In mijn geval gewoon op vrijdag. Eerder durf ik soort van niet. Ben ook weg van woensdag op donderdag, dus ik zou het er speciaal voor in m'n toilettas moeten doen. Als ik het niet doe, kom ik ook niet in de verleiding
ik zit nu cyclusdag 24 met lichte ong krampen, loop heel de tyd naar de wc omdt ik iets voel lopen.. maar wat ik zie en voel is witte afscheiding. Iemand ervaring hiermee wat zou het kunnen zyn!? Word ik toch ong op dag 26 of gwn vnuitgaan vn cyclusdag 32 dus op 12mei
Vollere borsten, heel vaak plassen... dit klinkt als 2 jaar geleden, alleen zou het nu.van de eerste keer raak zijn en zonder hulp van het.ziekenhuis... nog wachten.tot zaterdag, weet niet of ik dat uithou
Tielo: dat is idd ook mijn symptoom.maar dacht Ag verbeeld het me vast en zeker. Maar blijkbaar toch niet als de testjes opgaan lopen. Hoop voor jou en jullie allemaal dat het raak is!!
Al die symptomen zijn echt killing, het lijkt allemaal zo op elkaar, de symptomen van een menstruatie en zwanger zijn.. Ik hoop dat ik tot donderdag kan wachten... Al hoewel ik het deze keer niet denk maar toch blijf ik nerveus..
Rissie Ik durf niet te hopen, voor ZL te veel teleurstellingen moeten doorstaan... hoewel ik toch graag morgen wil testen, maar is mss te vroeg. Mijn schildklier werkt nu ook te snel, mss zijn mn hormonen dus ook aant schommelen...
NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (10) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje 09. (5) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje 10. (8) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Linda109, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 11. (3) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (5) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 13. (3) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 14. (8) Juf1987, 28 jaar, ronde 8, eerste kindje * Chats, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Lucy16, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (43) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
De mijne is 8 mei. Als ik paar dgn overtijd ben, dan ga ik pas testen. Spannend voor ons allemaal!! Dit is namelijk mn derde kind mits ik toch positief test dus wie weet t (ik heb geduld en geen testdrang gelukkig want heb ik mezelf echt moeilijk gemaakt gezien mn vorige rondes haha) Xx p.s. ik ben 23 jaar.
Ik ben mijn vertrouwen in deze ronde een beetje kwijt. Ik heb last van een zeurende buikpijn, lage rugpijn, zere borsten en ben super sjaggie. Meestal een voorbode van ongesteldheid... Rissie, waar blijft je test!!
Ik wil eigenlijk zaterdag pas gaan testen. Maar weet niet of ik het volhoud. Volgens mn vriend laat van stemmingswisselingen. Maar ikzelf merk daar weinig van hihi. We zullen zien...
Ik had zaterdag een positieve ovu test. En zondag was hij alweer veel lichter geworden. Dus mn eisprong zou dan zondag of maandag moeten zijn? Voel hem niet nl. en iemand zei eerder ook al dat het meest bekend is dat dat de eisprong is. Dus nu ben ik benieuwd of het eventueel mn eisprong geweest kan zijn. 'Normaal' gesproken zou het mijn innestelingsperiode zijn (die 2 dagen)
Oeh ik krabbel weer terug van mijn slechte gevoel. Kreeg net weer zo'n felle steek in mijn buik. Had ik vorige ronde ook en daarna toch een soort van positieve test.. Spannend!!!
Bah, ik kon me niet meer bedwingen, dus heb ik toch maar getest... 6 dagen voor mijn NOD... Negatief natuurlijk. Wat een domper zeg... Veel te vroeg of gewoon te zeer meegesleept in alle kwaaltjes... Ik baal ervan!
O jeetje dames wat spannend!! Julia: ja net weer getest! Vind het zo spannend maar ook dood eng. Vandaag pas 11dpo dus kan nog van alles gebeuren. Maar voor nu loopt hij mooi op !
Jammer tielo.waarschijnlijk hopelijk nog te vroeg getest en hoop voor als nog een mooi streepje deze week