Ik had vanmorgen weer licht vaginaal bloedverlies na mijn ontlasting, ik weet het niet meer hoor.. Het stopt wel gelijk weer. En ik had zulke goede hoop..
Petrsj positief zijn en ervan uitgaan dat er geen volgende keer komt Ismi hij loopt mooi op! Julia dat is al een mooie streep , hoeveel dpo ben je?
Vandaag 12dpo Ik wil wel echt met een paar dagen een knaller hebben..anders schrijf ik hem af.. Maar wie weet. Ben ook bezig de zomervakantie te regelen en wil eigenlijk niet weg zijn in de voor mij kritieke periode (11-15wk)..dus tis wel handig dat ik dan weet waar ik aan toe ben.
Julia! Wat goed en je blijft nuchter, haha. Wat is een biochemische zwangerschap? Ismi, die loop heel mooi op! Voor de rest van ons op het wachtbankje: heel veel sterkte, hihi. Ik voel me overigens echt zwanger. Ik kan het niet omschrijven, maar bij mijn vorige zwangerschappen 'wist' ik het voordat ik testte en ik heb dat gevoel nu weer. Ik ben benieuwd, ik ga dit weekend testen.
Bij een biochemische zwangerschap is er wel een bevruchting..maar het geheel niet goed genoeg kwalitatief..Afgekeurd tijdens poging tot innestelen zeg maar. Je maakt dan beetje hcg aan. Hebt een paar dagen lichte testjes die ook weer gaan aflopen. Ik werd beide keren dat ik het had ongeveer 5 dagen overtijd toch nog ongesteld.
Hmm wel lastig dat je lichaam eigenlijk te laat beseft dat het geheel niet kwalitatief genoeg is om door te groeien... Nu zit je nog tot 14w in onzekerheid? Vanaf wanneer kan je dan spreken van een vroege miskraam?
Ik heb net getest en was omo wit. Dus denk dat de krampen van gisteren een voorbode zijn van mn menstruatie.
Jeetje dames en mogen er veel op roze !! Gefeliciteerd allemaal !! Klopt idd bij mij staat het streepje er ook binne de 5 min maar na 10 a 15 min wordt hij nog meer roze . Hier een foto 1 dag voor NOd !
Ik blijf hoop houden. Het is erg verleidelijk morgen al te testen, maar laat ik netjes wachten tot vrijdag met een kruidvat2v5.. Ik bedoel.. het zou namelijk echt kunnen, we hadden gemeenschap in de vruchtbaarste periode en tja... het gebeurt in ene keer, dus ja... Spannend!
Gefeliciteerd aan alle dames met een streepje! Vandaag 7dpo. Vorige ronde mocht ik met 5dpo al op rood. Dus ik hou hoop deze keer!
Wauw Julia, super. Hopelijk deze keer wel een goede zwangerschap hoor! Mijn gevoel zat toch weer goed dames!!!! Zo lief dat jullie meedenken!!!! Zoo blij maar tegelijk ook weer angstig, zal het deze keer wel goed gaan? Ik hoop het zo na 3 keer een vroege mk... Het moet toch een keer goed gaan zou je denken?! Ben nu 1 a 2 dagen voor nod! Uitgaande van een stipt op tijd ei Ik denk zelf 2 dagen voor nod als het er al niet drie zijn maar goed. Eerst maar weer eens wachten of de testen oplopen... Vrijdag doe ik weer een test!
Gefeliciteerd roze dames! Succes voor alle wachtende dames... Disneymama hoeveel dagen voor nod zit je? Kheb nu lichte ongi krampjes maar dan anders, korter maar vaker en normaal heb ik dit echt alleen op de dag dat ik ongesteld word en veel heftiger... zou het...zou het?? Ik hoop het zoooo! Nog steeds warm, steken in borsten en liezen, met vlagen misselijk en ik vind koffie opeens vies! ( had ik bij mk niet) Nog 4 dagen en dan mag ik testen waaahhh
Cdvg wat super meid! Begrijp je spanning maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat deze keer! Gun het je enorm! Xx
Er iswel verschil tussen een biochemische zwangerschap en mijn miskraam van 14weken hoor Daar was iets anders de oorzaak.. En ja als dit al mooi oploopt ga ik minstens tot ik het kindje kan voelen denk ik een hele spannende tijd tegemoet. En ja..zon biochemische zwangwrschap is een foutje van mijn lichaam. Die eitjes hadden gewoon niet bevrucht mogen worden. Moet ik mee leven zei mijn gyn.
Wat een mooie testjes dames! Gefeliciteerd! Ik wacht nog even met een banner en met op roze gaan. Ben nog maar 10 dpo namelijk. Vrijdag wil ik een digitale doen en als die positief is wil ik ook op roze.
Cdvg!! Ik zie nu je testje...wauw meid..wat fijn weer. Hopelijk blijft hij/zij inderdaad dit keer zitten... Rissie ook een toptest!