Ik verlies sinds vanmiddag bruin bloed, wel minimaal. Soms is dit het begin van de ongi, dus ik wacht het weer even af....
Spannend dames, ik gun jullie allemaal twee roze streepjes en een mooi wondertje in jullie buik wat uitgroeit tot een gezond kindje. Ik merk aan mezelf dat ik pas echt kan gaan genieten als de echo dadelijk goed is. Die test is heel mooi maar ik wil gewoon zien dat het goed zit en dat het hartje tegen die tijd klopt enz. Zo spannend... ik ga morgen de vk bellen. Vorige keer hing ik huilend aan de telefoon, deze keer heel blij .Hebben jullie dit al geregeld of niet?
Balen dames op Rood!!! Hopelijk snel goed nieuws... Wat een leuk idee Ray!! Miekje ik doe helemaal niets deze keer, geen mvm, geen vk, geen cadeautjes. Helemaal niets. Ik heb eerst 28 mei een echo in het ziekenhuis bij de gyn en als dat goed zit, ga ik de rest regelen... Ben zo bang dat het weer mis gaat en dan moet ik dat allemaal weer aanzien, afbellen, etc.. Vond ik vorige keren heel moeilijk. Hopelijk mag jij ook snel terecht..
Ik ben van plan pas maandag de verloskundige te bellen, deze week alles even laten bezinken MvM ga ik me zo voor aanmelden via de webpagina. Spannend allemaal en alles is zo nieuw voor me De huisarts heb ik overigens al wel gebeld om ons af te melden voor het semenonderzoek. De assistente was helemaal blij voor ons, erg leuk
Wauw! Ik zit niet op deze lijst naar 1tje verder... maar wat zijn er veel op roze hier!!! Geef de hcg maar door naar de volgende lijst!! Gefeliciteerd zwangere dames! Dames op rood knufff
Nee ik doe ook niets tot de echo, maar bij mijn vkpraktijk hebben ze een echo apparaat. Dus kennismakingsgesprek en echo is allebei hopelijk in week 7 en als dat er goed uit ziet ga ik proberen te genieten en regel ik mvm en vertel ik t ook mijn ouders en schoonouders. Wil niet dat zij nu ook in de stress zitten, ik wil dat ze kunnen genieten dalijk. Wat bedoel je met kadootjes cdvg voor de baby of om het nieuws te brengen? Dames op rood wat rot, hoop dat de volgende ronde voor jullie goed uitpakt xxx
Ik denk dat ik ook pas kan genieten als ik de echo zie,ik heb de echo 29 mei. Ik had de vk al wel gebeld ivm met medicijne gebruik die ik gelukkig kan blijven slikken. Voel me zelf het ene moment echt zwanger en het andere moment niet??? Vind het ook heel vreemd dat ik die warmer opvliegers niet meer heb. Bij jullie nog wel steeds de opvliegers??? Ik heb nog Wel met vlagen moe duizelig en zere opgeblazen borsten.ben zo bang dat de sympthomen gaan verwijden en dat het straks over is . Lees veel te veel op internet en maak me zelf bang.
Meis je moet echt stoppen met lezen weet dat het moeilijk is maar je moet een grens voor jezelf stellen. Ik zit ook constant te lezen en heb nu ook die grens gesteld omdat meestal als je ergens op zoekt je de slechte verhalen naar voren krijgt. Simpelweg omdat de positieve mensen niks te zeuren hebben dus ook niet het opschrijven qua symptomen etc. Mijn borsten stopte ook ineens met pijn doen gister en vandaag doen ze weer pijn. Die opvliegers heb ik vandaag ook niet gehAd maar daarentegen weer wel erg misselijk en moe. Knuf kom op!
Ik geef hem door ook aan jullie. Gun het je zo loeihard dat weet je. En ik vind het al niet leuk dat wij niet meer op dezelfde lijst staan dus moet verandering in.❤️
Ik heb eigenlijk nergens echt last van. Af en toe nog warm en soms wat lage rugpijn. Hopelijk blijft dit zo!
Ik weet het dat ik niet zo moet stressen ,dat is namenlijk helemaal niet goed.moet ook niet meer op internet gaan lezen! Kan zijn dat me lichaam vorige week veel hcg aangemaakt heeft en daardoor veel last van kwaaltjes had, wat misschien nu even wat rustiger is en straks misschien wel weer terug komt. Ik de stress kip!!! Haha
Ja ik had een cadeautje voor mijn vriend gekocht vorige keer.. Ik ben blij dat mijn gyn direct een afspraak gemaakt heeft voor mij bij haar, ik voel mij erg op mijn gemak bij haar en vind het ook fijn dat het in het ziekenhuis is... Ben er nu al zo vaak geweest dat een positieve ervaring ook wel fijn zou zijn. Ik ben ook bang dat mijn kwaaltjes ineens stoppen. Bij de miskramen ging dit ook zo. Maar het kan ook gewoon een dagje minder zijn, dit weet ik!! Maar toch als je eenmaal een mk hebt gehad ben je gewoon niet meer onbezorgd zwanger zo aan het begin iig vind ik helaas.. Ik heb het de ouders en broer en zus wel verteld. Die hebben ons ook die keren gesteund dus heb dit nu weer verteld. Toch voelt dit spannend!! Hopelijk blijft alles goed gaan!!! Logan, wat ontzettend balen zeg!! We sturen het roze door naar jou en Kamagon hayden!!!
Ik snap je helemaal hoor eerste wat ik doe als ik wakker word is naar kwaaltjes zoeken. Ik vind vooral het feit eng dat ik vandaag of morgen mijn NOD heb. Ik hoop dat dalijk het streepje even wat beter is met testen.
NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (13) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje - ik ben in ieder geval niet zwanger... Chats, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jongemama1, 23 jaar, 7de ronde, 3de kindje Wefly, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Gabriela20, 21 jaar, 3de ronde na mk , 1ste kindje 09. (6) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje Chupa, 33 jaar, 1ste ronde, 3de kindje 10. (11) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje linda109, 29jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Luna26, 31 jaar, ronde 5, 3de kindje * Amertje, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje 11. (5) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 2013mama, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 3e ronde, 1e kindje 12. (5) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Shortytaghi, 21 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 13. (6) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Boefje2012, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde (veel), 4e kindje Miley1, 21 jaar, ronde 1, 1ste kindje 14. (9) Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Lucy16, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Hummeltje1, 31 jaar, 10de ronde, 2de kindje Datumloos: Ray, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje Totaal: (56) Zwanger (17), Ongesteld (21), MMM (5), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiĆ«ren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Heel herkenbaar maak me ook snel zorgen maar had ik voor de mk ook al juist door zoveel te lezen inderdaad. Ik let ook erg op symptomen, ik voel alles nog maar kreeg meer/vaker die ongi buikpijn ( waarschijnlijk gewoon de baarmoeder die groeit maar door de mk schrik ik hier toch steeds van) verder heb ik geen opvliegers maar wel gewoon heel vaak warm, snachts echt heet zelfs. En de borsten geven me het meeste vertrouwen dat het goed zit. Lieverds ik hoop dat we allemaal een mooi plakbabytje hebben Logan balen meid.... Ik stuur ook roze door naar de volgende lijst!
Trouwens Cdvg heb je het je vriend nog niet verteld dan? Ik heb de testen samen met hem gedaan... wilde hij graag en ik ook eigenlijk