Nieuwe zwangere meiden gefeliciteerd !! Top!!! All hell broke loose hier vanochtend pfff mja blij dat het dan toch maar komt ipv al die onzekerheid ! Meiden heel veel succes de komende 9 maanden en geniet er vooral van! Meiden op rood ! Keep faith zoals deze lijst bewijst het kan allemaal
Nog niet ongesteld geworden vandaag, ik heb eergisteren een preditor early test gedaan met middagurine, maar die was negatief... We wachten het rustig af...
NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (13) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje - ik ben in ieder geval niet zwanger... Chats, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jongemama1, 23 jaar, 7de ronde, 3de kindje Wefly, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Gabriela20, 21 jaar, 3de ronde na mk , 1ste kindje 09. (6) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje Chupa, 33 jaar, 1ste ronde, 3de kindje 10. (11) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje linda109, 29jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Luna26, 31 jaar, ronde 5, 3de kindje * Amertje, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Norki maki, 29 jaar, ?e ronde, 1e kindje 11. (5) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 2013mama, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 3e ronde, 1e kindje 12. (5) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Shortytaghi, 21 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje 13. (6) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Boefje2012, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde (veel), 4e kindje Miley1, 21 jaar, ronde 1, 1ste kindje 14. (9) Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Lucy16, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Hummeltje1, 31 jaar, 10de ronde, 2de kindje Datumloos: Ray, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje Totaal: (57) Zwanger (18), Ongesteld (23), MMM (5), Negatieve Test (8), Twijfel-/Tuurtest (1) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Wat een boel zwangeren deze maand! Gefeliciteerd! Ik ben deze maand gaan tempen en ben nu nog steeds bezig met het vinden van mijn ei ipv mijn NOD morgen... FF heeft hem nog niet gevonden. Wel mooi slijm gehad tussen cyclusdag 12 2n 21, maar geen echte stijging in temp. Hele maand tussen de 35.9 (laagste temp) en 36.4 (hoogste temp) en nu al 4 dagen op rij op 36.4, terwijl hij heel erg op en neer ging. Of er dus een ei is geweest of ik hem niet heb gevonden, geen idee. Het maakt wel dat ik dus mijn hele NOD niet geloof. Wel wat last van hoofdpijntjes wat ik normaal niet heb, maar verder ook geen symptomen. Zit nu in ronde 9 voor ons eerste kindje, 28 jaar...
Wuhahaha jawel hoor! Dir zou ik nooit zonder hem doen!!! Vorige keer had ik gewoon een kleinigheidje gekocht na de positieve test!!
Owhh hahah ik dacht al! Vind het ook fijn om samen te doen maar je leest ook vaak dat vrouwen hun vriend/man ermee willen verrassen vandaar Hummeltje proficiat! Norki Maki en Nine proficiat Dikke knuffel voor iedereen
Mijn vriend is heel erg nuchter er in. Ik had hem gewoon ern Appje gestuurd met de test en hij zegt zooohoooo die is duidelijk!!!! Ik kom er nu net achter dat hij naar de controle streep keek haha. Bij hem heeft het altijd een paar dagen bezinking nodig allemaal.
Ik kwam even spieken in deze lijst en wat zijn hier veel zwangeren! Alle zwangere dames: gefeliciteerd en een fijne, gezonde zwangerschap toegewenst! Voor de dames op rood: hopelijk kleuren jullie de volgende NOD-lijsten mooi roze!
Hahah lady twilight, de controle streep is inderdaad mooi Meiden ik heb net met de vk gebeld, ze schatte dat ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben, mag woensdag 7 juni (ben dan 7w en 2 d) komen voor de echo.... zooo spannend! Probeer gewoon positief te denken dat deze keer alles goed is
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en @miekje 7 juni is op een zondag want ik ga naar de vk op donderdag 4 juni vandaar dat ik dacht woensdag 7 juni huh...
Pff begin me alweer zorgen te maken, voel nu al zeker 3 uur continue zeurende ongi buikpijn ( wel lichter). Koppel dit automatisch aan de miskraam, al voelde dat totaal anders. Dit zijn geen krampen maar meer een zeurend gevoel. Zou het de groei van de baarmoeder zijn? Herkennen jullie dit gevoel?
Ik heb dat nu ook miekje, alleen heb ik vorig jaar die operatie gehad aan de baarmoedermond, dus denk dat het bij mij daar weg komt... Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat trouwens ook wel, net als bandenpijn... had ik ook al heel snel!
Heb ik ook hoor miekje. Is heel irritant maar het hoort er wel bij. Je baarmoeder is nu al wel flink bezig en dat merk je ook. Maak je geen zorgen hoor.
Oh man ik word zo gelukkig van je berichtje 😂 sorry 😂 Ik zit nu al de hele avond met een zeurend brandend gevoel in mijn buik en ik was dus stront benauwd. Maar ben halleluja niet de enige. Pffff was ook zo bang
Hahaha lady twilight moet lachen om je reactie Maar het lucht op als je hoort dat meerdere vrouwen dit hebben. Super bedankt voor jullie reacties ik ben weer wat opgelucht
Hahaha lady twilight moet lachen om je reactie Maar het lucht op als je hoort dat meerdere vrouwen dit hebben. Super bedankt voor jullie reacties ik ben weer wat opgelucht