Jeetje wat een droevig bericht van je boefje. Heel veel sterkte. Nu durf ik het bijna niet te vertellen, maar net getest met clear blue en het gaf al binnen de 3 minuten een + zo blij, hopelijk blijft deze kleine wonder wel bij ons!!!
Gefeliciteerd linnied!! Ik ga morgen nog maar een testje doen als ik vandaag nog niet ongesteld ben geworden. Elke keer wel krampjes enzo dus denk nu komt t en dan ga ik naar de wc en gebeurt het niet!
♥NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (13) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje - ik ben in ieder geval niet zwanger... Chats, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jongemama1, 23 jaar, 7e ronde, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Gabriela20, 21 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje 09. (6) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje Chupa, 33 jaar, 1ste ronde, 3de kindje 10. (11) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje linda109, 29jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Luna26, 31 jaar, ronde 5, 3de kindje * Amertje, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Norki maki, 29 jaar, ?e ronde, 1e kindje 11. (5) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 2013mama, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 3e ronde, 1e kindje 12. (6) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Shortytaghi, 21 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Linnied, 33 Jaar, 6e ronde, 2e kindje 13. (6) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Boefje2012, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde (veel), 4e kindje Miley1, 21 jaar, ronde 1, 1ste kindje 14. (9) Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Lucy16, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Hummeltje1, 31 jaar, 10de ronde, 2de kindje Datumloos: Ray, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje Totaal: (58) Zwanger (20), Ongesteld (31), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Tot op heden nog steeds geen menstruatie grrrrrrr :x echt frustrerend dit zeg. Morgen cyclus dag 32, de langste tot nu toe. Echt vervelend dat er geen pijl op te trekken is. Toen wij voor de eerste gingen had ik een constante cyclus van 28 dagen. Hoop zo dat het doorzet, en anders dinsdag maar weer een testje wagen
Ik snap je helemaal! Heb altijd een cyclus van 29 dagen gehad, maar na de geboorte van mn dochter aan de prikpil begonnen en toen mei vorig jaar gestopt (moest toen een nieuwe halen, maar niet gedaan). Werd pas 2 november voor t eerst weer ongesteld en toen ook 32 dagen en toen weer 29, toen zwanger en de mk en daarna 40 dagen en nu zit ik ook alweer op dag 37!! Nog geen bloed te bekennen! Morgen doe ik nog 1 test, heb nog een cb liggen, mocht die negatief zijn wil ik toch de ha bellen!
Jeetje jij ook al, lekker frustrerend he. Wanneer dacht je dat jou nod was? Hoop voor je dat je morgen positief test. Weet wel dat als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en ook weer negatief test ik ook de huisarts gaat bellen.
Maandag was mn nod! Dat was dan 30 dagen het gemiddelde genomen van voor de mk. Maar ondertussen 2 omowitte testen en nog geen bloed. Dus het kan ook later zijn geweest, maar wanneer dan dst weet ik niet!! Daar word ik wel erg kriegelig van! Ik wil of ongesteld worden of zwanger zijn! Ben er nu wel klaar mee, wachtbankje van 3 weken is mij iets te lang ! Wanneer was jou nod?
Ooh nog meer dames een langere cyclus! Dag 32 nu op een gemiddelde van 28 dagen. Vanmorgen een kapotte test, dus ga gewoon voor woensdag testdag! Mits en tenzij...
Och boefje, wat naar om te lezen zeg!!! Sterkte meid en een dikke knuffel!! Disneymama en hummeltje, vervelend dat het o lang duurt he, dat wachten is al killing en als je dan ook nog langer moet wachten dan de rest... Frustrerend!! Hopelijk snel een (goede) uitkomst... Linnied, gefeliciteerd! Super leuk!!
Ja kan je wel zeggen! Nu weer geen bloed, maar cb geeft toch echt duidelijk aan niet zwanger . Ik had nog een klein hoopje, want had al een week niet getest, maar die is ook verdwenen! Laat die rode duivels maar Komen, ben er zooooo klaar mee!!
Ja he julias! Heb nu de ha maar gebeld, kan alleen pas donderdag terecht, maar ik ga het zowiezo aankaarten mocht ik dan al ongesteld zijn (ik hoop t maar, want anders is t langer dan na mn mk!!).
In ieder geval staat de afspraak! Hoop dat de ha je kan helpen. Bij mij was de assistente absoluut niet behulpzaam toen ik 2 weken overtijd was. Haar verwijt ik nog steeds dat ze een verkeerde afspraak heeft gemaakt zodat ik niet kon gaan. Ze vond het zo'n onzin dat ik denk dat ze het expres heeft gedaan. De eerste assistente zei dat ik het nog even aan kon kijken toen ik een week overtijd was en nog een testje kon wagen over een aantal dagen en dan een afspraak te maken. En dan krijg je vervolgens zo'n zuurpruim aan de lijn In jou geval zal het vast anders zijn door je mk. Hoop iig dat ze je serieus nemen en je vooruit kunt daarna!