Ik ga maandag nog 1 test doen als ik dan nog niet ongesteld ben, geeft die dan nog negatief aan dan gang de ha bellen! Duurt mij te lang allemaal!
Aan alle zwangeren, ik hoop op een topzwangerschap voor jullie allemaal! boefje en disneymama, ik hoop op roze voor jullie!
Balen potato! Ik vrees dat testen overbodig wordt, kon niet op het juiste moment tempen, maar had een lage temp, dus ga uit van het ergste. Ik wacht nog even af, dus denk niet dat ik morgen hoef te testen of dat durf.
Thanks potato! Ik hoop voor iedereen die roze is een mooie januari baby en alle rode dames mooie februari baby's ! Ik heb nu in ene allemaal krampen in mn buik en steken in mn rug. Soort van menstruatie achting dus denk dat het wel zal loskomen vandaag of morgen!
Hallo dames Ik kom me toch weer even melden. Ging ik er helemaal vanuit dat het deze maand weer niet gelukt was, begint nu toch een klein beetje de twijfel toe te slaan. Mijn nod was 14 mei. Ik heb 12 mei getest en deze was super wit. Daarom ging ik ervan uit dat het weer niet gelukt was. Had ook al een aantal dagen last van een zeurderig gevoel, dus dacht het zal vandaag of morgen wel komen. Tot mijn grote verbazing gisteren nog geen menstruatie, dus ik er weer een test tegen aan gegooid (kv 2 v 5). In eerste instantie niks te zien, maar lees heel vaak hier dat het na iets langere tijd wel eens zo kan zijn. Ik ben gaan douchen en na het douchen keek ik nog een keer. heel in de verte zag ik een streepje. Uiteraard mijn vriend erbij geroepen en alleen maar gevraagd of hij iets zag. Ook hij zag een licht streepje. Dit was ongeveer na een min of 20/25. Ik gelijk naar de drogist en nog wat testen erbij gekocht. Heb nog twee testen gedaan, maar niet met de ochtend urine. Hier was helemaal niks op te zien. Heb dus ook de gedaande testen weg gegooid met het idee we zien het wel. Als ik zondag (morgen) nog niet ongesteld ben doe ik wel weer een testje. Tot op heden nog geen menstruatie te bekennen dus. Dus morgen wagen we er weer een testje tegen aan, in de hoop weer een streepje te zien, maar nu een iets duidelijker streepje. Alle andere testers succes morgen ........
Goede morgen. Vanmorgen om 6 uur weer een test gedaan, maar jammer genoeg helemaal wit ( ook nu nog). Echt jammer dit. Ga er nu ook vanuit dat het echt niet zo is. Zit vandaag op cd 31, heb 1 keer eerder een cyclus van deze lengte gehad dus hoop dat het vandaag ook gelijk doorbreekt. Mocht het zo zijn meldt ik me weer even . Bedankt voor het duimen in ieder geval
Jeetje wat spannend zeg hummeltje, jammer dat hij toch wit is zeg!!! Hopenlijk dan toch maar snel ongesteld en door naar het volgende rondje. Het is niet leuk als je en niet ongesteld bent en ook een wite test hebt !
Ohh wat spannend Hummeltje, wat ontzettend jammer en rot dat hij toch weer wit is. Dikke knuffel voor jou. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid want dit is ook niks Duim alvast voor in de volgende ronde liefs mij
Hier helaas vroege miskraam. Gisteravond eerst paar vegen roze en daarna wat rood. En nu is het alsof ik ongesteld ben geworden. Baal echt flink!
Dankjewel meiden. Echt ontzettend balen. Ik kreeg gisteren toch een stille hoop maar helaas. Nu maar hopen dat het vandaag nog komt. En indd op naar de volgende ronde. @boefje. Wat ontzettend balen meis. Sterkte