NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Julia1979, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    #601 Miekje87, 5 mei 2015
    Laatst bewerkt: 5 mei 2015
    Susanne ik zie ook een heel licht streepje! Ohh spannend!:D
    Krijg ook de kriebels.. maar ik test echt pas zondag!

Wanneer ben je jarig Susanne? Ben zelf 20 mei jarig dus een vervroegd verjaardagskado zou inderdaad leuk zijn! Hihi

2. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susanne ik zie ook een streepje!! Voorzichtig gefeliciteerd 😊

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Gebruik je geen ovulatietesten disneymama? Daardoor weet ik het altijd zeker. Voel het eigenlijk ook wel maar meer voor de zekerheid 😉

Waaaauw ik zie ook wat Susanne, heel licht maar ik zie hem wel. Morgenochtend nog eens testen?!

4. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Nee die heb ik nog nooit gebruikt, maar mocht het nu niet raak zijn dan denk ik er toch wel aan om ze te gebruiken!

5. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw weer een streepje voorzichtig gefeliciteerd Susanne!

Ik heb afgelopen ronde elke keer echt symptomen die naar m'n menstruatie wijzen.. En dat voornamelijk in de laatste week voor noD.. Nu dus niet.. Ergens ook een gevoel dat het zo is.. Word er alleen zo onzeker van.. Mocht het toch niet zo zijn denk ik dat ook maar ga beginnen met temperaturen.. Voor degene die dit al doen, helpt het wat omdat je dan meer inzicht hebt, of blijft het akelige gevoel alsnog?

6. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dan weet je iig precies wanneer je piek is geweest. Je eisprong volgt dat binnen 24 tot 48 uur! Dus dan kun je ook rekening houden met nod! ;)

Heb geen ervaring met tempen dus kan je daarbij niet helpen.. petrsj

7. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Spannend Suzanne!

Temperaturen geeft mij inzicht en rust. Zolang mijn temperatuur hoog blijft, heb ik hoop. Als hij terug daalt, kan ik mij al mentaal voorbereiden op ongesteld worden (werkt beter voor mij dan veel te vroeg testen verslijten of voortdurend naar de wc hollen met de schrik om bloed te zien), met 1 meting per dag weet ik meteen waar ik sta :)

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik ben pas in augustus jarig, dus dat duurt nog ff.

Verder nog nergens last van, afgezien van wat lage rugpijn en soms wat vage hoofdpijn. Dacht ook echt dat ik wel weer negatief zou testen, niet dus :)

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik temp ook en vind dat erg prettig. Het geeft je elke dag iets te doen :) Zo doe ik het:
    Ik begin de dag nadat mijn ongesteldheid is afgelopen..Ik test vaginaal en elke dag om precies dezelfde tijd. Mijn waardes vul ik in in de MamaApps. Daar noteer ik ook de uitslag van ovulatietestjes..wanneer we geklust hebben en hoe mijn cervixslijm is. Ook ik vind het fijn dat je door je tempdaling mentaal je dr al op kunt instellen dat je ongesteld gaat worden. Lijkt allemaal misschien veel werk. Maar ik vind het wel leuk er zo mee bezig te zijn. Ik noteer 8n de app ook of ik iets gevoeld heb op een bepaald moment zodat ik dat later nog eens terug kan lezen.

10. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Goedemorgen, normaal slaap ik heel goed maar sinds paar dgn of laat ik gwn zeggen sinds vandaag.. slapen wilde niet lukken want als ik ga slapen dan als mn ogen dicht is maar niet echt diep slapeb bedoel ik ongeveer dan als mn ogen weer open is dan ben ik gelijk al klaar wakker.. ik bleef naar slaaprust te zoeken tot ik eindelijk in slaap ben gevallen.. MAAR ong anderhalf uur later... was ik met mijn knie die echt heel erg vervelend doet wakker. Mijn knie doet echt raar (ik bedoel niet pijn maar echt irriteren en vervelend echt heel erg vervelend) door mn knie begon ik te irriteren terwijl ik slapen ben maar knie bleef mij te irriteren daarom was ik het zat en wakker geworden.. even plassen en daarna een beetje eten en drinken nu hier lig ik weer terug op bed maar ik weet niet of het mij nog gaat lukken met slapen want mn knie irriteert mij heel erg..

dus ik vroeg me af of hebben jullie dat ook? hoe heet dat soort symptoom? wat kan t oorzaak zijn? pff ik word echt gek van slaapprobleem en nu ook knie vervelend doet... :( ik vind het echt niet meer leuk nu!!!

11. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladylien en Julia! Ik denk dat ik dat ook maar ga doen! Elke ronde denk ik weer, niet te vroeg testen, want dat heeft geen zin.. En die week voor noD word ik helemaal idioot ! Hahaha pffff als ik dag zo lees van jullie dan lijkt me dat voor mijzelf ook beter...

12. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Zo slecht geslapen vannacht... Warm, rusteloze benen, nare buik, pffff!

13. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden :D

14. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    SuzanneO: ik zie hem ook! Misschien eens met ochtendurine testen?

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik en ik zweet m'n bed uit 's nachts...

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Goedemorgen! Mijn temperatuur was nog niet gezakt vanmorgen. Zelfs een beetje gestegen..Dus ik mocht testen van mezelf :) Na 5 minuten zag ik echt zon ielig schijnsel waarvan je tegen jezelf zegt 'die wil je gewoon zien'..Maar nxa 20 minuten was hij zo! Nou heb ik twee keer een biochemische zwangerschap gehad dus spring niet zo snel een gat in de lucht meer met zulke streepjes..maar wie weet loopt ie dit keer weer mooi op :)

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie test Julia!!!
    Ik hoop ook dat ze oplopen!

18. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia, is hij dan wel geldig? Bij mij staat op de verpakking alleen aflezen na 5 minuten. Vandaar...
    Heb zelf ooit een test gedaan (werd de dag erna ongesteld) die na een tijdje ook zo was. Wil je niet depri maken, maar ook niet onterecht hoop geven.

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Kv heeft langer nodig tegenwoordig dan 5 min. ik vin hem zeker positief Julia! Wat spannend!

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik weet t WeFly.. Maar bij mij zijn dr nog nooit streepjes gekomen als ik niet zwanger was. Het kan nog wel steeds een biochemische zwangerschap zijn..maar ook dan duurt het een paar dagen voor ik ongesteld word. Tis gewoon afwachten.

Deel Deze Pagina