Haii cdvg ik herken het enigszins. Stond er toen ik net zwanger was veel relaxter in maar toen de eerste buikkrampjes kwamen had ik alweer paniek... ohnee het zal toch niet weer...... maar het hoort erbij die krampjes dat is zo eng! Heb jij dat ook? Of afscheiding wat je zo voelt lopen ben ik bang dat het bloed is! Toch probeer ik wel te genieten en is mijn gevoel veel beter.. maar blijft spannend. 28 mei is al snel. Ik ga keihard duimen voor je!! Ik mag 3 juni ook vrij snel al. We houden ons op de hoogte! Dikke knuff mij
Ooh gelukkig mag jij ook al snel heen.. alhoewel snel??? In mijn ogen duurt het tot op dit moment al maanden in plaats van twee week haha!! Ik duim uiteraard ook erg hard voor jou meid.... Ja hier ook dat afscheiding gedoe Snel naar de wc om te kijken of het bloed is maar dan is het inderdaad gewoon afscheiding Ik durf niet te genieten of te vertrouwen, ben bang dat op het moment dat ik dit doe, het dan mis gaat. Stom ik weet het, maar goed.. Jij schrijft toch mee in nod clubje gaat verder? Daar lees ik ook mee dus dan houden wij elkaar daar op de hoogte
Ja duurt ook lang, opeens duren twee weken heeeel lang! Ja.. hoop dat je snel mee kunt schrijven daar en dat we allebei met nog vele andere meiden van deze nod groep 9 maanden mee mogen schrijven tot we het wondertje gezond en wel in onze armen mogen houden xxx
Dankjewel meiden. We gaan er voor, op naar ronde 11. De ovulatie testen heb ik vanavond weer besteld en hopelijk voor de laatste keer. Alle zwangere dames heel veel succes in jullie zwangerschap en alle dames op rood misschien tot in de volgende nod topic
Goedemorgen allemaal! Aller eerst wil ik de zwanger onder ons van harte feliciteren! Probeer ervan te genieten en hopen dat snel de 13 weken om zijn! Hier nog steeds geen positieve testen helaas Wel heeeeeel veel doorzichtig slijm.. Zoveel dat het er op de wc gewoon uitloopt (sorry!!) Het lijkt haast wel of mn ei heel laat is voor het eerst Had wel al meer afscheiding dan normaal maar dit slaat alles haha.. Tot er geen bloed is hoop ik toch echt op een zwangerschap ookal wil ik mezelf er niet gek mee maken.. Bij m'n vorige zwangerschap niks van meegekregen dus heb geen idee of ik dat toen ook had. Iemand ervaring mee? Denken jullie dat ik nog kans maak of was t een late ei? Groetjes!
Ik had vorige week maandag al de rooie duiveltjes moeten hebben dus zit al na mn nod Hoe was dat na jou nod?
Nou idd Sanne !! Zwangere hebben ook een wachtbankje haha . Leef erg na volgende week vrijdag de 7e weken echo!! Dan naar de volgende en hoop dat het snel 12 weken is ,dan is het onzekere weg en kunnen we het aan iedereen vertellen!! Vast dan leven we weer naar het volgende moment! Net blijft spannend! Mamskie: welke cd zit je nu dan??
@rissie10 cd 40 alweer... Heb altijd een regelmatige cyclus van 29 dagen... Dit is ronde 10 dus ontpillen kan het niet zijn haha Ga maandag pas weer testen en als die weer negatief is en ik ben nog niet ongesteld dan zal ik dinsdag een afspraak maken bij de huisarts voor eventueel een bloedtest ofzo... Ik word er nu zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van Wil het niet m'n hele leven laten beheersen maar elk toilet bezoek ben ik er toch wel mee bezig... Ik kan ook niet zeggen dat ik over duidelijke symptomen heb of iets... Eigenlijk kan ik veel dingen wel zelf verklaren maar toch hou ik wel een beetje hoop... Het enige wat ik niet kan verklaren is het slijm waar ik momenteel veel 'last' van heb. Of dit moet door een late eisprong komen.... Dan valt het dus wel weer te verklaren
Mamskie, ik zit in het zelfde schuitje. CD 36 vandaag van de normaal rond de 28. Heb één keer eerder de 40 mogen halen, maar dit wordt dus de 2e uitspringer. Ik ben zo blij dat ik deze maand ben gaan temperaturen om in de gaten te houden hoe mijn cyclus er voor staat! Hierdoor worden de wc bezoeken ook minder spannend Hoop op snelle duidelijkheid voor jou!
