8, eerste kindje * Chats, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (41) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiĆ«ren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Normaal heb ik een temp van 36.6 ongeveer. Nu dus al 2 dagen 37.. Dat verschil merk ik echt! Ook al gaat het maar om een paar 10den...
Vanochtend voor het eerst dat ik dacht van hmmm is dit pijn die te maken heeft met... Misschien is het om dat ik er nu op let. Als ik een vroeg ei had dan kan dit de innesteling zijn. Op goed geluk dan maar!
Oee goede voortekens zo te lezen Dankjewel voor het op de lijst zetten. Ja is prima alleen is het in totaal pas ronde 2, maar dat maakt voor in de lijst niets uit.
Ik mag eindelijk op het wachtbankje mijn humeur is volledig omgeslagen (weg gezelligheid) en een opgeblazen buik, hebben jullie dit na je eisprong ook?
Jaaa dit heb ik ook! Ben al 3 dagen sjaggie volgens manlief en het lijkt wel of ik 16 weken zwanger ben 😂
Pfff, zo irritant dit! Ik zit nu 4 of 5 dpo en mijn borsten doen zeer aan de zijkant. Het is nog veel te vroeg voor symptomen natuurlijk, maar toch ga ik nu denken; hmmm, zou het misschien toch? Ik heb geen last van een opgeblazen buik na mijn eisprong. Wel als hij nog moet springen haha, dan doet echt alles zeer vanbinnen. Als ik ongesteld ben daarentegen lijk ik wel 5 maanden zwanger pfffff.
Ik ben ervan overtuigd dat je zeker al dingen kunt voelen. Bij mijn vorige zwangerschap ( was vroege mk maar toch) voelde ik ook een week voor nod vanalles, wist het 90 procent zeker voor de test! Ligt er net aan hoe snel de bevruchting en de innesteling is denk ik, en hoe gevoelig je bent ik heb voor menstruatie nooit ergens last van, behalve op het moment dat het doorzet mega buikkrampen twee dagen. Dus ook dat speelt mee denk ik.
Ik weet het niet hoor... Vind het nog wel erg vroeg. Zere borsten hoeven natuurlijk niet door een zwangerschap veroorzaakt te worden. Soms heb ik er helemaal geen last van en soms, zoals nu, begint het al net na de eisprong.
Zere borsten is bij mij helaas geen goed teken... Die heb ik altijd voor ik ongesteld word tot wel 1,5e week lang....
Bij mij wisselt dat dus en het zegt helemaal niks bij mij haha. Met mijn bbz was het enige verschil dat ook mijn tepels gevoelig waren. Dus als dat nu weer gaat gebeuren, pas dan krijg ik hoop
Spannend allemaal damens. Hier normaal nooit last van iets voor de menstruatie . Hier vandaag op 8 dpo . En en zo'n rare buik net of mijn menstruatie er aan komt . Voel steekjes in me lies/ bove been . Ben bang dat me menstruatie er eerder aankomt door het slikken van de tarwekiemolie , die ben ik deze maand gaan gebruiken naar mijn eisprong vorige week .
haha wat een verschillen allemaal he!! Als ik pijnlijke en constant harde tepels heb dan is dit een teken dat het niet goed zit. Dus zolang die niet komen heb ik hoop. Maar ja ook dit kan natuurlijk een keer wijzigen. Alle voorgaande keren voelde ik echt al een paar dagen van te voren dat het goed zat en dit werd met de dag versterkt. Nu heb ik dit totaal niet dus ben bang dat de pijnlijke tepels snel komen.. Al dat wachten is verschrikkelijk, duurt veel te lang die twee weken