NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Julia1979, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet precies. Er is van alles gaande.. Had vanmiddag al last van maagzuur, heb behoorlijke zeurende buikpijn en krampen. Voelt niet goed op de een of andere manier. Net of er iets moet 'losbarsten' zeg maar.. Ken dit niet uit m'n vorige zwangerschappen.. Maar dat is ook al wel 6 jaar geleden dus misschien ben ik het vergeten?

2. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Wat een leuke berichtjes! Wel weer veel om te lezen :D
    Hier nog steeds weinig gevoel wat er komen gaat.
    Heb wel af en toe steken op de plek waar de rechter eileider verwijderd is :( geen idee wat dat betekend. Toevallig voelde ik het vanmiddag links.

Ik wacht rustig af tot zondag!

3. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ismi. Vervelend van dat gevoel van je! Hoop dat je er naast zit!! Duim voor je :)

Al 3 echt op roze! Gefeliciteerd! Hoop snel meer...

4. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik heb een voorgevoel dat de ongi eraan komt terwijl ik er zo zeker van was dat ik zwanger zou zijn.. was het maar zondag *zucht* voor de dames op roze gefeliciteerd en de andere wachtenden sterkte en ik zal duimen hoop op veel roze deze lijst...

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Proficiat dames, wat leuk dat roze in de lijst! Hopelijk snel nog meer! Ismi wat vervelend dat je dit gevoel hebt, ik hoop voor je dat het gewoon vervelende zwangerschapskwaaltjes zijn, maagzuur valt daar wel onder en kramp kan ook erbij horen maar wij voelen natuurlijk niet wat jij voelt en jij kent je eigen lichaam het beste.... duim voor je!

Zelf twijfel ik nu echt of ik niet twee dagen eerder zou testen, ik merk zoveel en ik wil gewoon zekerheid .... pfff vrijdag ben ik 13 dpo wat zouden jullie doen? :D

6. ShortyTaghi

2 mei 2015
    12
    0
    0
    @miekje87 ; ik zelf zou op nod testen,

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahah nouja, ik begon op 9dpo al dus ik zou zeggen doen!

8. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Miekje, ik ga ook op vrijdag testen. Kom op, gewoon doen! :D

9. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker testen miekje!! En anders zondag nog eens

10. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend getest en hij was omo wit! Dag 26 van m'n cyclus en 14 dpo. Hoewel mijn urine niet van een hele nacht was...

Ik weet het ondertussen niet meer en wacht gewoon af. :)

11. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel leuk om te lezen dat veel op roze dreigen te gaan. Ismi, je gevoel zegt vaak een hoop maar blijf positief!

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ismi wat vervelend meid!!! Ik hoop dat je er naast zit! Mijn gevoel zit vaak wel goed maar hopelijk voel jij dit dan niet zo goed aan... Ik duim voor je!!

Mooie cb test rissie! Super!!!!

Miekje, ik zeg natuurlijk vrijdag!! Ik kon na mijn gevoel mij ook niet meer inhouden. De dag lijkt wel ineens veel langer te duren omdat ik bang ben voor wat komen gaat.. Alleen daarom zou ik zeggen, wacht nog even ;) maar anders... Doen!!!

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje cdvg!!
    Idd miekje ik zou ook testen, maar idd voor je nod is wel onzeker.
    Ik had ook echt ineens die drang van ga het nu doen ook krijg de ,,,,,:$
    Hihi
    En hij was positief terwijl ik eigenlijk niet echt iets voelde ,alleen groter borsten had .
    Ben nog wel onzeker omdat morgen me nod is , hopenlijk geen rood en hoop ook niet of iets bruins ofzo, vind dat maar eng, blij als het weekend is.

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik voel verder ook niet veel, dus dat wil denk ik niet echt wat zeggen. Ik had werkelijk gewoon een negatieve test gewacht, maar onverwachts toch een streepje :) Tuurlijk zijn de komende dagen heel spannend, maar met negatief denken bereik je ook niks.

Maar als je het mij vraagt had ik op 13 dpo al lang en breed getest, maar ik heb dan ook geen geduld :D

15. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi roze !!! :):) gefeliciteerd ladies!
    Ismi: ik hoop dat dit gewoon er bij hoort en dat je nare gevoel snel overgaat in een fijn gevoel!!

Positief blijven is zeker belangrijk en doe ook m'n uiterste best ervoor ! Gelukkig veel afleiding op het moment en dat scheelt me ook! Vanochtend toch getest, maar was Omo wit.. Das dan toch weer zuur, maar we zijn er nog niet.. Voelt allemaal best gek, heb namelijk normaal gesproken vrij duidelijke symptomen in de laatste week van m'n cyclus, dat m'n ongi er aan komt.. die zijn er alleen nu totaal niet, verward me wel hoor ! Haha pff je hebt wat te verduren met je lichaam zeg!! Haha

16. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Net nog even een testje gedaan, maar ik ben denk ik toch een avondtester ;)

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooi suus!!! Haha leuk hè testen! Leuk om te zien dat ze ook oplopen.
    Ook al vind ik het soms eng en ben ik bang dat hij ineens weg is of lichter is.
    Doe vrijdag nog een kruitvat en maandag dan zijn ze op! En ik denk dat ik misschien volgende week nog een cb doe. Maar aan de ene kant ook wel weer eng als hij niet oploopt of er staat ineens niet zwanger !! Vind het gewoon allemaal wel erg spannend !

18. Soulva

Soulva Lid

5 mei 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo
    Nieuw hier, ook spannende week tegemoet.
    Nod 11 mei! Voel nu nog echt niets. Ook niet om ongesteld te worden.Ook niet tijdens eisprong.
    Wel 3 pukkels rijker das dan niet zo
    positief!

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Helaas vanmorgen maar superlicht tuurstreepje getest.. Of t moet nog duidelijk worden na drogen..maar ik heb dr geen goed gevoel bij. Ben in gedachten al weer met de volgende ronde bezig.. Temperatuur nog wel hoog..maar ja.,
    maar ik had met mezelf afgesproken dat ik zonder knaller wel realistisch zou blijven..dus dat doe ik.

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik lig nog in bed. Morgen is testdag. Zal ik het nu wel of niet doen...?? Ik heb n kv2v5....

Deel Deze Pagina