NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Julia1979, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Petrsj: die opvliegers kreeg ik vanaf zondag nadat ik ook de test gedaan had op 10 dpo, zweet ook veel natte oksels net of ik gesport heb, normaal heb ik dit nooit, en heb enorme (.)(.) ze komen uit me bh:$
    Vandaag als goed is 12 dpo en me test was donkerder ,nu zelfs op de action een streepje die ik op de foto kreeg, gister zag ik al wel vaag iets maar kreeg het niet op de foto.

Spannend ismi is zie ook een streepje!! Hopenlijk loopt hij mooi op!!
    Alvast gefeliciteerd :D

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Spannend zeg Ismi! Ik zou dr bijna zelf een testje aan wagen.. Maar nee lol..gaan we niet doen. Morgen pas..12dpo en alleen bij goede temp. Vandaag was hij nog prima al zou een tikje hoger me wel ietsje meer hoop geven. Morgen weer kijken..

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik weet niet of ik nog ga testen... kga er van.uit dat het niets is, volgende keer beter... nog enkele dagen tot aan NOD... ik sta op bij de 10de, maar dat moet inmiddels de 9de zijn, ei was een dag vroeger

4. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Jammer dames op rood en gefeliciteerd dames op roze! Vraagje voor de dames die veel van slijm weten! Ik moest net naar de wc en bij het afvegen had ik weer een klodder (sorry!) dik wit dradentrekkerig slijm! Maar als het goed is moet ik mn ei al gehad hebben (heb t niet met ovulatie testen of temp gemeten, maar had wel bruine afscheiding die hoogstwaarschijnlijk van mn ei was). Dus wat kan dat zijn??

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Is dr al iemand op rood dan? Daar heb ik overheen gelezen. Balen zeg.

6. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Oh nee sorry!! Haha ik zit in 2 forums dus dan haal ik nog wel eens dingen door mekaar!! Sorry!!!!

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ff bij Kruidvat geweest:

8. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Wooooeeeeeehhhh, gefeliciteerd Ismi, ik zie 'm!!! :D

Ik had het vannacht en vandaag zo warm; is het vandaag dan zo warm? Leuk dat anderen dat ook hebben!

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Jeeeeeej Ismi!! Ziet er goed uit!!

Gefeliciteerd meid!

10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, ik vind het zo spannend!!

11. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Wauw al 2 met een positieve test en de lijst moet nog beginnen :)!!!

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ismi, ik zie hem!!! Wat spannend zeg!!!!
    Hopelijk loopt hij mooi op!!

Ik krijg hiervan nog meer testdrang haha! Maaaar doe het niet. Na 3 mk probeer ik mij alles stress te besparen van het vroeg en om en om testen.
    Nog 3 nachtjes! Dat moet lukken :D;)

13. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik mag van de lijst af, jullie mogen al testen, en ik moet nog wachten op mijn eisprong :) Veel succes en hopelijk veel roze!!

14. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik ben momenteel heel chaga.. Dat zou eerder op een ongesteldheid wijzen... Toch? Om te schieten, zo jankerig ben ik. Alles is me momenteel even teveel...:)

15. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wauw al 2 positieve testen! Ik zit vandaag pas op 10 dpo en heb wederom het gevoel dat het toch weer niet is gelukt. Gelukkig heb ik nog geen testen in huis, dus dat weerhoudt me voor nu ;) Poeh nog een paar daagjes!

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Super Ismi, spannende tijd nu!
    Cdvg heb je nog steeds een goed gevoel? Hoop het zo voor je! 3 nachtjes is goed te doen, ik moet er nog 5....
    Mijn borsten lijken nu ook echt opgezwollen, vriendlief heeft er in ieder geval geen enkel probleem mee:D
    Ik heb hoop...en ik hoop het voor jullie allemaal ladies!

Tielo waar komt je gevoel vandaan dat het niets wordt? Misschien merk je er wel niets van maar ben je toch zwanger, hoor je vaker!

Disney mama kan het niet gewoon afscheiding zijn? Ik had plakkerige doorzichtige druppels (sorry ). Geen idee denk dat afscheiding er gewoon bij hoort. Of je nu zwanger bent of niet. De een is juist kurkdroog de ander heeft veel afscheiding bij zwangerschap. Dus kan alle kanten op lijkt me ;)

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Jaa dat zou misschien ook nog wel kunnen hoor miekje! Had t alleen nog nooit opgemerkt dus vroeg t me af!

Gaat het bij jullie ook zo te keer?? :O

18. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen jullie ook vroeg en dan niet met ovhtend urine maar met gewone urine? Spannend om al jullie testen te zien. Ik hoop op veel positieve testen.

Mijn huneur is wel ok, merk dat alles op mijn manier moet op het moment en heb krampen. Zou het de ongestelheid zijn die er aan komt?

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Miekje, gevoel is nog steeds goed!! Gelukkig! Hopelijk blijft dit zo! Zou zo graag eens een goede echo willen hebben ipv een (bijna) lege baarmoeder! Jij denkt het ook weer?

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ik vind het zo spannend weer. Voel ook van alles nu. Hopelijk worden de testjes duidelijker.

@wefly: ik testte wel met ochtendurine, behalve de 2e test van vandaag. Morgen gewoon weer met ochtendurine.

@miekje: spannend hoor! Vind het leuk om te lezen dat jij zo lekker positief bent en er zo'n goed gevoel over hebt.

@cdvg: snap je onzekerheid. Het is ook beter om te wachten met testen maar in mijn geval moet ik het wel weten ivm de hepatitis prik, die ga ik uiteraard niet meer ophalen nu.

@disneymama: hier helemaal geen afscheiding dus kan je helaas niet helpen..

@veldmuisje: ik was een paar dagen ook megawatt sjaggie, hier (misschien) toch een goed teken?

@suzanneO: jammer dat je dat gevoel hebt. Wie weet valt het mee en is het toch raak?

@juf1987: jammer!! Maar misschien kan je ergens anders aansluiten? Welke cyclusdag zit je nu?

Deel Deze Pagina