Jeetje Julias! Dan zal je ook wel in spanning hebben gezeten! Begrijp ik het goed dat je nu wel weet dat je eisprong laat is? Bekijk jij ook je slijm? (Wat een vraag eigenlijk hahaha) Vraag me af of zoveel slijm wel normaal is Loop nu maar met een inlegkruisje rond want vind het niet prettig als ik een paar keer per dag een schone onderbroek aan moet doen gaan doen waar ik ook ben
Ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest., Slijm was rond verwachtte ei duidelijk en in de juiste substantie aanwezig maar temp is niet duidelijk genoeg. Ik ga er wel van uit dat hij geweest is nu. zonder slijm in FF aan te geven zegt hij nu dat ik pas op 6 dpo zit ipv 8 dagen overtijd. Heb nu niet echt meer slijm gehad, dus eigenlijk weet ik nog steeds niks zeker. Zo veel slijm lijkt me ook erg vervelend!
Dames spannend zeg zo op het wachtbankje.... duim heel hard voor jullie. Als je eenmaal zwanger bent zit je inderdaad opnieuw op het wachtbankje. Een positieve test geeft ook geen garantie maar je bent wel een stapje dichterbij je droom.... daarom duim ik voor jullie ook voor een tweede roze streep! duim duim duim xxxx
♥NOD lijst 8 t/m 14 mei 2015 ♥ 08. (13) Rissie10, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Pioenroos92, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Nijntje84, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, 3e ronde (na MA 14wk), 4e kindje * Moedersvan2, 34 jaar 1e ronde, 3e kindje Cdvg, 1e ronde na 3e mk, 28 jaar, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, 6de ronde, 1ste kindje Romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ?ronde, 2e kindje - ik ben in ieder geval niet zwanger... Chats, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jongemama1, 23 jaar, 7e ronde, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Gabriela20, 21 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Julias, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 09. (6) Duikertje87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Tanja mv 2, 33 jaar, ronde 9, 3e kindje * SANne1987, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Petrsj, 27 jaar, 6 ronde na bbz, 1e kindje Stokje, 21 jaar, 1ste rondje, 1ste kindje Chupa, 33 jaar, 1ste ronde, 3de kindje 10. (11) TieLo, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje linda109, 29jaar, 2e ronde, 2e kindje Simba32, 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Noa87, 28 jaar, ronde 10 (na bbz), 1e kindje Mamma van Maryam, 30 jaar, ronde 3, 3de kindje Ismi2006, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Luna26, 31 jaar, ronde 5, 3de kindje * Amertje, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Norki maki, 29 jaar, ?e ronde, 1e kindje 11. (5) Disneymama88, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Elisek, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje LadyLien, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 2013mama, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Zonnebloem0304, 3e ronde, 1e kindje 12. (6) Vanesje34, 34 jaar, ronde 9, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 3e ronde (na MA), 1e kindje Veela,29 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Shortytaghi, 21 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Linnied, 33 Jaar, 6e ronde, 2e kindje 13. (6) 2moekes, 29 jaar, 1ste ronde na mk, 1ste kindje * Piepoe, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ely, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Boefje2012, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde (veel), 4e kindje Miley1, 21 jaar, ronde 1, 1ste kindje 14. (9) Ladytwilight, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Rae, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Chelleke84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Potato, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Muzieknootje, 28 jaar, 30e ronde, 1e kindje * Lucy16, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Logan, 23 jaar, 33e ronde, 12e na laatste mk, 1e kindje Hummeltje1, 31 jaar, 10de ronde, 2de kindje Datumloos: Ray, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje Totaal: (59) Zwanger (21), Ongesteld (32), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Zou iemand me op deze lijst nog even kunnen veranderen op rood? Ik heb een miskraam gehad. Aan alle andere dames op rood: tot snel in een volgende NOD lijst! Voor alle dames op roze: veel succes en geluk toegewenst!