Miekje, ik zie hem ook hoor. Wat spannend. Ook die van jou zie ik veldmuisje. Hopelijk loopt deze mooi op.. Wat balen zeg Petrsj, knuffel voor jou!! Hier voel ik mij ook flut. Heb niet het idee dat de test veel Donkerder is dan eergisteren... Zal het dan nooit goed gaan???? Ik wordt hier zo moedeloos van, gaat het nu weer mis, is de test morgen wel donderker, hoelang moet ik nog doortesten, wat een stress direct weer. Ik had zo gehoopt op een overduidelijk donkerdere streep maar helaas, het verschil is minimaal... Foto uploaden lukt om een of andere reden niet, probeer het straks wel even nog een keer...
Wat spannend Miekje en veldmuisje! En jammer Petrsj! Snel veel geluk voor jou! Ik heb vandaag mijn nod en heb mixt gevoelens... Maar ik durf niet te testen, geloof gewoon niet dat het kan... Rond mijn ei maar 1 keer gezellig gehad zonder einde, dus dan heb je het alleen over "voorvocht".... Dat kan toch gewoon niet? Voel me beetje lam zeg maar, af en toe krampjes, dan denk ik, daar komt het... maar nog steeds niks... Zoveel roze al op de lijst, misschien dat mijn lichaam/ geest me daarom misleidt ofzo
de eerste week op het wachtbankje zit erop, zonder er hysterisch mee bezig te zijn geweest, wel elke dag een beetje meegelezen hier... Gisteravond gekke steekjes in mijn buik en vanochtend een flink gespannen rechter borst. dus nu begint het weer, dat ik er de hele tijd aan denk! de afgelopen dagen was ik bijzonder onhandig, liet echt van alles uit mijn handen vallen enzo, maar goed, we zullen het zien! wat een spanning, daar gaan we weer! iedereen op roze gefeliciteerd! Ik snap dat het zien van te langzaa oplopende streepjes tergend is, maar ik verheug me zo op een teken van mijn lichaam dat het in iedergeval kan! sterkte voor iedereen die weer op rood gaat.
Gefeliciteerd miekje en veldmuis!! Hopenlijk een mooie plak beeb. En dat de testjes mooi op mogen lopen. Petrsj: jeetje balen zeg!!! Cdvg: ojeej ik hoop voor je dat hij toch donkerder is en wel op gaat lopen meid!!
Ik word echt blij ervan dat jullie hem allemaal zien! Cdvg jij had vorige keer echt een duidelijke test, had je dat de andere keren ook? Wordt hij wel bij iedereen knal? Volgens mijn vk hoeft hij niet te knallen, streep is streep, maar als hij echt lichter wordt is het een ander verhaal denk ik. Wat rot die onzekerheid, duim voor je dat alles goed gaat gun het je echt enorm xx Nijntje, alles kan maargoed afwachten dus... dames succes allemaal liefs mij
Gefeliciteerd alvast voor de tuurtesters en balen voor de meiden op rood. Oh ik heb de hele nacht zo slecht geslapen, heel veel gedroomd over positieve testen en moest weer plassen vannacht en dat terwijl ik bewust gisteravond weinig gedronken had. Heb nog niet getest want heb geen testen in huis maar we gaan vanavond uiteten met vrienden gaat wel opvallen als ik geen wijntje drink (want zou ik normaal gesproken wel doen) maar kijken hoe ik dat ga oplossen. Vanmiddag maar een test gaan halen bij de kV dan kan ik morgen tenminste wel gaan testen. Ja of misschien toch ermee wachten tot zondag.
Balen meiden op rood!! @Miekje en en veldmuisje: Das mooi streepje. Nu mooi gaan oplopen @petrsj. Wat balen meid! Das wel erg verdrietig... Knuffel! @cdvg. Hoop dat het wel meevalt. Probeer je zo nog een foto te uploaden?
Ik word vandaag nog niet ongesteld maar wel menstruatiekramp en rugpijn. Dus morgen is mijn laatste kans dan zondagochtend ga ik echt testen.
@jongemama ik had je ook nog niet op rood gezet.. Er is nog hoop dus! @cdvg: ben benieuwd naar de foto.. Die van mij is ook nog niet knal hoor...
Test loopt niet af maar ook niet op... Symptomen zijn er nog wel. Maar vorige keren heb ik mijzelf wel een beetje gek gemaakt met hoop.. Ik wil niet weer zo'n enorme teleurstelling verwerken... Hieronder de twee testen met een verschil van 48 uur..
Zwangere dames... hebben jullie ook nog wel last van krampachtig gevoel in de onderbuik... of is dat overduidelijk een ongi-kenmerk?
@cdvg: Ik vind de 2e wel iets donkerder dan de bovenste Ik begin hier toch wel redelijk onzeker te worden gisterenochtend verloor ik wat bruine afscheiding, een heel klein beetje maar...en nu bijna geen afscheiding meer. *Misselijk *Buikkrampjes *Vaker plassen *Vaak duizelingen *Vermoeider *Heel snel warm als ik even bezig ben *Af en toe dat toeschiet gevoel in mijn borsten *Af en toe gloeiende borsten, alsof ze heel warm worden Op de 6e testte ik negatief dus had de hoop al iets wat opgegeven maar begin nu weer te twijfelen, herken wel dingen uit mijn 2 andere zwangerschappen maar ben bang dat ik mezelf gek maak! Wat kan je jezelf toch gek maken he! Bij mijn zoontje had ik 6 dagen voor mijn nod een beetje bloed en testte ik 3 dagen na dat bloed positief. Nu ben ik ontzettend aan het twijfelen wanneer ik moet testen, misschien is mijn eisprong later geweest (ik temp of test de eisprong niet maar ga gewoon van het gemiddelde uit) maar dat betekend dat ik dan misschien nu nog wel negatief zal testen en mezelf weer helemaal gek maak hahaha Zucht...what to do??
@nijntje84: Dit heb ik bij mijn 2 kids wel zo gehad...zeurderige krampjes, niet pijnlijk maar wel voelbaar.
Nijntje: ja ik ben 2 dagen overtijd en nog steeds af en toe krampjes,gister avond echt het idee ongie te worden! Cvgd: test zijn idd bijna het zelfde , toch denk ik dat deze van vandaag ietsjes donkerder is ! Ik hoop voor je dat hij alsnog oploopt meid!! Ik had gister ok 2 gelijke testjes . Maar ik had er geen dag tussen gelaten. Ik wil morgen pas weer testen, maar ben ook bang dat hij weer gelijk is .
Ik ben toch bang dat het niets is. Net bij HA geweest, die verwacht er niet veel van. Adviseert over twee weken nog eens te testen. Net even getest en niks te zien. Hmmm... Beetje verdrietig nu..
Ik lees eigenlijk mee in de nod groep van 15 t/m 21 mei. Nu heb ik een vraagje waarbij iemand van jullie groep misschien ervaring mee heeft. Ik heb half april een vroege miskraam bij precies 6 weken gehad. Nu is mijn cyclus normaal 24-25 dagen dus zou ik vanaf vandaag ongesteld kunnen worden. Mijn hcg was 61(kwam van 660) de week na de miskraam Dus denk dat mijn eisprong later is. Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Wil niet te vroeg testen omdat natuurlijk voor NOD nog redelijk wat kans bestaat dat t misgaat (geloof zon 60 procent van de bevruchte eicellen). Vorige keer 5d na NOD getest met knaltest echter ging dat toen mis. Meiden op roze gefeliciteerd! Leuk om zoveel roze te zien in jullie groep. En miekje en veldmuisje ik zie de streep ook , hopen dat hij mooi oploopt.