Hee (aanstaande) moeders, ik wacht ook op mijn NOD. Maar ik ben namelijk heel erg te nieuwsgierig hopelijk zouden jullie t niet erg vinden *verlegen*.. #Wat voelden jullie voor dat je ongesteld moest worden ( ja echt dat je die dag toch wel ongesteld werd) #Wat voelden jullie voordat je ongesteld moest worden maar op de vroegste tijd testte je toch positief voor je NOD. De mijne is 8 mei NOD. Wat ik afgelopen week voelde: - Af en toe rugpijn - Af en toe stekenpijn - Af en toe buikpijn - Soms vergeten ( Toen ik brood op de grilapparaat wou zetten maar later die tijd kwam ik er pas achter waarom brood alleen ijskoud was bleek het grilapparaat niet aangezet te zijn ik vergat het weer 2 x aan te zetten want het overkwam mij al 2 x weer haha) - Niet zo'n normaal moe maar iedere maand voelde ik me wel aardig moe maar deze maand ben ik wel heel erg moe heb echt behoeft om lui te voelen en lekker douche en lekker liggen. - Geen testdrangen normaal gesproken had ik altijd heel erg testdrangen, al voor mijn NOD getest. maar deze ronde heb ik geen testdrangen dus ook geen getest. - Ik dacht het mij inbeeldde dat het groene aders op mijn borsten was maar dat zag mn manlief anders het was letterlijk meer blauwe aders.. Maar ikzelf ga gwn vanuit dat ik t altijd al heb maar niet te veel. Gistermiddag stond ik onder douche, stoomde het door mijn hele armen en handen waarop dat blauwe aders te zien was en heel erg dikke ook. Niet dat ik t me kon herinneren dat ik zoiets zoals vorige keer heb of kan dat zijn als ik t me inbeeld haha. Maar ik denk dat ik gwn ongesteld ga worden ivm afscheiding. En urine rookt als een menstruatie signaal. Bijzonderheden: verstandskiezen doen het pijn.. het werd volgens mij veroorzaakt door mijn ei (hormoon dus) want vorige ronde had ik ook zoiets maar alleen minder erg. Deze ronde heb ik nog heel erg pijn ja ik kan zeggen PIJNLIJK. het duurde bijna 12 dpo zeg maar. Echt vervelend dit. Nou dat was t & ben benieuwd naar jullie of jullie t ook kunnen mee delen. Liefs
@Repeltje, balen zeg... hopelijk volgende ronde roze! @Disneymama krampjes kunnen ook zwangerschap betekenen, dacht vorige keer ook dat ik ongi werd maar was echt zwanger. Je leest ook vaak dat dit zoveel op elkaar lijkt! ( ik heb al wat afgelezen hahah) @Rea hahah moest lachen om je berichtje, dan gaan we zondag allebei testen leuk! Wie nog? @ladylien bedankt voor de uitleg snapte er ook even niks van! @jongemama klinkt veelbelovend! Wie weet duim voor je! Mijn symotomen zijn reeds voorbij gekomen in eerdere posts @andere dames spannend he... wachtbankje is killing! Xx
Ja dat is ook weer zo miekje, nja ga er maar niet vanuit dat scheelt weer teleurstelling! Jongemama ik schrijf helaas nooit mn symptomen op dus zou het niet weten, meestal is acne een voorbode van menstruatie, maar zelfs dat was de vorige x ook niet! Dus ik weet t allemaal niet. Blauwe aderen hoor.ik wel vaker, maar ik heb ze het hele jaar door (schijnbaar oppervlakkig liggende aderen) dus bij mij is het geen symptoom! Succes
Hier geen krampjes maar steeds steekjes.. Heel raar. Je zou denken dat ik alles nu wel een keer gehad heb..maar die steekjes zeggen me niets..
Fijn om met jullie mee te mogen lezen! Hoop dat veel wensen uit mogen komen! ♡ Ik heb m'n nod 13 of 14 mei. Heb echt een gevoel dat het raak is! Heel spannend want helemaal vertrouwen op m'n gevoel durf ik niet. Haha nog even wachten dus op de bevestiging. Las dat een aantal zondag testen. Ik denk dat ik maandag 11 mei test! Duim voor jullie!
Hier het enige symptoom; 'het gevoel' dit is op het moment zo sterk aanwezig dat ik denk ik morgen maar ga testen!! Kan ik het maar net zo goed bevestigen toch 😉 hahah!!!
Oké de bruine afscheiding van eventueel van de innesteling geweest zijn, weet niet wannneer je laatste menstruatie was
11 april was mn laatste menstruatie dus volgens de app zou ik met een cyclus van 30 dagen 27 april mn ei hebben, maar toen had ik 24 april die bruine afscheiding. Best verwarrend allemaal!!
Volgens mij zie ik iets! Ik kan het gewoon niet geloven... Zit hier alleen in shock op de bank! Ml is repeteren en is pas na twaalven thuis Ik kon me gewoon niet meer inhouden en moest testen. Dit had ik na 7 maanden gewoon niet verwacht, ik dacht het zal wel weer negatief zijn. Maar nu twijfel ik echt!
Hallo dames, Graag plof ik naast jullie neer op het wachtbankje. Heb 14 mei m'n NOD. Begint m'n menstruatie, dan starten we voor het eerst met Clomid. Het doosje ligt al klaar in het keukenkastje, maar ik hoop dat die daar kan blijven liggen... Fijne avond!
Disneymama: ik denk een vroegere ei!! Ik kon echt op innestelingsbloed , spannend!' Susanne: ja ik zie hem!! Zo eentje had ik afgelopen zondag!!! Ik zeg alvast gefeliciteerd hopen op een plak beeb
Hoi Meiden, Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Susanne ik zie een streepje! gefeliciteerd!! Ik heb 29 april een knal positieve ovulatietest gehad, volgende dag was streep al een stuk minder dus ga ervan uit dat ik nu op 5 dpo zit. vriend was veel weg voor zijn werk dus alleen de 27e kunnen klussen... ga er eigenlijk vanuit dat het niks is deze ronde maar ben er toch weer heel erg mee bezig.... pfff dat wachten duurt zo lang!